Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Οι Ελληνες έκαναν "συνετή, υπεύθυνη επιλογή" Ανέστη!..

Μετεκλογικό  «πιπεράτο» του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου

    Τα είχαμε πει με τον φίλο μου Ανέστη πριν μια εβδομάδα και σας γνωστοποίησα το περιεχόμενο της συζήτησης που είχαμε κάνει στον «πεζόδρομο» της γενέτειράς μας (αυτό ακόμη το λέμε πεζόδρομο;) με άρθρο μου που είχε τον αιχμηρό και μεστό νοημάτων τίτλο «Πολιτική, Χρήμα, Στοές, Κατακόμβες και ο Ανέστης!» και είχε φιλοξενηθεί εδώ στον γνωστό αγαπημένο μας χώρο.

Δεν έκρυβε τη χαρά του ο φίλος μου Ανέστης χθες βράδυ όταν έγιναν επίσημα γνωστά τα αποτελέσματα των εκλογών, τα αποτελέσματα των επιλογών του Ελληνικού Λαού, στη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση για το Εθνικό μας Κοινοβούλιο Κυριακή 25 Ιουνίου.

     «Τελικά, φίλε Γιώργο» μου  είπε χαμογελαστός ο Ανέστης «πολλοι συμπατριώτες μας από άκρο σε άκρο της αγαπημένης μας Ελλάδας μάλλον διάβασαν το περασμένο, που το είχε βαφτίσει τελευταίο προεκλογικό «πιπεράτο» σου με τον καυτό γεμάτο νοήματα τίτλο του...»

     «Μπορείς να γίνεις πιό σαφής φίλε Ανέστη» του είπα και πριν προλάβω να συνεχίσω μου θύμισε το κλείσιμο, ουσιαστικά κάλεσμα, του συγκεκριμένου μου άρθρου:

     «Είχες γράψει Γιώργο καθαρά και ξάστερα: Κλείνω ευχόμενος ‘συνετή, υπεύθυνη επιλογή’ την Κυριακή!.. «

     «Περιποιείσαι μεγάλη τιμή στο πρόσωπό μου Ανέστη» του είπα και συνέχισα «χωρίς Φαρισαϊκή σεμνοτυφία για όσα είχα γράψει στο συγκεκριμένο άρθρο μου, σεμνύνομαι καθώς δημοσίως δηλώνω ότι ειλικρινά χαίρομαι που θα έχουμε σταθερή Κυβέρνηση με ορίζοντα 4-ετίας η οποία έχει μπροστά της πολλές δυσκολίες, προκλήσεις και εμπόδια  που όλοι γνωρίζουμε ότι έρχονται από το Διεθνές περιβάλλον και ελπίζω ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τα στελέχη του να τα διαχιρισθούν ΣΥΝΕΤΑ και ΥΠΕΥΘΥΝΑ...» 

     Οψόμεθα, ήταν η λέξη που βγήκε ταυτόχρονα από το στόμα του Ανέστη και το δικό μου...

     Με 8 Κόμματα στη Βουλή και με εκπλήξεις «δεξιά» της Ν.Δ. σίγουρα θα δούμε πολλά, αλλά με αυτοδύναμη Κυβέρνηση 158 Βουλευτών περιμένω ελπίζοντας να δούμε και πολύ έργο...

Οψόμεθα!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom