Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Φονικό στην Κοιλάδα Αργολίδας: Τι είπε στο δικαστήριο η αδελφή της χήρας


Με την εξέταση της αδελφής της χήρας του καπετάνιου συνεχίστηκε η δίκη για τη δολοφονία του.Η μάρτυρας ανέβηκε για πρώτη στο βήμα του Μικτού Ορκωτού Εφετείου Ναυπλίου το πρωί της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου, καθώς πρωτόδικα δεν είχε εξεταστεί.

Η ίδια αρνήθηκε τα όσα είχε καταθέσει στους αστυνομικούς τον Ιούλιο του 2015. Πιο συγκεκριμένα είπε πως η κατάθεση της είναι ψευδής και πως όλα όσα εμπεριέχονται σ’ αυτήν γράφτηκαν από τους αστυνομικούς. Όπως τόνισε στο δικαστήριο πεποίθηση της είναι, πως ο γαμπρός της αυτοκτόνησε

«Με την αδελφή μου ήμασταν πολύ δεμένες, είχαμε αρχές από την οικογένεια μας. Οι σχέσεις της αδελφής μου με τον σύζυγο της ήταν αρμονικές. Την ημέρα του συμβάντος ο καιρός ήταν βροχερός και εγώ μόλις ξύπνησα ετοίμασα το παιδί για το σχολείο. Με την αδελφή μου μίλησα στο τηλέφωνο γύρω στις 10:00 το πρωί και συνεννοηθήκαμε να πάμε για καφέ. Εγώ έφτασα στην καφετέρια γύρω στις 10:20. Η αδελφή μου ήρθε γύρω στις 11:00 παρά και 12:10 έφυγε γιατί είχε να παραλάβει δέματα από το Κρανίδι. Από την καφετέρια έφυγα στις 12:30, πήγα στον άνδρα μου στο καθαριστήριο και μετά στο σπίτι μου. Εκείνη την ημέρα δεν μαγείρεψα και ο σύζυγος μου πήγε να πάρει φαγητό από την μητέρα μου γύρω στη 13:30. Τότε του είπα να φέρει από την αυλή λεμόνι και λάδι. Δεν ανησύχησα που δεν ανέβηκε γιατί σκέφτηκα ότι θα είχε πάει στο καθαριστήριο.

Έμαθα για το συμβάν από τη μητέρα μου μετά τις 14:30. Πήρα τον άνδρα μου στο τηλέφωνο, δεν ενημέρωσα αμέσως την αδελφή μου, γιατί σκέφτηκα να καλέσω πρώτα εκείνον. Πήγα και από το φούρνο που έχει η αδελφή του Θανάση αλλά δεν είχαν μάθει κάτι. Ο Θανάσης είχε προβλήματα. Μ’ αυτά που έχω ακούσει και μ’ αυτά που έχουν ειπωθεί τώρα πιστεύω ότι αυτοκτόνησε», είπε η μάρτυρας στο δικαστήριο.

Το χρονικό της υπόθεσης

Στις 8 Δεκεμβρίου 2014, ο Θανάσης Λάμπρου 42 χρόνων, βρέθηκε πυροβολημένος στο σπίτι φίλου του. Το φονικό περίστροφο που ήταν καλυμμένο με το κεφάλι του και το δεξί χέρι του θύματος, ανήκε στον φίλο του. Δικό του ήταν και το ματωμένο μαχαίρι που βρέθηκε δίπλα στον καπετάνιο. Ο ίδιος άνθρωπος τον βρήκε αιμόφυρτο στην αυλή του, αλλά Αστυνομία και γιατρός έφτασαν στον τόπο πολύ αργότερα.

Η Αγγελική Νικολούλη και οι συνεργάτες της ξεκίνησαν την έρευνα μετά από έκκληση της αδελφής του θύματος. Οι συγγενείς του Θανάση Λάμπρου από την πρώτη στιγμή δεν πίστεψαν πως ο άνθρωπος τους αυτοκτόνησε όπως αρχικά υποστήριξαν οι Αρχές, αλλά ότι δολοφονήθηκε.

Η χήρα του καπετάνιου εμφανίστηκε στην εκπομπή και με δική της παρέμβαση κλιμάκιο αστυνομικών από την Αθήνα συμμετείχε στην έρευνα. Λίγο καιρό αργότερα η ίδια ομολόγησε τη δολοφονία του συζύγου της και ενώ της έγιναν γνωστά όλα τα δικαιώματα της, δέχτηκε να προχωρήσει στην αποκάλυψη όλων όσων συνέβησαν χωρίς παρουσία δικηγόρου, αλλά μετά αρνήθηκε να υπογράψει την ομολογία της. Πρωτόδικα καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία του καπετάνιου.
https://anikolouli.gr/

Δείτε τα πάνταγύρω από την υπόθεση, εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom