- Στην φυλακή θα οδηγηθεί ο 77χρονος χειριστής του φονικού ταχύπλοου στην Αίγινα
- Ο 77χρονος ήταν σε κατ΄οίκον περιορισμό στο σπίτι του στο Κολωνάκι
- Εμφανίστηκε η 65χρονη συνεπιβάτης του ταχύπλοου - Υποστηρίζει ότι θα καταθέσει στο Λιμεναρχείο
- Οργή Κούγια! - Τι δουλειά έχει το λιμεναρχείο αφού την υπόθεση έχουν αναλάβει ανακριτής και εισαγγελέας
Η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν εκείνη που αποφάσισε το όνομα και της θαλαμηγού Duende II και του φονικού ταχύπλοου Duende που σημαίνει «Ξωτικό» ή «Πνεύμα του Δάσους».
- Ο 77χρονος ήταν σε κατ΄οίκον περιορισμό στο σπίτι του στο Κολωνάκι
- Εμφανίστηκε η 65χρονη συνεπιβάτης του ταχύπλοου - Υποστηρίζει ότι θα καταθέσει στο Λιμεναρχείο
- Οργή Κούγια! - Τι δουλειά έχει το λιμεναρχείο αφού την υπόθεση έχουν αναλάβει ανακριτής και εισαγγελέας
Προφυλακιστέος κρίθηκε με βούλευμα του Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρεζος. Την περασμένη Παρασκευή μετά τη διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος είχε τεθεί σε κατ' οικον περιορισμό στο σπίτι του στο Κολωνάκι.
Ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος υποστηρίζει ότι είναι ο χειριστής του ταχύπλοου το οποίο έσπειρε τον θάνατο στις 16/08/2016 στην Αίγινα, όταν το σκάφος του εμβόλισε λάντζα που μετέφερε λουόμενους στο νησάκι Μονή που βρίσκεται απέναντι από την Αίγινα.
Σε ανακοίνωσή του ο Αλέξης Κούγιας δικηγόρος πολλών θυμάτων του ναυαγίου δηλώνει: «Η απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πειραιά ήταν αυτονόητη για ένα τέτοιο έγκλημα με τόσο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Το δικηγορικό μας γραφείο εκτελώντας την εντολή των συγγενών των θυμάτων και των ίδιων των θυμάτων που έχουν επιβιώσει, θα πράξει επίσης το αυτονόητο, δηλαδή να συνεργαστεί με την κα Ανακριτή, ώστε να αναδειχθούν τα γεγονότα όπως αληθινά συνέβησαν, και να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη όλοι όσοι διέπραξαν παράνομες πράξεις, είτε κατά την διάρκεια του εγκλήματος, είτε μετά από αυτό».
Το υπόμνημα του 77χρονου
Στο απολογητικό του υπόμνημα προς την Ε τακτική ανακρίτρια, ο 77χρονος χειριστής, αναφέρει: «Η πορεία πλεύσης μου ήταν από βορρά προς νότο και εισερχόμενος στη θαλάσσια ζώνη που παρεμβάλλεται μεταξύ της νησίδας Μονή και των δυτικών ακτών της Αίγινας, στη θέση Πέρδικα αντιλήφθηκα μηχανοκίνητο σκάφος να κινείται από τη θέση Πέρδικα προς τη νήσο Μονή, δηλαδή επί πορείας από Ανατολή προς Δύση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκάφος κινούμενο αριστερά μου θα περάσει από την πλώρη μου. Η πορεία μου ήταν σταθερή, χωρίς να έχω τον οποιοδήποτε λόγο να πραγματοποιήσω τον οποιοδήποτε αιφνίδιο ελιγμό, αφού άλλωστε μετέβαινε για λόγους αναψυχής με φίλους σε κόλπο της νησίδας Μονής».
Ο κατηγορούμενος αρνείται τα όσα κατέθεσαν μάρτυρες για επικίνδυνους ελιγμούς του σκάφους του πριν από τη φονική σύγκρουση αλλά και το ότι είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα.
«Η ταχύτητα με την οποία ταξίδευε το σκάφος DUENDE κατά τη στιγμή προ της προσκρούσεως ήταν 21 ν.κ., ήταν δηλαδή ταχύτητα, με την οποία πραγματοποιείτο ασφαλής πλους, αφού με αυτή το σκάφος «πλάναρε», δηλ. ερχόταν σε οριζόντια θέση σε σχέση με την θάλασσα. Άλλωστε το συγκεκριμένο σκάφος, με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και την ισχύ των εγκατεστημένων σε αυτό προωστηρίων μηχανών, την κατάσταση στην οποία βρισκόταν (γάστρα και έλικες ήταν ήδη καλυμμένες με θαλάσσιους οργανισμούς λόγω της πολυήμερης ακινησίας) και τις συνθήκες φορτώσεως της συγκεκριμένης ημέρας (επιβάτες, συμπληρωμένη δεξαμενή καυσίμων, πλήρεις δεξαμενές πόσιμου νερού, εφόδια, εξοπλισμός κλπ), δεν θα μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 28 ν.μ. Ούτε ο ίδιος ανέπτυσσα ποτέ ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή που το συγκεκριμένο σκάφος πλάναρε, ήτοι τα 21 ν.κ., διότι, τότε το «DUENDE» πραγματοποιούσε ασφαλείς και άνετους πλόες, τόσο για εμένα ως κυβερνήτη, όσο και για τους επιβαίνοντες σε αυτό και ήταν η συνήθης ταχύτητα, η οποία προβλέπεται για πλου κρουαζιέρας».
Αναφέρει επίσης ότι είναι ψευδές ότι και τις προηγούμενες ημέρες οδηγούσε επικίνδυνα με το σκάφος του αφού είχε να επιβιβασθεί σε αυτό 12 ημέρες, αφού αντιμετώπιζε και σοβαρό πρόβλημα υγείας και είχε νοσηλευθεί λίγες μέρες πριν το ατύχημα.
Αναφορικά με το γεγονός πως δεν παρέμεινε στο σημείο του δυστυχήματος για να βοηθήσει τους ανθρώπους που βρίσκονταν πάνω στη λάντζα, υποστηρίζει πως «είχε δημιουργηθεί ρήγμα και στο δικό του σκάφος και υπήρχε κίνδυνος να βυθισθεί. Ήθελα να βοηθήσω τους ναυαγούς που βρίσκονταν στη θάλασσα αλλά αυτό ήταν αδύνατο».
Αίγινα: Εμφανίστηκε η 65χρονη επιβάτης του φονικού ταχύπλοου! Ποιά είναι η μυστηριώδης Ελβετίδα
Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ώρες για την μυστηριώδη γυναίκα η οποία βρισκόταν στην θαλαμηγό Duende II και έστειλε βοήθεια στον 77χρονο Θρασύβουλο Λυκουρέζο.
Σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ, είναι πλούσια Ελβετίδα με καταγωγή από την Ουρουγουάη και ιδρύτρια της ΜΚΟ που διαχειρίζεται ο Λυκουρέζος. Η ίδια έχει πλούσιο φιλανθρωπικό έργο και χρηματοδοτεί ιδρύματα σε όλο τον κόσμο.
Η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν εκείνη που αποφάσισε το όνομα και της θαλαμηγού Duende II και του φονικού ταχύπλοου Duende που σημαίνει «Ξωτικό» ή «Πνεύμα του Δάσους».
Με το Duende II έκανε διακοπές στο Αγκίστρι και την συνόδευε ο Ν.Λ. με τον οποίο επικοινώνησε ο Ι. Πολυανίδης όταν το Duende άρχισε να βάζει νερά. Σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ, το Duende ανήκει στον επιχειρηματία Τζωρτζ Κρουστανιωτάκη φίλο του Λυκουρέζου που μένει στην Αγγλία και με εξουσιοδότηση προς το Λιμεναρχείο το έχει παραχωρήσει στον 77χρονο.
Εμφανίστηκε η “εξαφανισμένη” 4η επιβάτης του ταχύπλοου
Σήμερα ή αύριο αναμένεται να καταθέσει η 65χρονη Θεοδότη Καρακάση που ήταν πάνω στο ταχύπλοο την συγκεκριμένη μέρα. Τηλεφώνησε στο Λιμεναρχείο Αίγινας και είπε ότι δεν έχει εμφανισθεί τόσες ημέρες λόγω του ισχυρού σοκ που έπαθε. Δήλωσε ότι μετά την αποβίβασή της στην Αίγινα πήρε το πρώτο πλοίο για Αθήνα, το «Άγιος Ντεκτάριος» στις 2.10 το μεσημέρι και από τότε είχε κλειστεί στο σπίτι της σε κακή ψυχολογική κατάσταση.
http://www.newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου