«Η προσωρινή μη εφαρμογή έγινε δεκτή βάσει του άρθρου 7 παράγραφος 1 στοιχείο γ) της οδηγίας (ΕΕ) 2016/797, το οποίο αναφέρεται στην έλλειψη οικονομικής βιωσιμότητας της αναβάθμισης…»
«…οι αμαξοστοιχίες θα έπρεπε να αντικατασταθούν από λεωφορεία, γεγονός που (…) θα είχε οικονομικό αντίκτυπο στην απώλεια εσόδων και στο υψηλό άμεσο κόστος μιας εναλλακτικής υπηρεσίας οδικής μεταφοράς, (…) και απώλεια της εμπιστοσύνης των επιβατών στον εν λόγω φορέα εκμετάλλευσης…».
Τα παραπάνω είναι δύο χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την απόφαση της Κομισιόν, με την οποία απαντούσε στο αίτημα των Κάτω Χωρών και της Γερμανίας για την εξαίρεση των σιδηροδρόμων που εκτελούν τα δρομολόγια ανάμεσα στο Μάαστριχτ (τι ειρωνία…) της Ολλανδίας και το Άαχεν της Γερμανίας, από συστήματα ασφαλείας που περιγράφονται στον - περιβόητο πια - κανονισμό ECTS της ΕΕ.
Τι λέει η Κομισιόν;
Οτι σύμφωνα με την ίδια την Οδηγία της ΕΕ, ακόμα και αυτοί οι κανονισμοί ασφαλείας που είναι κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα της καπιταλιστικής κερδοφορίας, μπορούν να έχουν «εξαιρέσεις» όταν δεν υπάρχει «οικονομική βιωσιμότητα» της αναβάθμισης και όταν διακυβεύεται η απώλεια εσόδων για τις εταιρείες!
Η ζωή των λαών στο ζύγι της απώλειας εσόδων!
Και πότε τα λέει όλα αυτά η Κομισιόν;
Μια βδομάδα πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, στις 22 Φλεβάρη του 2023!
Αυτοί είναι που σύμφωνα με τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ και τα διάφορα παπαγαλάκια των αστικών επιτελείων, θα «εγγυηθούν» την ασφάλεια του ελληνικού λαού!
Αυτή είναι και η «ελληνική παρέκκλιση» από την «ευρωπαϊκή κανονικότητα», για την οποία «τσακώνονται» για να κρύψουν τον ένοχο που ξέρουν και οι πέτρες: Το κέρδος που όλοι τους υπηρετούν.
Τους το αφιερώνουμε εξαιρετικά, με μια υπόσχεση:
Το έγκλημα που φέρνει την υπογραφή όλων τους, την πολιτική της εμπορευματοποίησης και «απελευθέρωσης» των μεταφορών που όλοι μαζί στηρίζουν, την πολιτική που θυσιάζει τη ζωή του λαού στον βωμό της καπιταλιστικής κερδοφορίας, δεν θα ξεχαστεί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου