Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

Πώς ο Β. Κωνσταντίνου απεγκλώβισε την γνωστή μετεωρολόγο Χ. Σούζη μετά το τροχαίο (βίντεο)


Σοβαρό τροχαίο ατύχημα με το αυτοκίνητό της είχε η μετεωρολόγος του ΣΚΑΪ Χριστίνα Σούζη στην Κηφισίας με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού Βασίλη Κωνσταντίνου να σπεύδει για τον απεγκλωβισμό της.

Ο Βασίλης Κωνσταντίνου περιέγραψε στο Star όσα συνέβησαν μερικά δευτερόλεπτα μετά το τροχαίο και μετέφερε τα πρώτα λόγια της Χριστίνας Σούζη.

«Βλέπω ένα αυτοκίνητο να σέρνεται ανάποδα και να περνά δίπλα από εμένα και να σταματά σε ένα άλλο αυτοκίνητο που ήταν μπροστά από εμένα. Ευτυχώς ήμασταν σταματημένοι στα φανάρια πάνω στην περιοχή “Παράδεισος” Αμαρουσίου.

Τρέχω για να δω τι συμβαίνει. Βλέπω μία κυρία η οποία έτρεχε όλο της το πρόσωπο αίμα. Προσπάθησα να της πω μια κουβέντα. “Μη φοβόσαστε δεν έχετε τίποτα, κάτι θα κάνουμε”. Τα έχω χάσει λίγο και βλέπω την πόρτα που είναι μισάνοιχτη και λέω μόνο από εκεί μπορούμε να την βγάλουμε», ανέφερε ο Βασίλης Κωνσταντίνου για τη Χριστίνα Σούζη.

Όσο για την πρώτη αντίδραση της μετεωρολόγου, η ίδια ρωτούσε να μάθει πώς συνέβη όλο αυτό και τούμπαρε το αυτοκίνητό της…

«Την αναγνώρισα μετά και της έκανα και χιούμορ. Εγώ προσπαθούσα να δω, να τη συνεφέρω και να δω μην έχει πανικοβληθεί. Δεν έχω καταλάβει πώς έγινε το τροχαίο γιατί ήταν ακριβώς από πίσω μου. Ούτε η ίδια. “Μπορείτε να μου πείτε πώς συνέβη αυτό;” » είπε ο Βασίλης Κωνσταντίνου για τα πρώτα λόγια της Χριστίνας Σούζη.

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από το δελτίο του STAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom