Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Παραίτηση του Γ.Γ. Ενημέρωσης με αιχμές: «Μου είπαν μην μπλέξεις εκεί»!


Την παραίτησή του από την θέση του γ.γ. Ενημέρωσης έκανε γνωστή ο Γιώργος Κρικρής και μάλιστα με ανάρτησή του στο twiiter αφήνει αιχμές για τους λόγους που οδηγήθηκε στην απόφαση αυτή.

Ο Γιώργος Κρικρής που ανέλαβε πολύ πρόσφατα την θέση αυτή αναφέρει: «Μου ζητήθηκε να βοηθήσω την ελληνική κυβέρνηση σε μια κρίσιμη στιγμή. Είπα το ναι μετά από αρκετή σκέψη, γιατί θέλω να δώσω φωνή στη γενιά μου, θέλω να κάνω τους συνομήλικούς μου να πιστέψουν στην πολιτική, θέλω να δώσω όσα μπορώ για το καλό της χώρας». Σε άλλο σημείο όμως της ανάρτησής του αναφέρει: «Διαισθάνθηκα ότι το περιβάλλον μέσα στο οποίο κλήθηκα να εργαστώ δεν προσφέρεται για κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όσο εγώ θα ήθελα και όσο πιστεύω ότι η εποχή επιβάλλει».
Δείτε την ανάρτηση του Γιώργου Κρικρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom