Κατά διαστήματα διαβάζουμε σε ανακοινώσεις του ΕΦΕΤ την επιβολή προστίμων σε τόσες επιχειρήσεις τροφίμων, συνολικού ύψους τόσων ευρώ, τα οποία επικύρωσε, με ισάριθμες αποφάσεις του ΔΣ, ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.
Κι ενώ μαθαίνουμε σε τι είδους επιχειρήσεις και για ποιό λόγο επιβλήθηκαν τα πρόστιμα, ποτέ δεν μαθαίνουμε ποιες είναι αυτές οι επιχειρήσεις....
Σ' αυτό το θέμα αναφέρεται χθεσινό δελτίο τύπου του ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας), με το οποίο απαιτεί για πολοστή φορά άμεση ενημέρωση όταν η υπηρεσία του ΕΦΕΤ επιβάλλει πρόστιμα στις επιχειρήσεις για παράβαση του νόμου περί ασφάλειας των τροφίμων.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του ΙΝΚΑ:
Όχι άλλη κάλυψη στις επιχειρήσεις που επιβάλλει πρόστιμα ο ΕΦΕΤ
Κύριοι ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας απαιτούμε άμεση απάντηση και
ενημέρωση όταν η υπηρεσία του ΕΦΕΤ επιβάλλει πρόστιμα στις επιχειρήσεις για παράβαση του
νόμου περί ασφάλειας τροφίμων.Κώδικας ποτών και τροφίμων.
Αυτό ήταν και παραμένει πάγιο αίτημα των πολιτών Καταναλωτών για να γνωρίζουν ποια και τι
πρόστιμο επέβαλε το ΔΣ του ΕΦΕΤ στις επιχειρήσεις.
Δυστυχώς ο εκπρόσωπος των πολιτών Καταναλωτών στο ΔΣ του ΕΦΕΤ είναι για εμάς τους πολίτες
καταναλωτές ένα διακοσμητικό στοιχείο χωρίς λόγο χωρίς ουσία αφού εδώ και τόσα χρόνια δεν
μπορεί να μας ενημερώσει όπως πρέπει και όπως έχει υποχρέωση.
Είναι εκεί ως εκπρόσωπος της οργάνωσης ΚΕΠΚΑ και των πολιτών Καταναλωτών και όχι
εκπρόσωπος του εαυτού του.
Παρακαλούμε ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας να λαμβάνουμε όλα τα
πρόστιμα και το ύψος αυτών για ενημέρωση των πολιτών και όχι για απόκρυψη αυτών.Ζητάμε διαύγεια διαφάνεια.
Αυτός άλλωστε είναι και ο ρόλος του ΕΦΕΤ.
Θέλουμε στοιχεία.
Απαιτούμε άμεση απάντηση και ενημέρωση δημόσια και όχι ιδιαίτερα.
Όχι στην κάλυψη των προστίμων και των επιχειρήσεων.
Και εάν όχι πως θα γνωρίζουν οι πολίτες καταναλωτές την παραβατικότητα των εταιρειών;
Δεν θέλουμε τα πρόστιμα για την ύπαρξη του ΕΦΕΤ αλλά για την υποστήριξη του πολίτη
καταναλωτή.
Άλλωστε είναι γνωστό πως δεν τους ενδιαφέρει το πρόστιμο, αλλά το να μην βγει το όνομα της
εταιρείας στην δημοσιότητα.
Αυτό λοιπόν θέλετε;
Όσο για την νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων παρακαλώ η υγεία των πολιτών Καταναλωτών
δεν είναι για παζάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου