Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Εμμανουήλ Καραλής: Ασημένιο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού Στίβου (βίντεο)


Το ασημένιο μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ κατέκτησε ο Εμμανουήλ Καραλής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου στην Κωνσταντινούπολη.

Ο Εμμανουήλ Καραλής είχε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στα 5,80μ. στον τελικό του άλματος επί κοντώ στην Atakoy Athletics Arena και πανηγύρισε το πρώτο μετάλλιο στην καριέρα του. 

Ο “Manolo” έχει άλλα τέσσερα μετάλλια στη συλλογή του, αλλά σε Παγκόσμια κι Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα U18 και U23.

Συγχρόνως ανέβασε στα τρία τα μετάλλια της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου στην Κωνσταντινούπολη (2-5/3). Είχαν προηγηθεί το ασημένιο του Νίκου Ανδρικόπουλου στο άλμα εις τριπλούν και το χρυσό του Μίλτου Τεντόγλου στο άλμα εις μήκος.

Αφιερωμένο σε εμένα!

“Είναι κάτι που το ήθελα πάντα, ήθελα να πάρω ένα μετάλλιο”, είπε στην τηλεόραση της ΕΡΤ.

“Έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ στη ζωή μου, ειδικά πέρυσι. Είμαι απλά ευτυχισμένος που κατάφερα να επιστρέψω, να είμαι σε θέση να πω ‘μπράβο’ στον εαυτό μου και να μπορώ να είμαι σε θέση να είμαι χαρούμενος ξανά. Οπότε αυτό είναι αφιερωμένο σε εμένα!”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom