Μέσα στις ελληνικές πρωτοτυπίες, εντάσσεται και η 96ωρη αφωνία που από χθες έχουν επιβάλλει σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης η ΕΣΗΕΑ και η Διασωματειακή Επιτροπή. Μια ακόμη ελληνική πρωτοτυπία είναι ότι οι ονομαζόμενοι «λειτουργοί» της ενημέρωσης, γελοιοποιούντες την ενημέρωση και τον εαυτό τους δέχτηκαν να δουλέψουν για την έκδοση των κυριακάτικων φύλλων την Πέμπτη.
Η απεργία κηρύχθηκε με βασικό αίτημα την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Το αίτημα είναι δίκαιο, αλλά την εποχή που εξαιτίας της κρίσης παντού γίνονται μειώσεις, δεν μπορείς να εκβιάσεις αυξήσεις, από επιχειρήσεις που βρίσκονται στα όρια της πτώχευσης. Αντίθετα με το να τους στερούν με την απεργία και τα έτσι και αλλιώς μειωμένα έσοδα, επιταχύνουν την κατάρρευση των επιχειρήσεων ΜΜΕ.
Ξεχνά η ΕΣΗΕΑ ότι δεν είναι άμοιρη ευθυνών για την σημερινή κατάσταση στα ΜΜΕ αλλά και για το επίπεδο της ενημέρωσης. Υπηρέτησε πιστά και με το αζημίωτο τους σκοπούς και τις επιδιώξεις των διαπλεκόμενων επιχειρηματιών που μπήκαν στα ΜΜΕ για να εξυπηρετήσουν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα.
Η πείρα έχει δείξει ότι τα μαξιμαλιστικά αιτήματα των εργαζόμενων οδηγούν συνήθως στο τίποτα και στο κλείσιμο των επιχειρήσεων. Διευκολύνουν δε τους επιχειρηματίες, οι οποίοι σπρώχνουν την ευθύνη στους εργαζόμενους, οι οποίοι είναι και οι τελευταίοι που κλείνουν την πόρτα.
Τα λέει όλα με τη γελοιογραφία του στο ΒΗΜΑ της Κυριακής, που κυκλοφόρησε χθες Πέμπτη, ο Κώστας Μητρόπουλος.
http://www.kentri.gr
Η απεργία κηρύχθηκε με βασικό αίτημα την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Το αίτημα είναι δίκαιο, αλλά την εποχή που εξαιτίας της κρίσης παντού γίνονται μειώσεις, δεν μπορείς να εκβιάσεις αυξήσεις, από επιχειρήσεις που βρίσκονται στα όρια της πτώχευσης. Αντίθετα με το να τους στερούν με την απεργία και τα έτσι και αλλιώς μειωμένα έσοδα, επιταχύνουν την κατάρρευση των επιχειρήσεων ΜΜΕ.
Ξεχνά η ΕΣΗΕΑ ότι δεν είναι άμοιρη ευθυνών για την σημερινή κατάσταση στα ΜΜΕ αλλά και για το επίπεδο της ενημέρωσης. Υπηρέτησε πιστά και με το αζημίωτο τους σκοπούς και τις επιδιώξεις των διαπλεκόμενων επιχειρηματιών που μπήκαν στα ΜΜΕ για να εξυπηρετήσουν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα.
Η πείρα έχει δείξει ότι τα μαξιμαλιστικά αιτήματα των εργαζόμενων οδηγούν συνήθως στο τίποτα και στο κλείσιμο των επιχειρήσεων. Διευκολύνουν δε τους επιχειρηματίες, οι οποίοι σπρώχνουν την ευθύνη στους εργαζόμενους, οι οποίοι είναι και οι τελευταίοι που κλείνουν την πόρτα.
Τα λέει όλα με τη γελοιογραφία του στο ΒΗΜΑ της Κυριακής, που κυκλοφόρησε χθες Πέμπτη, ο Κώστας Μητρόπουλος.
http://www.kentri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου