Η διάψευση του ΤΑΙΠΕΔ περί λουκέτου σε 22 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ αυτών και του αερολιμένα Ιωαννίνων, περισσότερο δημιουργεί νέα ερωτήματα παρά καθησυχάζει.
Κι αυτό γιατί η καθύλην αρμόδια, πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, τηρεί σιγή ιχθύος και παρά τη θύελλα αντιδράσεων που καταγράφεται σε είκοσι δύο περιοχές της χώρας, ο υπουργός, ο υφυπουργός ή έστω ένας Γενικός Γραμματέας, αρνούνται να πουν το παραμικρό.
Το ΤΑΙΠΕΔ πάντως, ισχυρίζεται ότι ουδέποτε τέθηκε θέμα κλεισίματος των αεροδρομίων και διαψεύδει τέτοιο ενδεχόμενο.Στην ανακοίνωσή του αναφέρει επίσης ότι διενεργεί διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την αξιοποίηση δύο ομάδων που απαρτίζονται από 14- 20 περιφερειακά αεροδρόμια, μέσω παραχώρησης της εκμετάλλευσής τους σε ιδιώτες επενδυτές.Τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ, θα μεταφερθούν, σύμφωνα με τις προβλέψεις του
Ν.4146/2013, στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων (ΑΕΔιΠΑ), η οποία ανήκει κατά 100% στο Δημόσιο και αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξή τους.
Στη βουλή το θέμα με ερώτηση Χρ. Μαντά
Στο μεταξύ στη Βουλή έφερε χθες ο Χρήστος Μαντάς τις δημοσιογραφικές πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου ,σχετικά με την κατάργηση 22 αεροδρομίων ανάμεσά τους και των Ιωαννίνων. Ο κ. Μαντάς απευθυνόμενος στους Υπουργούς Ανάπτυξης και Μεταφορών τονίζει ότι:Ήδη το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει υποστεί σημαντική υποβάθμιση :α) Με τις πολύχρονες καθυστερήσεις στην κατασκευή του νέου κτηρίου, β) Με την αποχώρηση της AEGEAN AIRLINES και την παραμονή μόνο μιας εταιρίας της OLYMPIC AIRLINES και γ) Με την μείωση των εβδομαδιαίων δρομολογίων Ιωαννίνων-Αθηνών από έντεκα σε εννέα.
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατάσσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ανάμεσα στα 22 αεροδρόμια ακριτικών νησιών και δημοφιλών τουριστικών προορισμών που η Τρόικα απαιτεί το οριστικό κλείσιμό τους, κατόπιν εισήγησης των Γερμανών συμβούλων του Δημοσίου και ειδικότερα για το αεροδρόμιο της Σητείας (όπως αναφέρεται) της Γερμανικής Αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA.Επειδή οι πληροφορίες αναγράφονται μόλις μία ημέρα μετά την έγκριση από την Κομισιόν για την εξαγορά της OLYMPIC AIRLINES από την AEGEAN.Επειδή 22 προορισμοί της χώρας θα μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση με απρόβλεπτα σοβαρές συνέπειες στη ζωή, στον τουρισμό και στην επιχειρηματικότητα.Επειδή η Ήπειρος παραμένει αποκλεισμένη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με κάκιστο οδικό δίκτυο και με καθυστέρηση στην συνέχιση των έργων της Ιόνιας Οδού και της Νέας Οδού.Επειδή η «εθνική» οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων είναι ανάμεσα στις πρώτες σε τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα.
Kατόπιν αυτών απευθύνει τα ακόλουθα ερωτήματα :
1. Έχουν βάση τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο κλείσιμο των 22 αεροδρομίων, ανάμεσά τους και αυτό του Αεροδρομίου Ιωαννίνων;
2. Ποιός ο ρόλος της Γερμανικής αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA πίσω από τον αφανισμό της αεροπορικής σύνδεσης του νησιωτικού και ηπειρωτικού κορμού της χώρας;
3. Πώς μπορεί να αιτιολογηθεί η διάθεση των τεράστιων χρηματικών ποσών που έχουν ήδη καταβληθεί στο πολύπαθο έργο του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, σε περίπτωση που αποφασιστεί το «λουκέτο» στο Αεροδρόμιο;
Οι προθέσεις της κυβέρνησης αναμένονται με ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα, καθώς σχετική ερώτηση στη Βουλή κατέθεσαν και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Γιάννης Δημαράς και Γαβριήλ Αβραμίδης.Ερώτηση για το ίδιο θέμα κατέθεσε προς τους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Οικονομικών ο Βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάρις Μουτσινάς, ζητώντας να ενημερωθεί για το αν υπάρχει τέτοια πρόταση και τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση.
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Κι αυτό γιατί η καθύλην αρμόδια, πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, τηρεί σιγή ιχθύος και παρά τη θύελλα αντιδράσεων που καταγράφεται σε είκοσι δύο περιοχές της χώρας, ο υπουργός, ο υφυπουργός ή έστω ένας Γενικός Γραμματέας, αρνούνται να πουν το παραμικρό.
Το ΤΑΙΠΕΔ πάντως, ισχυρίζεται ότι ουδέποτε τέθηκε θέμα κλεισίματος των αεροδρομίων και διαψεύδει τέτοιο ενδεχόμενο.Στην ανακοίνωσή του αναφέρει επίσης ότι διενεργεί διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την αξιοποίηση δύο ομάδων που απαρτίζονται από 14- 20 περιφερειακά αεροδρόμια, μέσω παραχώρησης της εκμετάλλευσής τους σε ιδιώτες επενδυτές.Τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ, θα μεταφερθούν, σύμφωνα με τις προβλέψεις του
Ν.4146/2013, στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων (ΑΕΔιΠΑ), η οποία ανήκει κατά 100% στο Δημόσιο και αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξή τους.
Στη βουλή το θέμα με ερώτηση Χρ. Μαντά
Στο μεταξύ στη Βουλή έφερε χθες ο Χρήστος Μαντάς τις δημοσιογραφικές πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου ,σχετικά με την κατάργηση 22 αεροδρομίων ανάμεσά τους και των Ιωαννίνων. Ο κ. Μαντάς απευθυνόμενος στους Υπουργούς Ανάπτυξης και Μεταφορών τονίζει ότι:Ήδη το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει υποστεί σημαντική υποβάθμιση :α) Με τις πολύχρονες καθυστερήσεις στην κατασκευή του νέου κτηρίου, β) Με την αποχώρηση της AEGEAN AIRLINES και την παραμονή μόνο μιας εταιρίας της OLYMPIC AIRLINES και γ) Με την μείωση των εβδομαδιαίων δρομολογίων Ιωαννίνων-Αθηνών από έντεκα σε εννέα.
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατάσσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ανάμεσα στα 22 αεροδρόμια ακριτικών νησιών και δημοφιλών τουριστικών προορισμών που η Τρόικα απαιτεί το οριστικό κλείσιμό τους, κατόπιν εισήγησης των Γερμανών συμβούλων του Δημοσίου και ειδικότερα για το αεροδρόμιο της Σητείας (όπως αναφέρεται) της Γερμανικής Αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA.Επειδή οι πληροφορίες αναγράφονται μόλις μία ημέρα μετά την έγκριση από την Κομισιόν για την εξαγορά της OLYMPIC AIRLINES από την AEGEAN.Επειδή 22 προορισμοί της χώρας θα μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση με απρόβλεπτα σοβαρές συνέπειες στη ζωή, στον τουρισμό και στην επιχειρηματικότητα.Επειδή η Ήπειρος παραμένει αποκλεισμένη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με κάκιστο οδικό δίκτυο και με καθυστέρηση στην συνέχιση των έργων της Ιόνιας Οδού και της Νέας Οδού.Επειδή η «εθνική» οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων είναι ανάμεσα στις πρώτες σε τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα.
Kατόπιν αυτών απευθύνει τα ακόλουθα ερωτήματα :
1. Έχουν βάση τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο κλείσιμο των 22 αεροδρομίων, ανάμεσά τους και αυτό του Αεροδρομίου Ιωαννίνων;
2. Ποιός ο ρόλος της Γερμανικής αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA πίσω από τον αφανισμό της αεροπορικής σύνδεσης του νησιωτικού και ηπειρωτικού κορμού της χώρας;
3. Πώς μπορεί να αιτιολογηθεί η διάθεση των τεράστιων χρηματικών ποσών που έχουν ήδη καταβληθεί στο πολύπαθο έργο του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, σε περίπτωση που αποφασιστεί το «λουκέτο» στο Αεροδρόμιο;
Οι προθέσεις της κυβέρνησης αναμένονται με ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα, καθώς σχετική ερώτηση στη Βουλή κατέθεσαν και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Γιάννης Δημαράς και Γαβριήλ Αβραμίδης.Ερώτηση για το ίδιο θέμα κατέθεσε προς τους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Οικονομικών ο Βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάρις Μουτσινάς, ζητώντας να ενημερωθεί για το αν υπάρχει τέτοια πρόταση και τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση.
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου