Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τοξική βόμβα στα Μέγαρα από ατύχημα που το ΓΕΣ κράτησε μυστικό !


Του Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗ

Mε την αγωνία ανεπανόρθωτης βλάβης της υγείας τους από μόλυνση λόγω έκλυσης εξαιρετικά επικίνδυνα δηλητηριώδη αέρια και πιθανώς ραδιενεργά στοιχεία ζουν εδώ και περίπου 1,5 μήνα 4 υπάλληλοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και, πιθανώς, αριθμός στρατιωτικών που υπηρετούν στο Αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων όπου βρίσκονται μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων και στρατιωτικά και πολιτικά αεροσκάφη.

Η έκλυση των αερίων, που προκάλεσε επώδυνα συμπτώματα στους κρατικούς λειτουργούς που ακόμα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ, έγινε από την καύση μερών ενός ''κατασκοπευτικού'' Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους (UAV), τύπου SAGEM, η πτώση του οποίου δίπλα σε αποθήκες καυσίμων και η ανάφλεξή του, κρατήθηκε μυστική από το ΓΕΣ.


Το ατύχημα έγινε στις 31 Μαΐου : Σύμφωνα με περιγραφές αυτοπτών μαρτύρων - που επιβεβαιώνουν και το ΓΕΣ - το UAV του Στρατού Ξηράς μετά την προσγείωση του δεν απελευθέρωσε το φέρον αλεξίπτωτό του και παρασύρθηκε από τους ισχυρούς πνέοντες ανέμους (30-40 κόμβοι) στο ΒΑ άκρο του αεροδρομίου πλησίον των εγκαταστάσεων καυσίμων του χώρου στάθμευσης (φιλοξενίας ) της Μονάδας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών Γενικής Αεροπορίας (ΜΕΓΑΠ) , όπου και ανεφλέγησαν τμήματά του.
Αμέσως και στα πλαίσια των καθηκόντων τους 4 πολιτικοί υπάλληλοι της ΥΠΑ προσέτρεξαν στο σημείο του ατυχήματος και το υπηρεσιακό όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κατέσβεσε έγκαιρα τις εστίες, πριν εκραγούν τα καύσιμα και η φωτιά επεκταθεί στα σταθμευμένα αεροσκάφη και στις αποθήκες...
Στην συνέχεια έφθασε κλιμάκιο στρατιωτικών του αεροδρομίου και της ΑΣΔΕΝ φορώντας ειδικές μάσκες και φρόντισε για την απομάκρυνση του από τον χώρο.
Εδώ αρχίζουν όμως τα δύσκολα:

Τα ανησυχητικά συμπτώματα

Με δραματικούς τόνους οι προτρέξαντες υπάλληλοι περιγράφουν τα συμπτώματα οξείας δηλητηρίασης που άρχισαν να έχουν πονοκέφαλους , πόνους στο στομάχι, γενική κακουχία, κάψιμο στο αναπνευστικό, τσούξιμο στην γλώσσα,επίμονο βήχα δυσχέρεια στην αναπνοή κλπ. Όλα αυτά από τα διάφορα παράγωγα του Γερανίου και την καύση ανθρακονημάτων που έχει η δομή του αεροσκάφους. Όπως λένε με καθυστέρηση πληροφορήθηκαν από διάφορες πηγές οτι η θερμική κάμερα FLIR που μετέφερε το αεροσκάφος περιείχε περίπου ένα κιλό από παράγωγα του Γερμανίου GeO2 δΙoξίδιο, Υδρίδιο GeH4 και GeCI4 Τετραχλωρίδιο τα οποία είναι πολυσυστημικά δηλητήρια που προσβάλουν το αναπνευστικό σύστημα και την νεφρική και ηπατική λειτουργία , ενώ η ένωση του Γερμανίου με το νερό δημιουργεί Γερμανικό Οξύ το οποίο προκαλεί καρδιακά προβλήματα . Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο οξειδίων στον αέρα με βάση τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA) είναι πολύ χαμηλό, της τάξης του 0,6mgr/κυβικό αέρα.
Η ταραχή και η αγωνία των υπαλλήλων - Πυροσβέστης Νικόλαος Τσουμπής, Μετεωρολόγος Ευγενία Κολώνη, Αερολιμενάρχης υπηρεσίας Κώστας Δημητρόπουλος και ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Υπηρεσίας Ευθύμιος Παναγιωτόπουλος- έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν επικοινώνησαν με τον ειδικό επιστήμονα του Δημοκρίτου και της Επιτροπής Ατομικής Ενεργείας κ Πολύκαρπο Φαλάρα. Ο βιοχημικός τους είπε όλα προέρχονται από την επίδραση -προσβολή των ένωση των παραγώγων του Γερανίου.Στο Λαϊκό Νοσοκομείο που προσέτρεξαν καθηγητής τους είπε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα διάγνωσης στην Ελλάδα αφού δεν υπάρχουν τα αναγκαία αντιδραστήρια του Γερανίου- ούτε είναι κανείς εκπαιδευμένος σε αυτό.

Και ραδιενεργό Θόριο;

Από την έρευνα των παθόντων- για τους οποίους τίποτε ουσιαστικό δεν είχε κάνει τότε ακόμα το ΓΕΣ,πέραν του ενδιαφέροντος ενός ταξιάρχου - διαπιστώθηκε ότι υπήρχε πιθανότητα/βάσιμη υποψία μόλυνσης και από το ραδιενεργό υλικό Θόριο (Τh-232) το οποίο χρησιμοποιείται στην κατασκευή οπτικών συστημάτων μαζί με το Γεράνιο. Το Θόριο - είναι ραδιενεργό και πηγή ακτινοβολίας. Όλα αυτά καθίστανται, αναφέρεται, πολύ επικίνδυνα υπό προϋποθέσεις όπως π.χ. η καύση και οι μεγάλες θερμοκρασίες.
Ο γιατρός Εργασίας - πνευμονολόγος- στο αεροδρόμιο Μεγάρων κ. Ελ. Παπαλευθερης τους έδωσε παραπεμπτικό για διενέργεια εξετάσεων ανίχνευσης Θορίου και παραγώγων Γερανίου και τους συνέστησε τακτικούς ελέγχους και παρακολούθηση της υγείας του συστηματικά.

Εξετάσεις στο εξωτερικό; Στο ''περίμενε''

Οι εξετάσεις όμως αυτές δεν μπορούν να γίνουν στην Ελλάδα και μέχρι πριν λίγες ημέρες μόνο γενικές υποσχέσεις είχαν για βοήθεια από το ΓΕΣ που προκάλεσε το ατύχημα. Τέτοιες εξετάσεις για το Γερανιο μπορούν να γίνουν στην Γαλλία και τις ΗΠΑ, ενώ για το Θόριο 232 αυτή μπορεί να γίνει στην Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας με κόστος 615 ευρω το άτομο που κανείς από τους αρμοδίους - ΥΠΑ ή ΓΕΣ - δεν προσφέρεται να τα πληρώσει. Από το ΓΕΣ έχουν γενικές υποσχέσεις από ταξίαρχο που διερευνά το ατύχημα, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο ακόμα. Από αρμόδια πηγή του ΓΕΣ ειπώθηκε ότι θα συνδράμουν για τις εξετάσεις , αλλά στην πράξη δεν έχει γίνει τίποτα...

Υπάρχει Πρωτόκολλο Ενεργειών;

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά, ΠΈΡΑΝ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ/ΘΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Τ'ΥΧΗ ΤΟΥΣ. Από την όλη ιστορία προέκυψε ότι το ΓΕΣ δεν έχει ακόμα διαμορφώσει ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ενεργειών και ελέγχων σε περίπτωση ατυχήματος . Τι μέτρα θα λαμβάνονται, ποιοι θα πλησιάζουν σε ατύχημα με τις μέτρα προστασίας, τι ελέγχους θα κάνουν κλπ Το πρόβλημα μεγαλώνει όπως είναι αυτονόητο από το ότι λόγω της φύσης τους τέτοια αεροχήματα μπορεί να πέσουν σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις και να προκληθεί ατύχημα ακόμα και σε ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ περιοχή .

Τα παραδείγματα είναι αρκετά, πχ πρόσφατο είναι το περιστατικό ''πτώσης'' ίδιου τύπου UAV στην Αγία Ευθυμία Φωκίδας, στο πλαίσιο των ερευνών για τους Αλβανούς δραπέτες ή άλλο στην Θράκη τον πρώτο καιρό της παραλαβής τους . Το ατύχημα στα Μέγαρα ήταν το τρίτο- ίσως δε να υπάρχουν και άλλα κρυφά. Επίσης είναι άγνωστο αν και τι έχει κάνει το ΓΕΣ για το δικό του προσωπικό που ναι μεν πήγε με μάσκες , αλλά κανείς δεν ξέρει αν το μέτρο αυτό αρκεί.Επίσης αν και πόσο έχουν επηρεαστεί άλλοι εργαζόμενοι - ένστολοι ή όχι - που ήταν στην ευρύτερη περιοχή...Ακόμα και για κατοίκους μπορεί να έχουν υπάρξει κίνδυνοι, αλλά κανείς δεν σκέφτηκε να κάνει μια ενημέρωση....
http://www.onalert.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom