από το https://xekinimazografou
Το παρακάτω κείμενο έχει υπογραφεί από 205 οδηγούς που εργάζονται ή έχουν εργαστεί κάποια στιγμή στη λεωφορειακή γραμμή 235.
Οι υπογραφές θα κατατεθούν σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζωγράφου από τον σ. Αποστόλη Κασιμέρη (μέλος ΔΣ Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ), ο οποίος προσπαθεί εδώ κι’ έναν χρόνο να λύσει το πρόβλημα της λ/γ 235 στη Γ. Ζωγράφου με αλλεπάλληλες «κρούσεις» στη Διοίκηση του Δήμου Ζωγράφου, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Διοίκηση του ΟΑΣΑ (Δείτε περισσότερα εδώ και εδώ).
Εκτός από το πρόβλημα που περιγράφεται στο ακόλουθο κείμενο, από το Δήμο Ζωγράφου έχει ζητηθεί επίσης εδώ και έναν χρόνο, να γκρεμιστεί η παράνομη (και εγκαταλελειμμένη πλέον) καντίνα στο τέρμα των λ/γ 220, 221, 235 (είχε τοποθετηθεί επί Δημαρχίας Καζάκου) για να μπορέσει ο ΟΑΣΑ να φτιάξει έναν χώρο αναμονής για τους οδηγούς, τον οποίο να χρησιμοποιούν στο διάλειμμα τους. Παρότι η Διοίκηση του Δήμου έχει συμφωνήσει ότι η παράνομη καντίνα πρέπει να απομακρυνθεί, δεν έχει κάνει ακόμα τίποτα.
Ψήφισμα Διαμαρτυρίας εργαζομένων Ο.ΣΥ. – οδηγών στην λεωφορειακή γραμμή 235
Έχει περάσει ένας χρόνος από την ημέρα που η Δήμαρχος Ζωγράφου Τ. Καφατσάκη διαβεβαίωσε τον Γρ. Δημητριάδη, πρόεδρο του ΟΑΣΑ, ότι θα τοποθετήσει οριοδείκτες στη Γ. Ζωγράφου για να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που προκύπτει από τα παρκαρισμένα ΙΧ εκατέρωθεν του δρόμου.
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ είχε επικοινωνήσει με την Τ. Καφατσάκη στις 31/10/2014 μετά από παρέμβαση του εκπροσώπου της Ανεξάρτητης Παρέμβασης στο ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ. Στη συνέχεια, ακολούθησαν παρεμβάσεις της Ανεξάρτητης Παρέμβασης στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζωγράφου, ενώ το θέμα ανακινήθηκε και από άλλες συλλογικότητες που δραστηριοποιούνται στον Δήμο.
Με βάση τις πιο πάνω παρεμβάσεις και προτάσεις στις 16 Απρίλη 2015 το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την «απαγόρευσης στάθμευσης κατά μήκος όλης της οδού Γ. Ζωγράφου και την τοποθέτηση οριοδεικτών».
Από τότε μέχρι σήμερα όμως δεν έχει γίνει τίποτα.
Η Δήμαρχος Ζωγράφου επικαλείται τη μια αναπλάσεις που θα γίνουν στην περιοχή λόγω της έλευσης του μετρό το 2022(!), την άλλη τη νέα ασφαλτόστρωση που θα γίνει στη Γ. Ζωγράφου και κυρίως μια μελέτη του Πολυτεχνείου που θα γνωμοδοτεί για το αν οι οριοδείκτες θα μπουν στις άκρες του δρόμου ή στην μέση.
Οι οδηγοί των λεωφορείων έχουμε ζητήσει από την πρώτη στιγμή οι οριοδείκτες να τοποθετηθούν στη μέση του δρόμου (έτσι ώστε να χωρίζουν τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας) καθώς από την εμπειρία μας είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Γ. Ζωγράφου.
Εξηγήσαμε ότι όταν οι οριοδείκτες τοποθετηθούν στο όριο των δυο λωρίδων κυκλοφορίας, «χωρίζοντας» το δρόμο στα δυο, το παρκάρισμα γίνεται στην πράξη «αδύνατο», γιατί όποιος προσπαθήσει να παρκάρει συνειδητοποιεί ότι μπλοκάρει ολόκληρη τη λωρίδα κυκλοφορίας. Αντιθέτως η τοποθέτηση οριοδεικτών στα πλαϊνά του δρόμου δεν λύνει το πρόβλημα, καθώς τα ΙΧ απλά παρκάρουν από πάνω τους.
Εδώ και χρόνια, πάρα πολλοί Δήμοι έχουν υιοθετήσει αυτή την πρακτική λύση και έχουν λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα συγκεκριμένων περιοχών. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα επισυναπτόμενα.
Διεκδικούμε την άμεση τοποθέτηση οριοδεικτών στη μέση (στο όριο των δυο λωρίδων κυκλοφορίας) της Γ. Ζωγράφου. Ένας χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση ενός απλού αιτήματος δεν είναι μόνο αρκετός, αλλά ξεπερνά και τα όρια της υπομονής μας.
Mερικές φωτογραφίες με παραδείγματα από άλλους Δήμους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου