Επώνυμη καταγγελία του Κρητικού δημοσιογράφου Αλέκου Ανδρικάκη για τα κόλπα της WIND ώστε να χρεώνει περισσότερα
"Προχωρώ σε καταγγελία σε βάρος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας
WIND, την οποία πάω και στα δικαστήρια για απάτη κατ' εξακολούθηση σε βάρος μου. Σας ενημερώνω για να είστε σε γνώση για κόλπα που κάνουν οι εταιρείες και να προσέχετε. Μέχρι τον Οκτώβριο είχα ένα πρόγραμμα για να πληρώνω κάθε μήνα 71 ευρώ, με δωρεάν χρόνο κλπ.
Τέλος Οκτωβρίου μού αλλάζουν το πρόγραμμα, με ένα παραπλανητικό τηλεφώνημα, στο οποίο μου έκαναν "προσφορά" για να πληρώνω λιγότερα, όπως είπαν! Εκείνοι το "πρόσφεραν", δεν το ζήτησα. Η "προσφορά" είχε συνέπεια ο λογαριασμός Νοεμβρίου να πάει από τα 71 στα 246 ευρώ και του Δεκεμβρίου στα 440 ευρώ!
Φυσικά αντέδρασα, άρχισα να ψάχνω τί έγινε, ενώ την ίδια ώρα αυτή η εταιρεία αρχισε να μου κόβει το τηλέφωνο λόγω "οφειλής" (στο μεταξύ, επειδή δεν ήξερα τι συνέβαινε, πλήρωσα και 350 ευρώ), με συνέπεια από τις ημέρες των Χριστουγέννων μέχρι και τις 18 Ιανουαρίου να μην μπορώ να κάνω χρήση του τηλεφώνου το οποίο καταλαβαίνετε πόσο απαραίτητο είναι στη δουλειά μου.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω πολλές φορές με τους αρμόδιους, αλλά μέχρι τότε ουδέποτε βρήκα άκρη. Το απόγευμα της 17 Ιανουαρίου τελικά μπόρεσα να συνεννοηθώ μαζί τους, παραδέχτηκαν ότι με ευθύνη τους άλλαξε το πρόγραμμα προς το χειρότερο κι έκαναν μόνοι τους αίτημα να επιστρέψω στο πρόγραμμά μου και να γίνει ανακοστολόγηση.
Στο μεταξύ, για το διάστημα που το τηλέφωνό μου ήταν περίπου νεκρό, μου ήλθε νέος λογαριασμός 183 ευρώ! Δηλαδή η οφειλή μου για 3 μήνες, ενώ θα έπρεπε να είναι 213 ευρώ, ήταν 869! Μου απάντησαν πριν μερικές ημέρες (24/1) ότι το αίτημα (που μόνοι τους έκαναν, αφού αναγνώρισαν το λάθος τους, πιθανώς και την απάτη σε βάρος μου από κάποιον υπάλληλό τους) έγινε δεκτό.
Με γύρισαν στο πρόγραμμά μου, ανακοστολόγησαν τους λογαριασμούς και μου οφείλουν 90 περίπου ευρώ, τα οποία θα υπολογιστούν στον επόμενο λογαριασμό. Ακριβώς τα μεσάνυκτα χθες (Κυριακή) μου έκαναν νέα διακοπή στο τηλέφωνο! Το πρωί σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και οι άνθρωποι, συνεχίζοντας τη στάση αυτή που δεν ξέρω πώς να τη χαρακτηρίσω, με ενημέρωσαν ότι η οφειλή μου συνεχίζει να υπάρχει κι απλώς μού έκοψαν 90 ευρώ από σύνολο! Κι ότι η οφειλή μου είναι γύρω στα 550 ευρώ (δεν ξέρω πώς προκύπτει καν αυτό!) Κι ότι απλώς από το αίτημά μου δέχτηκαν να κόψουν αυτό το ποσό, άρα εγώ δεν κατάλαβα τι μου απάντησαν προ ημέρών! Φυσικά τους είπα ότι κάνουν μια απάτη σε βάρος μου, την οποία θα καταγγείλλω και στα δικαστήρια και στην αρχή Τηλεπικοινωνιών.
Δημοσιοποιώ την υπόθεση για να προστατευτείτε από ανάλογα φαινόμενα, αλλά και γιατί δεν θέλω τέτοιες συμπεριφορές να μένουν κρυφές και "μεταξύ μας". Φυσικά όλο αυτό σημαίνει ότι εγώ χάνω ένα αριθμό τηλεφώνουν που είχα από το 1994 και μέσω αυτού εργάζομαι τοσα χρόνια. Αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ, με όποιο κόστος, αποικιοκρατικές συμπεριφορές..."
Το κόλπο της διακοπής σύνδεσης
"Μπορεί να γίνει μεταφορά μόνο αν δεν υπάρχει διακοπή της σύνδεσης. Κι αυτοί έχουν φροντίσει να τη διακόψουν για να με πιέσουν να πληρώσω και να μη χάσω έναν αριθμό που έχω 18 χρόνια"!