Θα επαναλειτουργήσει η γραμμή Αγρίνιο- Κρυονέρι;
Η κίνηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος να θέσει το θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο – Κρυονέρι στη συνάντηση που είχε με τους προέδρους του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ ήταν αναμφισβήτητα έκπληξη.
Αν πράγματι, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Περιφέρειας, «υπήρξε ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ» αυτό αποτελεί μια οπωσδήποτε μια καλή είδηση και μια επιβεβαιώση του ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει από τις αρχές του 2013 η webtv του myagrinio.gr o προϊστάμενος γραμμής Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας είχε αποκαλύψει πως ο ΟΣΕ σκέφτεται σοβαρά να επαναλειτουργήσει τη γραμμή με τα θεματικά τραίνα και τα εκδρομικά δρομολόγια, όπως επιτυχήμενα έγινε στην Πελοπόννησο (δείτε εδώ) μετά την κατάργηση των τακτικών δρομολογίων.
Αν πράγματι, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Περιφέρειας, «υπήρξε ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ» αυτό αποτελεί μια οπωσδήποτε μια καλή είδηση και μια επιβεβαιώση του ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει από τις αρχές του 2013 η webtv του myagrinio.gr o προϊστάμενος γραμμής Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας είχε αποκαλύψει πως ο ΟΣΕ σκέφτεται σοβαρά να επαναλειτουργήσει τη γραμμή με τα θεματικά τραίνα και τα εκδρομικά δρομολόγια, όπως επιτυχήμενα έγινε στην Πελοπόννησο (δείτε εδώ) μετά την κατάργηση των τακτικών δρομολογίων.
Είτε ως προαστικός, είτε ως θεματικός τουρισμός η επαναλειτουργία της γραμμής είναι δυνατόν από σκέψη να γίνει πράξη. Και επειδή το όλο εγχείρημα φυσικά δεν θα λάβει σάρκα και οστά από την μια μέρα στην άλλη, εκείνο που χρειάζεται σε πρώτη φάση είναι να υπάρξει έλεγχος στην γραμμή και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν ο ΟΣΕ φέρει τροχαίο υλικό στην περιοχή.
Προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να υπάρξει πίεση και από την Περιφέρεια. Και ακολούθως να γίνουν τα πρώτα βήματα για την αποκατάσταση της γραμμής από τις φθορές που έχει υποστεί όλα αυτά τα χρόνια της εγκατάλειψης.
Πριν τρία περίπου χρόνια μάλιστα ο ΟΣΕ είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά των δήμων Αγρινίου και Μεσολογγίου ζητώντας την απομάκρυνση της ασφάλτου που έχει τοποθετηθεί αυθαίρετα στις ισόπεδες διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο- Κρυονέρι.
Όμως στην πορεία η υπόθεση πάλι ξεχάστηκε… Τώρα δεν πρέπει να ξεχαστεί πάλι, γιατί μπορεί αυτή η υποδομή να είναι τόσα χρόνια ανενεργή, αλλά είναι περιουσία του Ελλήνα και του Ευρωπαίου φορολογούμενου.
Προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να υπάρξει πίεση και από την Περιφέρεια. Και ακολούθως να γίνουν τα πρώτα βήματα για την αποκατάσταση της γραμμής από τις φθορές που έχει υποστεί όλα αυτά τα χρόνια της εγκατάλειψης.
Πριν τρία περίπου χρόνια μάλιστα ο ΟΣΕ είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά των δήμων Αγρινίου και Μεσολογγίου ζητώντας την απομάκρυνση της ασφάλτου που έχει τοποθετηθεί αυθαίρετα στις ισόπεδες διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο- Κρυονέρι.
Όμως στην πορεία η υπόθεση πάλι ξεχάστηκε… Τώρα δεν πρέπει να ξεχαστεί πάλι, γιατί μπορεί αυτή η υποδομή να είναι τόσα χρόνια ανενεργή, αλλά είναι περιουσία του Ελλήνα και του Ευρωπαίου φορολογούμενου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου