Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Μονεμβασιά: Δις ισόβια στον 53χρονο που παρέσυρε και σκότωσε δύο ανθρώπους (βίντεο)


Σε δις ισόβια καταδικάστηκε ο 53χρονος που τον Μάιο του 2022 είχε πατήσει με το αυτοκίνητό του δύο 77χρονους στη Μονεμβασιά, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο.

Σύμφωνα με το spartanews.gr, η απόφαση της ισόβιας κάθειρξης για κάθε μία ανθρωποκτονία ήταν ομόφωνη.

Επίσης, του επιβλήθηκε ποινή 3 ετών και 3 μηνών για επικίνδυνη οδήγηση, σωματική βλάβη κατά συρροή και απείθεια. Ο κατηγορούμενος άσκησε έφεση.

«Δικαιώθηκε ο αγώνας των δύο οικογενειών των θυμάτων. Αποδείξαμε στο δικαστήριο ότι ο ισχυρισμός του κατηγορούμενου ότι κατά την τέλεση του εγκλήματος ήταν σε ψυχωσικό επεισόδιο (…) και ήταν υπό το φάσμα μειωμένου καταλογισμού, ήταν αίολος και σαθρός» είπε, μεταξύ άλλων, ο δικηγόρος της οικογένειας ενός εκ των θυμάτων, στο Spartanews.

Τι έλεγε τότε στην κατάθεσή του ο 53χρονος

Ο 53χρονος από την πρώτη στιγμή και την κατάθεσή του στους αστυνομικούς, επικαλέστηκε για τις εγκληματικές του πράξεις και την κούρσα θανάτου με τα δύο θύματα, φαρμακευτική αγωγή.

«Πριν το γεγονός ήμουνα στο σπίτι και ξεκίνησα να κάνω βόλτες στη Μονεμβασιά με το αυτοκίνητο. Τότε μου συνέβη κάτι και αντί να πάω στην Πλατεία, σπάω τον μονόδρομο να μπορέσω να φτάσω σπίτι μου. Εγώ ήθελα να κόψω δρόμο, να πάω γρήγορα σπίτι για να τελειώσει η ταλαιπωρία που ένιωθα εκείνη τη στιγμή, είχε κολλήσει το μυαλό μου.

Θυμάμαι ότι μου φωνάζανε: «Σταμάτα το αμάξι, πάτησες τον άνθρωπο, πάτησες το μηχανάκι». Από εκείνη τη στιγμή δεν θυμάμαι, θυμάμαι ότι κάπου σταμάτησα. Μου λένε ότι παρέσυρες τον έναν 200 μέτρα, τον άλλον 300. Δε θυμάμαι» έλεγε τότε ο δράστης.

https://www.tanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom