Κάθε φορά που μυρίζουν εκλογές εξαγγέλονται μεγάλα έργα!
Κι απ' ότι φαίνεται η διαδοχή του Παπούλια σε συνδυασμό με την πλήρη κατάρρευση της συγκυβέρνησης των αχρείων θα μας... φτιάξουν αεροδρόμια,λιμάνια,αυτοκινητόδρομους και... μετρό στου Ζωγράφου!!!
Επειδή κάποιοι παρουσιάζουν ως φρέσκια είδηση τη γραμμή 4 του μετρό σε σχήμα U να τους θυμίσουμε μέσα από τη σελίδα του Αττικό Μετρό πως προβλέπονταν ήδη από τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995 - 1999).... δηλαδή πριν 15+ ολόκληρα χρόνια!!!!!
Και σημειώνει η Αττικό Μετρό:"κατά την εκπόνηση τότε της Προμελέτης των έργων διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν τεχνικά εφικτό....",ξεχάστηκε,ξανάρθε στην επιφάνεια,ξαναξεχάστηκε και ξανάρχεται...
Αυτά για να μην μας τρελάνουν....
Ας ελπίσουμε ότι στα επόμενα 15 χρόνια θα γίνει γιατί όντως θα ανακουφίσει το κέντρο της πρωτεύουσας,αλλά δεν πιστεύουμε πια εξαγγελίες!Μόνο ότι βλέπουν τα ματάκια μας κι ό,τι πατάνε τα πόδια μας κύριε Χρυσοχοϊδη και λοιποί κατασκευαστές....
Ζείδωρον
Η χαρμόσυνη είδηση
Τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό από Άλσος Βεΐκου έως Γουδή συνολικού μήκους 13 χλμ ανακοίνωσαν το μεσημέρι της Πέμπτης ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχoΐδης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.
Η εκκίνηση του διαγωνισμού θα γίνει τον Δεκέμβριο και θα διαρκέσει ένα χρόνο. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Εκτός από το τμήμα Ευαγγελισμός-Άλσος Βεΐκου, πρόκειται να κατασκευαστεί και το τμήμα Ευαγγελισμού – Γουδή, το οποίο περιλαμβάνει σταθμούς στο Παγκράτι, την Καισαριανή, τα Άνω Ιλίσια και του Ζωγράφου.
Περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί 210.000 επιβάτες την ημέρα, ενώ σε ακτίνα 500 μέτρων από τους σταθμούς θα εξυπηρετούνται 285.000 επιβάτες.
Οι σταθμοί είναι Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Κάντε κλικ στον χάρτη για την τοποθεσία του σταθμού:
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,2 - 1,3 δισ. ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα καταβάλει 800 εκατομμύρια ευρώ και το υπόλοιπο θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.
Η σήραγγα θα είναι 11,9 χιλιόμετρα, ενώ 800 μέτρα θα είναι η συνδετήρια σήραγγα με τις γραμμές 2 και 3.
Οι θέσεις των σταθμών:
Κι απ' ότι φαίνεται η διαδοχή του Παπούλια σε συνδυασμό με την πλήρη κατάρρευση της συγκυβέρνησης των αχρείων θα μας... φτιάξουν αεροδρόμια,λιμάνια,αυτοκινητόδρομους και... μετρό στου Ζωγράφου!!!
Επειδή κάποιοι παρουσιάζουν ως φρέσκια είδηση τη γραμμή 4 του μετρό σε σχήμα U να τους θυμίσουμε μέσα από τη σελίδα του Αττικό Μετρό πως προβλέπονταν ήδη από τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995 - 1999).... δηλαδή πριν 15+ ολόκληρα χρόνια!!!!!
Και σημειώνει η Αττικό Μετρό:"κατά την εκπόνηση τότε της Προμελέτης των έργων διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν τεχνικά εφικτό....",ξεχάστηκε,ξανάρθε στην επιφάνεια,ξαναξεχάστηκε και ξανάρχεται...
Αυτά για να μην μας τρελάνουν....
Ας ελπίσουμε ότι στα επόμενα 15 χρόνια θα γίνει γιατί όντως θα ανακουφίσει το κέντρο της πρωτεύουσας,αλλά δεν πιστεύουμε πια εξαγγελίες!Μόνο ότι βλέπουν τα ματάκια μας κι ό,τι πατάνε τα πόδια μας κύριε Χρυσοχοϊδη και λοιποί κατασκευαστές....
Ζείδωρον
Η χαρμόσυνη είδηση
Τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό από Άλσος Βεΐκου έως Γουδή συνολικού μήκους 13 χλμ ανακοίνωσαν το μεσημέρι της Πέμπτης ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχoΐδης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.
Η εκκίνηση του διαγωνισμού θα γίνει τον Δεκέμβριο και θα διαρκέσει ένα χρόνο. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Εκτός από το τμήμα Ευαγγελισμός-Άλσος Βεΐκου, πρόκειται να κατασκευαστεί και το τμήμα Ευαγγελισμού – Γουδή, το οποίο περιλαμβάνει σταθμούς στο Παγκράτι, την Καισαριανή, τα Άνω Ιλίσια και του Ζωγράφου.
Περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί 210.000 επιβάτες την ημέρα, ενώ σε ακτίνα 500 μέτρων από τους σταθμούς θα εξυπηρετούνται 285.000 επιβάτες.
Οι σταθμοί είναι Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Κάντε κλικ στον χάρτη για την τοποθεσία του σταθμού:
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,2 - 1,3 δισ. ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα καταβάλει 800 εκατομμύρια ευρώ και το υπόλοιπο θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.
Η σήραγγα θα είναι 11,9 χιλιόμετρα, ενώ 800 μέτρα θα είναι η συνδετήρια σήραγγα με τις γραμμές 2 και 3.
Σημαντικά θα είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
Για πολύ σημαντικό έργο έκανε λόγο ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Η γραμμή 4 καλύπτει ένα εμφανές κενό» τόνισε, σημειώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική και η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.
Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως.
Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.
- «Άλσος Βεΐκου»: Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων
- «Γαλάτσι»: Διασταύρωση Γαλατσίου και Βείκου
- «Κυψέλη»: Πλατεία Κυψέλης
- «Δικαστήρια»: Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη
- «Αλεξάνδρας»: Διασταύρωση Μουστοξύδη και Αλεξάνδρας
- «Εξάρχεια»: Πλατεία Εξαρχείων
- «Ακαδημία»: Διασταύρωση οδών Ακαδημίας και Σίνα
- «Κολωνάκι»: Πλατεία Κολωνακίου
- «Ευαγγελισμός»: Διασταύρωση οδών Βασιλίσσης Σοφίας, Ριζάρη και Βασιλέως Κωνσταντίνου
- «Καισαριανή»: Υμηττού και Εθνικής Αντιστάσεως
- «Νήαρ Ηστ»: Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
- «Ιλίσια»: Πλατεία Κύπρου
- «Ζωγράφου»: Πλατεία Γαρδένια
- «Γουδή»: Πλατεία Ελευθερίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου