Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης, το πρωί της Κυριακής (2/3) δήλωσε ότι είναι αδύνατον να είχαν αποθηκευτεί 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού, στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που συγκρούστηκε στα Τέμπη.
«Ήμασταν στον τόπο του δυστυχήματος από την πρώτη στιγμή. Δεν υπήρχε εύφλεκτο υγρό στο τρένο. Το λέω μετά βεβαιότητας. Οι συνάδελφοι ήταν από την πρώτη στιγμή και εγώ από την δεύτερη ημέρα» σημείωσε και διευκρίνισε ότι στον τόπο του δυστυχήματος δεν βρέθηκε ούτε σταγόνα ελαίου σιλικόνης.
Η φωτογραφία με τον θάλαμο που ανήρτησε ο κ. Κιουτσιούκης:
«Εμείς θέλουμε να βγουν όλα στο φως»
Παράλληλα, ο κ. Κιουτσούκης, είπε πως «οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train είμαστε μακριά από κόμματα και κυβερνήσεις. Αποζητούμε ό,τι και οι οικογένειες των 57 θυμάτων, αλλά και η δική μας οικογένεια, γιατί θρηνούμε 11 συναδέλφους. Εμείς θέλουμε να βγουν όλα στο φως. Απαιτούμε δικαιοσύνη για το τραγικό δυστύχημα και επιτέλους η Ελλάδα να αποκτήσει σιδηροδρομικό δίκτυο εφάμιλλο των ευρωπαϊκών χωρών, πράγμα που ζητάμε εδώ και 30 χρόνια.
Είναι ντροπή εν έτει 2025 να μην έχουμε τον σιδηρόδρομο που πρέπει, μετά από τόσα δισεκατομμύρια που υποτίθεται πως επενδύθηκαν για αυτό το δίκτυο.
Τα τρένα κινούνται με ασφάλεια με δύο τρόπους: πρώτον, να υπάρχει ο απαραίτητο προσωπικό και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναφέρει στο πόρισμα πως υπήρχε μισός εργαζόμενος το 2023 στον σιδηρόδρομο, σε αντιστοιχία με τους δύο που υφίστανται στα ευρωπαϊκά κράτη. Και δεύτερον, να τηρείται πιστά ο γενικός κανονισμός κυκλοφορίας».
«Επειδή όμως τα λάθη είναι ανθρώπινα και μπορούν να συμβούν, τα μέτρα ασφαλείας που τοποθετήθηκαν μετά την τραγωδία των Τεμπών, επί υπουργίας Γεραπετρίτη, είναι αυτά που αποσοβούν το ανθρώπινο λάθος. Γι’ αυτό οι απεργιακές κινητοποιήσεις που κάνουμε ως εργαζόμενοι αφορούν την ασφάλεια των επιβατών και των δικών μας ζωών», πρόσθεσε ο πρόεδρος.
Καταλήγοντας ο κ. Κιουτσούκης αναφέρθηκε στις προσλήψεις που έχουν γίνει, αλλά και στα συστήματα που τοποθετήθηκαν και καταστράφηκαν λόγω της κακοκαιρίας Daniel.
«Μετά λοιπόν από το δυστύχημα, τοποθετήθηκαν με fast-track διαδικασίες τα συστήματα που απαιτούνται για να αποτρέπονται τα ανθρώπινα λάθη και σε 90 χλμ γραμμής, μετά την καταστροφική πλημμύρα του Daniel, αυτά έχουν καταστραφεί. Επίσης έγιναν και 500 προσλήψεις με τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, σταθμαρχών και κλειδούχων, οι οποίοι ενίσχυσαν το προσωπικό που ήταν πολύ λίγο».
https://www.enikos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου