Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Δήλωση-πρόκληση της βουλευτή Καστοριάς της ΝΔ Μαρίας Αντωνίου: «Εγώ έχω μάθει να ζω και με…1500 ευρώ»!!! (βίντεο)

Ρε πόσα κρυφά ταλέντα έχει αυτή η Βουλή;
Δεν ξέρουμε τι επαγγέλλεται η κυρία Αντωνίου και ποια τα εισοδήματά της πριν εκλεγεί βουλευτής,όμως σίγουρα η κυρία ζει σ' άλλη χώρα!
Ζείδωρον
Σε μια δήλωση που, πραγματικά, αποτελεί πρόκληση για τον ελληνικό λαό που επί χρόνια δοκιμάζεται εν μέσω κρίσης, προχώρησε την Παρασκευή 26/9, στη μεσημβρινή εκπομπή του Flash Tv «Ώρα Αιχμής» η βουλευτής Καστοριάς της ΝΔ Μαρία Αντωνίου!
Κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνέντευξης της με τον συνάδελφο, δημοσιογράφο Aπόστολο Γαϊτάνη, η κυρία Αντωνίου ανέφερε πως «το έχω δηλώσει πολλές φορές και στα τοπικά ΜΜΕ…εγώ έχω μάθει να ζω και με 1500 ευρώ»!!!

Προφανώς,πάντως, σημειώνουμε εμείς, με 1500 ευρώ θα ήταν ευτυχισμένες οι περισσότερες οικογένειες σε ολόκληρη τη χώρα σήμερα, όχι απλά θα μπορούσαν να ζούσαν…!!!

Δείτε το σχετικό απόσπασμα της εκπομπής στον Flash Tv:


http://kozanimedia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom