Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Καταπέλτης η κατάθεση Σαξώνη κατά Παπαγεωργόπουλου


Καταπέλτης εναντίον του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου και του στενότερού του συνεργάτη στο δήμο Θεσσαλονίκης Μιχάλη Λεμούσια, ήταν στην απολογία του ο βασικός κατηγορούμενος για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης - μαμούθ, Παναγιώτης Σαξώνης.

Όπως είπε, μέσα σε εννέα χρόνια υπεξαίρεσε τουλάχιστον 18 εκατομμύρια ευρώ, καθ υπόδειξης του κυρίου Λεμούσια.

Όπως υποστήριξε στην απολογία του ο βασικός κατηγορούμενος, από το 1999 ως και το 2008 υπεξαιρέθηκαν από τον ίδιο από το ταμείο του δήμου Θεσσαλονίκης 18 εκατ. ευρώ για λογαριασμό του πρώην Γενικού Γραμματέα του Δήμου. Πάντα σύμφωνα με τον ίδιο, ένα μεγάλο ποσό από αυτά κατέληξε στον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο.

Σύμφωνα με τον πρώην ταμία του Δήμου, που σημειωτέον έχει ομολογήσει για τα 18 από τα 51 εκατ. ευρώ που ανακάλυψε η οικονομική επιθεωρήτρια Αναστασία Τσεμπερά, την πρώτη συνεννόηση την έκανε με τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Δήμου Μιχάλη Λεμούσια γύρω στο 1999.

Σαξώνης: "Εγώ εντολές έπαιρνα, εντολές εκτελούσα"


Αυτό υποστήριξε ενώπιον της έδρας ο Π. Σαξώνης, προσθέτοντας ότι: "H ευθύνη μου είναι μεγάλη αλλά εδώ που φτάσαμε θα πρέπει να αναλάβουν και οι άλλοι της ευθύνες τους".

Ο ίδιος υποστήριξε πως τον πλησίασε από την αρχή ο Λεμούσιας και τον ρώτησε πως μπορούν να υπεξαιρέσουν χρήματα για την ενίσχυση της "Αναγέννησης", του συνδυασμού που επικεφαλής ήταν ο Β. Παπαγεωργόπουλος.

Ο Σαξώνης ισχυρίζεται πως στην αρχή εξέφρασε τις αντιρρήσεις του, ωστόσο ο Λεμούσιας του είπε: "Εγώ ασκώ διοίκηση και στο δήμο και στην Αναγέννηση".

Συνεχίζοντας στην απολογία αναφέρει ο Π. Σαξώνης: "Όταν τον ρώτησα τι γνωρίζει και αν γνωρίζει ο δήμαρχος, ο Λεμούσιας μου είπε: O δήμαρχος δεν θέλει να γνωρίζει από που είναι αυτά τα χρήματα που είναι στο γραφείο του" και μια κίνηση του χεριού του έδειξε την πόρτα του δημάρχου υποδεικνύοντας ότι εκεί πάνε τα χρήματα.

Συνεχίζοντας αναφέρει πως η υπεξαίρεση διήρκεσε πολλά χρόνια και τα ποσά ξέφυγαν. "Δεν μπορούσα να το σταματήσω παρά μόνο όταν τελείωσε ο έλεγχος το 2008 και διέρρευσε το έγγραφο ενός ταμείου, πήγα και συνάντησα ένα πρωί τον Λεμούσια στο γραφείο του και του είπα: Τι θα κάνουμε; και μου απάντησε: Εγώ δεν ξέρω τίποτα βρες τα με τον δήμαρχό σου, εγώ είμαι καλυμένος." Κλείνοντας ο Σαξώνης του απάντησε: "Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο θα αρχίσω κι εγώ να μιλάω".

http://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom