Αφού τα αποτελέσματα δεν ευνοούν το ΣΥΡΙΖΑ δεν μας χρειάζονται οι δημοσκοπήσεις σας!
Σ' αυτό το συμπέρασμα φαίνεται πως κατέληξαν οι ιθύνοντες του κόμματος και του κομματικού τους εντύπου που λέγεται Αυγή μετά από 20 και πλέον ημέρες.
Η δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στην Αυγή, στις 2 Οκτωβρίου και έδειχνε σαφέστατη αποδοκιμασία της κυβέρνησης και προβάδισμα του Κυριάκου Μητσοτάκη σε όλες τις κατηγορίες, ήταν και η τελευταία της Public Issue στην εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ίδια η εταιρεία με ανάρτηση στον λογαριασμό της στα social media, ενημέρωσε για το τέλος της συνεργασίας.
Κάποιοι θεωρούσαν ότι πρόκειται για “διάσταση απόψεων” μεταξύ κυβέρνησης και εφημερίδας, όμως τελικώς το “φταίξιμο” μοιάζει να χρεώνεται στην ίδια την εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Σ' αυτό το συμπέρασμα φαίνεται πως κατέληξαν οι ιθύνοντες του κόμματος και του κομματικού τους εντύπου που λέγεται Αυγή μετά από 20 και πλέον ημέρες.
Η δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στην Αυγή, στις 2 Οκτωβρίου και έδειχνε σαφέστατη αποδοκιμασία της κυβέρνησης και προβάδισμα του Κυριάκου Μητσοτάκη σε όλες τις κατηγορίες, ήταν και η τελευταία της Public Issue στην εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ίδια η εταιρεία με ανάρτηση στον λογαριασμό της στα social media, ενημέρωσε για το τέλος της συνεργασίας.
Τις επόμενες κιόλας ώρες από τη δημοσίευση της σχετικής δημοσκόπησης, η “ενόχληση” του Μαξίμου είχε γίνει γνωστή. Αυτό που γίνεται τώρα σαφές είναι σε ποιόν ρίχνει την... ευθύνη για την δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στο φιλικό της έντυπο.Το Πολιτικό Βαρόμετρο της Public Issue δεν θα πραγματοποιείται, εφεξής, για λογαριασμό της ΑΥΓΗΣ, ύστερα από σχετική απόφαση της εφημερίδας.— Public Issue (@publicissue) October 24, 2016
Κάποιοι θεωρούσαν ότι πρόκειται για “διάσταση απόψεων” μεταξύ κυβέρνησης και εφημερίδας, όμως τελικώς το “φταίξιμο” μοιάζει να χρεώνεται στην ίδια την εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου