Η ιστορία αγάπης του «αρσενικού παλαιάς κοπής» με την εντυπωσιακή ξανθιά που κατέληξε σε ένα reality αλληλοκατηγοριών - Από τον έρωτα και τον γάμο στον επεισοδιακό χωρισμό που έγινε σίριαλ στα κανάλια - Ο επίλογος με την απόφαση του Αρείου Πάγου ότι η Χαρά δεν είναι κόρη του Βοσκόπουλου.Eκείνο το ζεστό καλοκαιρινό βράδυ του 1995 που ο Τόλης Βοσκόπουλος φορώντας ένα λευκό φανελάκι και τζιν παντελόνι άρχισε να λέει σε μια ομήγυρη δημοσιογράφων πόσο του έλειπε η κόρη του Χαρά, την οποία, όπως κατήγγειλε, δεν είχε δει για δυόμισι μήνες, δεν ήξερε πολλά. Ανάμεσα σε αυτά ήταν ότι η μικρή τότε Χαρά δεν ήταν τελικά δικό του παιδί, κάτι που προέκυψε αργότερα και αποτέλεσε ένα μόνο κεφάλαιο στο πολύκροτο διαζύγιό του με τη μητέρα της, Τζούλια Παπαδημητρίου.
Ενα διαζύγιο που έγινε λαϊκό ανάγνωσμα με αλληλοκατηγορίες των δύο πρώην συζύγων, δίκες επί δικών και σκηνές που παρέπεμπαν ενίοτε σε βραζιλιάνικη σαπουνόπερα.
Πριν λίγες ημέρες ο Αρειος Πάγος δικαίωσε τον Τόλη Βοσκόπουλο λαμβάνοντας την απόφαση ότι η Χαρά δεν είναι κόρη του και δεν μπορεί να φέρει το επώνυμό του. Ηταν το τελευταίο -προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με αυτή την πολυετή διαμάχη- δικαστικό κεφάλαιο μιας θυελλώδους σχέσης που ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’80.
Ο αρραβώνας στο σπίτι του Γιώργου Κατσιφάρα, παρουσία του Ανδρέα Παπανδρέου, ήταν η πιο επίσημη επιβεβαίωση ενός έρωτα που δεν έμελλε να κρατήσει για πάντα. Εληξε δέκα χρόνια μετά, με μια σφοδρή διαμάχη ανάμεσα στον τραγουδιστή και την τρίτη γυναίκα του, η οποία εκτυλίχθηκε εν μέσω θέρους και τα είχε κυριολεκτικά όλα. Από καταγγελίες του στυλ «με δάγκωσαν μάνα και κόρη» από τον Βοσκόπουλο μέχρι «ο Τόλης έβγαλε πιστόλι και με απειλούσε» από την Παπαδημητρίου και φυσικά μηνύσεις, αγωγές, ασφαλιστικά και εξώδικα που έπεφταν σαν το χαλάζι και απασχόλησαν για χρόνια τη Δικαιοσύνη και το πανελλήνιο.
Λατρεία για τις γυναίκες
Ο Τόλης ήταν πάντα ένας άνδρας που λάτρευε τις γυναίκες που είχε δίπλα του, αφού όταν ερωτευόταν ήταν πάντα εκεί, έστω και αν κάποιοι κρατούν τις επιφυλάξεις τους. Η γνωριμία του με την Τζούλια Παπαδημητρίου το 1984 δεν θα μείνει σε ένα έντονο φλερτ, αλλά θα προχωρήσει σε μια σχέση που έμελλε να σημαδέψει και τους δύο ποικιλοτρόπως. Εναν χρόνο μετά το ζευγάρι θα συγκατοικήσει, σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην απόφαση του Αρείου Πάγου για την 35χρονη σήμερα Χαρά, που γεννήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου του 1986. Το ζευγάρι συμβιώνει ιδανικά, ο Τόλης αναγνωρίζει τη μικρή ως δικό του παιδί και τέσσερα χρόνια μετά, τον Νοέμβριο του 1990, παντρεύεται την Τζούλια Παπαδημητρίου σε μια glam τελετή.
Ανάμεσα στους καλεσμένους είναι η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Κώστας Βουτσάς, ο Γιάννης Πάριος, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης, επιχειρηματίες, συγγενείς και στενοί φίλοι του ζευγαριού. Η ζωή τους είναι ονειρική για τέσσερα χρόνια, τα καλοκαίρια έχουν μόνιμη καμπάνα στον «Αστέρα», ενώ ο Τόλης εμπιστεύεται εν λευκώ τα οικονομικά του στη γυναίκα της ζωής του, όπως θα πει όταν η Τζούλια Παπαδημητρίου του ζητάει να χωρίσουν, σύμφωνα με τον δικηγόρο Αλέξη Κούγια. Μια διαμάχη που θα ξεφύγει πολύ γρήγορα από τους κλειστούς τοίχους και θα γίνει θέαμα σε τηλεοπτικούς σταθμούς, περιοδικά και εφημερίδες.
Μπορεί σήμερα το καλοκαίρι του 1995 να φαντάζει μακρινό, έχει μείνει όμως αξέχαστο στο πανελλήνιο, αφού ένα πραγματικό λαϊκό δράμα -το διαζύγιο του Τόλη και της Τζούλιας- εκτυλισσόταν μεταξύ των bungalows του «Αστέρα», του νυχτερινού κέντρου διασκέδασης «Αστέρια» και των τηλεοπτικών παραθύρων πρωτίστως. Τι καλύτερο μπορούσε να ζητήσει εν μέσω θέρους μια μεσοαστική ελληνική οικογένεια από αυτό το δράμα με τον διάσημο τραγουδιστή και μια εν διαστάσει σύζυγο να γεμίζουν τη μικρή οθόνη;
Πριν λίγες ημέρες ο Αρειος Πάγος δικαίωσε τον Τόλη Βοσκόπουλο λαμβάνοντας την απόφαση ότι η Χαρά δεν είναι κόρη του και δεν μπορεί να φέρει το επώνυμό του. Ηταν το τελευταίο -προς το παρόν, γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με αυτή την πολυετή διαμάχη- δικαστικό κεφάλαιο μιας θυελλώδους σχέσης που ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’80.
Ο αρραβώνας στο σπίτι του Γιώργου Κατσιφάρα, παρουσία του Ανδρέα Παπανδρέου, ήταν η πιο επίσημη επιβεβαίωση ενός έρωτα που δεν έμελλε να κρατήσει για πάντα. Εληξε δέκα χρόνια μετά, με μια σφοδρή διαμάχη ανάμεσα στον τραγουδιστή και την τρίτη γυναίκα του, η οποία εκτυλίχθηκε εν μέσω θέρους και τα είχε κυριολεκτικά όλα. Από καταγγελίες του στυλ «με δάγκωσαν μάνα και κόρη» από τον Βοσκόπουλο μέχρι «ο Τόλης έβγαλε πιστόλι και με απειλούσε» από την Παπαδημητρίου και φυσικά μηνύσεις, αγωγές, ασφαλιστικά και εξώδικα που έπεφταν σαν το χαλάζι και απασχόλησαν για χρόνια τη Δικαιοσύνη και το πανελλήνιο.
Λατρεία για τις γυναίκες
Ο Τόλης ήταν πάντα ένας άνδρας που λάτρευε τις γυναίκες που είχε δίπλα του, αφού όταν ερωτευόταν ήταν πάντα εκεί, έστω και αν κάποιοι κρατούν τις επιφυλάξεις τους. Η γνωριμία του με την Τζούλια Παπαδημητρίου το 1984 δεν θα μείνει σε ένα έντονο φλερτ, αλλά θα προχωρήσει σε μια σχέση που έμελλε να σημαδέψει και τους δύο ποικιλοτρόπως. Εναν χρόνο μετά το ζευγάρι θα συγκατοικήσει, σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην απόφαση του Αρείου Πάγου για την 35χρονη σήμερα Χαρά, που γεννήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου του 1986. Το ζευγάρι συμβιώνει ιδανικά, ο Τόλης αναγνωρίζει τη μικρή ως δικό του παιδί και τέσσερα χρόνια μετά, τον Νοέμβριο του 1990, παντρεύεται την Τζούλια Παπαδημητρίου σε μια glam τελετή.
Ανάμεσα στους καλεσμένους είναι η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Κώστας Βουτσάς, ο Γιάννης Πάριος, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης, επιχειρηματίες, συγγενείς και στενοί φίλοι του ζευγαριού. Η ζωή τους είναι ονειρική για τέσσερα χρόνια, τα καλοκαίρια έχουν μόνιμη καμπάνα στον «Αστέρα», ενώ ο Τόλης εμπιστεύεται εν λευκώ τα οικονομικά του στη γυναίκα της ζωής του, όπως θα πει όταν η Τζούλια Παπαδημητρίου του ζητάει να χωρίσουν, σύμφωνα με τον δικηγόρο Αλέξη Κούγια. Μια διαμάχη που θα ξεφύγει πολύ γρήγορα από τους κλειστούς τοίχους και θα γίνει θέαμα σε τηλεοπτικούς σταθμούς, περιοδικά και εφημερίδες.
Μπορεί σήμερα το καλοκαίρι του 1995 να φαντάζει μακρινό, έχει μείνει όμως αξέχαστο στο πανελλήνιο, αφού ένα πραγματικό λαϊκό δράμα -το διαζύγιο του Τόλη και της Τζούλιας- εκτυλισσόταν μεταξύ των bungalows του «Αστέρα», του νυχτερινού κέντρου διασκέδασης «Αστέρια» και των τηλεοπτικών παραθύρων πρωτίστως. Τι καλύτερο μπορούσε να ζητήσει εν μέσω θέρους μια μεσοαστική ελληνική οικογένεια από αυτό το δράμα με τον διάσημο τραγουδιστή και μια εν διαστάσει σύζυγο να γεμίζουν τη μικρή οθόνη;
Το ζευγάρι εκτοξεύει, αρχικά κόσμια, τα βέλη του ο ένας προς τον άλλον, αλλά αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ. Ο Τόλης, σε ένα παραληρηματικό ξέσπασμά του ένα βράδυ μπροστά σε πολλούς δημοσιογράφους, ζητάει να μάθει τον λόγο που η εν διαστάσει σύζυγός του και η οικογένειά της δεν τον αφήνουν να δει την 9χρονη τότε Χαρά.
Πολύ γρήγορα οι τόνοι και η ένταση ανεβαίνουν, ειδικά από τις 31 Ιουλίου του 1995 όταν η εφημερίδα «Το Ονομα» του αείμνηστου Μάκη Ψωμιάδη δημοσιεύει την αγωγή του Τόλη Βοσκόπουλου κατά της Τζούλιας Παπαδημητρίου και της οικογένειάς της. Με αυτήν ζητούσε τη συντηρητική κατάσχεση της κινητής και ακίνητης περιουσίας των μελών της οικογένειάς της μέχρι του ποσού των 4 δισ. δραχμών.
Την επομένη το περιοδικό «Viva» που έχει στην ιδιοκτησία του ο αδελφός της Τζούλιας Παπαδημητρίου, Γιώργος, κυκλοφορεί στα περίπτερα χαρακτηρίζοντας τον Βοσκόπουλο «αλκοολικό» και «ψυχοπαθή».Ο ουσιαστικός πόλεμος μόλις έχει ξεκινήσει.
«Τα λόγια είναι περιττά την ώρα που χωρίζουμε...»
Τα ΜΜΕ κάνουν πάρτυ, με τη σκληρή αντιπαράθεση ανάμεσα στους δύο πρώην να παίρνει άλλες διαστάσεις μετά την αγωγή του Τόλη, αφού βγαίνουν τα μαχαίρια. Στα τηλεπαράθυρα εμφανίζονται εκτός από την Τζούλια Παπαδημητρίου και τον αδελφό της Γιώργο, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος και ο Μάκης Ψωμιάδης που στηρίζουν τον Βοσκόπουλο. Ακούγονται απίστευτα πράγματα για κασέτες στις οποίες ο Τόλης βρίζει συγγενή της εν διαστάσει συζύγου του και για εισιτήρια που άλλαζαν τιμή σε εμφανίσεις του «πρίγκιπα της πίστας».
Πολύ γρήγορα οι τόνοι και η ένταση ανεβαίνουν, ειδικά από τις 31 Ιουλίου του 1995 όταν η εφημερίδα «Το Ονομα» του αείμνηστου Μάκη Ψωμιάδη δημοσιεύει την αγωγή του Τόλη Βοσκόπουλου κατά της Τζούλιας Παπαδημητρίου και της οικογένειάς της. Με αυτήν ζητούσε τη συντηρητική κατάσχεση της κινητής και ακίνητης περιουσίας των μελών της οικογένειάς της μέχρι του ποσού των 4 δισ. δραχμών.
Την επομένη το περιοδικό «Viva» που έχει στην ιδιοκτησία του ο αδελφός της Τζούλιας Παπαδημητρίου, Γιώργος, κυκλοφορεί στα περίπτερα χαρακτηρίζοντας τον Βοσκόπουλο «αλκοολικό» και «ψυχοπαθή».Ο ουσιαστικός πόλεμος μόλις έχει ξεκινήσει.
«Τα λόγια είναι περιττά την ώρα που χωρίζουμε...»
Τα ΜΜΕ κάνουν πάρτυ, με τη σκληρή αντιπαράθεση ανάμεσα στους δύο πρώην να παίρνει άλλες διαστάσεις μετά την αγωγή του Τόλη, αφού βγαίνουν τα μαχαίρια. Στα τηλεπαράθυρα εμφανίζονται εκτός από την Τζούλια Παπαδημητρίου και τον αδελφό της Γιώργο, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος και ο Μάκης Ψωμιάδης που στηρίζουν τον Βοσκόπουλο. Ακούγονται απίστευτα πράγματα για κασέτες στις οποίες ο Τόλης βρίζει συγγενή της εν διαστάσει συζύγου του και για εισιτήρια που άλλαζαν τιμή σε εμφανίσεις του «πρίγκιπα της πίστας».
Οι κάμερες ακολουθούν τον Βοσκόπουλο που κάθεται συνεπιβάτης στη μηχανή του Παπαργυρόπουλου, ο οποίος τον έχει υπό την προστασία του. Δημοσιογράφος ιδιωτικού σταθμού πηγαίνει στην κατοικία της Τζούλιας Παπαδημητρίου αναζητώντας την αποκλειστική δήλωση. Εκείνη ανοίγει τη πόρτα φορώντας ένα πουκάμισο και τα εσώρουχά της, σε ένα τηλεοπτικό ενσταντανέ που γράφει τη δική του ιστορία σε αυτή τη σκληρή διαμάχη.
Ο Κούγιας αναλαμβάνει τον Βοσκόπουλο, ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος την Παπαδημητρίου και αμφότεροι διασταυρώνουν πολιτισμένα τα ξίφη τους, εν αντιθέσει με το πρώην ζευγάρι και αυτούς που τους συμπαραστέκονται. Οι λεπτομέρειες της δικογραφίας είναι αν μη τι άλλο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για το πανελλήνιο που περιμένει καθημερινά να μάθει τα νεότερα από το… μέτωπο.
Ο Βοσκόπουλος υποστηρίζει ότι το ποσό των 4 δισ. δραχμών το οποίο διεκδικεί δεν είναι 100% δικό του αφού «το 1 δισ. το έκλεψαν», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε αγωγή του, από το Δημόσιο, διαπράττοντας πολλαπλά κακουργήματα και πλημμελήματα. Κατηγορεί επίσης την εν διαστάσει σύζυγό του για σωρεία φορολογικών παραβάσεων λέγοντας πως ο ίδιος θα συνεργαστεί με τις Αρχές ώστε να πάρει ο καθένας το μερίδιό του από «τα ληστευθέντα χρήματα».
Στην ίδια αγωγή υποστηρίζει ότι για 80 εμφανίσεις του σε δύο κέντρα της Θεσσαλονίκης -«Mirage» και «Remember»- έλαβε το συνολικό ποσό των 700 εκατ. δραχμών.
Πηγαίνει, όμως, την όλη υπόθεση σε άλλες ατραπούς εκτός από τα οικονομικά ζητήματα, καταγγέλλοντας μέχρι και απόπειρα δολοφονίας σε βάρος του! Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην αγωγή του, «το σχέδιο φυσικής εξόντωσής του αποφασίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες της συμβίωσής του με την εν διαστάσει τότε σύζυγό του».
Ως «εγκέφαλο της σπείρας» καταγγέλλει συγγενικά πρόσωπά της, ενώ υποστηρίζει ότι καθημερινά τού έκαναν ένεση κορτιζόνης προκειμένου να στέκεται στα πόδια του και να τραγουδάει στα νυχτερινά κέντρα! Η πλευρά της Τζούλιας Παπαδημητρίου αρνείται όλες τις κατηγορίες του δημοφιλούς ερμηνευτή, υποστηρίζοντας ότι όλη αυτή η ενέργειά του να προσφύγει στα δικαστήρια σε βάρος της αποτελεί ένα διαφημιστικό τέχνασμα, στην προσπάθειά του να επανέλθει στο επίκεντρο της δημοσιότητας και του λαϊκού ενδιαφέροντος εν όψει της εμφάνισής του σε κέντρο το οποίο ανήκει στον Αργύρη Παπαργυρόπουλο και τον Μάκη Ψωμιάδη. Οσο για τις 4 δισ. δραχμές που αναφέρονται στην αγωγή του Βοσκόπουλου, στην οποία την κατηγορεί ότι τα παρακράτησε, δεν αποδέχεται για κανέναν λόγο την κατηγορία και δίνει άλλα νούμερα, πολύ μικρότερα από αυτά. Κερασάκι στην τούρτα; Ο Τόλης ζητάει από το δικαστήριο την επιμέλεια της Χαράς, η οποία είναι πλέον σε μια ηλικία που αντιλαμβάνεται πολλά πράγματα για τον χωρισμό τους.Αυτό που δεν γνωρίζει κανείς τότε είναι η δραματική συνέχεια αυτής της πολύ σκληρής αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δύο πρώην συζύγους που δεν θέλουν πια να βλέπουν ο ένας τον άλλον.
Τα χειρότερα έρχονται.
«Ενα ρολόι σταματημένο, ένα καράβι ναυαγισμένο...»
Κανείς δεν μπορούσε εκείνη την περίοδο να ηρεμήσει τον Τόλη Βοσκόπουλο, εκτός από έναν άνθρωπο, τον επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων Αργύρη Παπαργυρόπουλο. Ο πόλεμος του δημοφιλούς τραγουδιστή με την εν διαστάσει σύζυγό του και την οικογένειά της έχει φτάσει στο απροχώρητο. Τότε είναι που θα γνωρίσει τη μετέπειτα σύζυγό του Αντζελα Γκερέκου, τη στιγμή ακριβώς που ο Βοσκόπουλος επιζητά ένα συναισθηματικό διέξοδο. Σχεδόν από την πρώτη στιγμή χάνεται στα μάτια της και ο Παπαργυρόπουλος που του τη γνώρισε τους φέρνει πιο κοντά τις επόμενες ημέρες, χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα. Παρόλο που στην αρχή οι συναντήσεις τους είναι φιλικές, ο έρωτας ανάμεσά τους δεν αργεί να φουντώσει και να παρασύρει τα πάντα, αφού ο τραγουδιστής του έρωτα μαγεύεται από την ομορφιά της ηθοποιού.
Τότε είναι που η Αντζελα Γκερέκου αρχίζει τις μυστικές επισκέψεις στην καμπάνα που διατηρεί μόνιμα ο Τόλης Βοσκόπουλος στον «Αστέρα», φροντίζοντας να μη γίνει αντιληπτή από κανένα αδιάκριτο μάτι. Εισέρχεται και εξέρχεται από το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα από εντελώς διαφορετικές εισόδους και εξόδους θέλοντας, στην αρχή τουλάχιστον, να μη διαρρεύσει η σχέση της με τον παντρεμένο ακόμα τραγουδιστή, έστω και αν ο Βοσκόπουλος επιθυμεί όσο τίποτε άλλο να επισπευστούν οι διαδικασίες για το διαζύγιό του το συντομότερο δυνατό. Θα περιμένει μέχρι τον Νοέμβριο του 1995, τότε που δηλώνει «θέλω επειγόντως διαζύγιο», με τις νομικές διαδικασίες που εκκρεμούσαν σε ό,τι είχε να κάνει με τη λύση του γάμου του από την Τζούλια Παπαδημητρίου να καθυστερούν.
Εντέλει το διαζύγιο του Τόλη Βοσκόπουλου και της Τζούλιας Παπαδημητρίου, σε ό,τι αφορά τη λύση του γάμου τους και μόνο, θα βγει συναινετικό τον Σεπτέμβριο του 1996, με τις αγωγές ένθεν κακείθεν να συνεχίζονται ακάθεκτες. Τον Ιανουάριο του 1999 η αγωγή του Βοσκόπουλου συζητείται στο Εφετείο και ο εισαγγελέας Εφετών Δημήτρης Μαλακάσης προτείνει την αθώωση της Τζούλιας Παπαδημητρίου, της μητέρας της και των δύο αδελφών της. «Δυστυχώς, ο κ. Βοσκόπουλος δεν εμφανίζεται φιλαλήθης. Είναι δυνατόν να μην είχε αντιληφθεί κάτι νωρίτερα;» τόνισε στην εισήγησή του προς το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών. Η 13χρονη τότε Χαρά βιώνει τις παρενέργειες του διαζυγίου της μητέρας της Τζούλιας Παπαδημητρίου με τον Τόλη Βοσκόπουλο χωρίς να βάζει στον νου της καν ότι λίγα χρόνια μετά θα είναι αυτή πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογία της.
«Λάθη, πόσα έκανες λάθη...»
Στα χρόνια που ακολούθησαν η δικαστική αντιπαλότητα ανάμεσα στους δύο πρώην δεν μειώθηκε στο ελάχιστο, αντίθετα φούντωσε ακόμη πιο πολύ. Κανείς πλην της ίδιας της Τζούλιας Παπαδημητρίου δεν μπορεί να γνωρίζει γιατί επέλεξε να μην αποκαλύψει στον Τόλη Βοσκόπουλο την αλήθεια γύρω από το ποιος είναι ο πατέρας της κόρης της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέχρι το 2005 ο γνωστός ερμηνευτής πίστευε ότι η Χαρά ήταν δικό του παιδί, το οποίο μάλιστα είχε αναγνωρίσει σε συμβολαιογράφο τον Φεβρουάριο του 1986.
Αυτή που τον πληροφόρησε σε ό,τι έχει να κάνει με την πατρότητά της ήταν η αδελφή του Γκάρυ Βοσκοπούλου, η οποία του είπε ότι το παιδί δεν ήταν βιολογικά δικό του και δεν γεννήθηκε ως καρπός της σχέσης του με την Τζούλια Παπαδημητρίου, αλλά με τη μέθοδο της εξωσωματικής γονιμοποίησης, με δότη άγνωστο άνδρα. Το σοκ για τον τραγουδιστή ήταν τεράστιο. Μετά από λίγες ημέρες αποφάσισε να κινηθεί δικαστικά ώστε να ακυρώσει την αναγνώριση της Χαράς ως κόρης του. Η πρώην σύζυγός του προσπάθησε να πατήσει πάνω στον νόμο, μια που είχε παρέλθει η διετία από την εν λόγω απόφαση, αλλά το δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της ως αβάσιμο.
Ο Βοσκόπουλος ζήτησε μέσω του δικηγόρου του να έρθει σε συνεννόηση με την πρώην σύζυγό του προκειμένου να διενεργηθούν εξωδίκως οι κατάλληλες και προβλεπόμενες σε μια τέτοια περίπτωση αιματολογικές εξετάσεις. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο HLA (χρωμοσώματα) ή δείγμα DNA θα ήταν πολύ εύκολο να διαπιστωθεί επακριβώς αν είναι ή όχι ο βιολογικός πατέρας της Χαράς.
Τότε η τελευταία εμφανίστηκε μαζί με τη μητέρα της σε εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου μιλώντας πρώτη φορά για τον πατέρα της και το τεστ DNA. Παρεμβαίνοντας την ώρα που η μητέρα της έλεγε ότι τη μεγάλωσε για να αγαπάει και να σέβεται τον πατέρα της, η νεαρή είπε δακρυσμένη: «Απλά πρέπει να θυμάται ότι έχει μια πρωτότοκη κόρη».
Ο Κούγιας αναλαμβάνει τον Βοσκόπουλο, ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος την Παπαδημητρίου και αμφότεροι διασταυρώνουν πολιτισμένα τα ξίφη τους, εν αντιθέσει με το πρώην ζευγάρι και αυτούς που τους συμπαραστέκονται. Οι λεπτομέρειες της δικογραφίας είναι αν μη τι άλλο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για το πανελλήνιο που περιμένει καθημερινά να μάθει τα νεότερα από το… μέτωπο.
Ο Βοσκόπουλος υποστηρίζει ότι το ποσό των 4 δισ. δραχμών το οποίο διεκδικεί δεν είναι 100% δικό του αφού «το 1 δισ. το έκλεψαν», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε αγωγή του, από το Δημόσιο, διαπράττοντας πολλαπλά κακουργήματα και πλημμελήματα. Κατηγορεί επίσης την εν διαστάσει σύζυγό του για σωρεία φορολογικών παραβάσεων λέγοντας πως ο ίδιος θα συνεργαστεί με τις Αρχές ώστε να πάρει ο καθένας το μερίδιό του από «τα ληστευθέντα χρήματα».
Στην ίδια αγωγή υποστηρίζει ότι για 80 εμφανίσεις του σε δύο κέντρα της Θεσσαλονίκης -«Mirage» και «Remember»- έλαβε το συνολικό ποσό των 700 εκατ. δραχμών.
Πηγαίνει, όμως, την όλη υπόθεση σε άλλες ατραπούς εκτός από τα οικονομικά ζητήματα, καταγγέλλοντας μέχρι και απόπειρα δολοφονίας σε βάρος του! Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην αγωγή του, «το σχέδιο φυσικής εξόντωσής του αποφασίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες της συμβίωσής του με την εν διαστάσει τότε σύζυγό του».
Ως «εγκέφαλο της σπείρας» καταγγέλλει συγγενικά πρόσωπά της, ενώ υποστηρίζει ότι καθημερινά τού έκαναν ένεση κορτιζόνης προκειμένου να στέκεται στα πόδια του και να τραγουδάει στα νυχτερινά κέντρα! Η πλευρά της Τζούλιας Παπαδημητρίου αρνείται όλες τις κατηγορίες του δημοφιλούς ερμηνευτή, υποστηρίζοντας ότι όλη αυτή η ενέργειά του να προσφύγει στα δικαστήρια σε βάρος της αποτελεί ένα διαφημιστικό τέχνασμα, στην προσπάθειά του να επανέλθει στο επίκεντρο της δημοσιότητας και του λαϊκού ενδιαφέροντος εν όψει της εμφάνισής του σε κέντρο το οποίο ανήκει στον Αργύρη Παπαργυρόπουλο και τον Μάκη Ψωμιάδη. Οσο για τις 4 δισ. δραχμές που αναφέρονται στην αγωγή του Βοσκόπουλου, στην οποία την κατηγορεί ότι τα παρακράτησε, δεν αποδέχεται για κανέναν λόγο την κατηγορία και δίνει άλλα νούμερα, πολύ μικρότερα από αυτά. Κερασάκι στην τούρτα; Ο Τόλης ζητάει από το δικαστήριο την επιμέλεια της Χαράς, η οποία είναι πλέον σε μια ηλικία που αντιλαμβάνεται πολλά πράγματα για τον χωρισμό τους.Αυτό που δεν γνωρίζει κανείς τότε είναι η δραματική συνέχεια αυτής της πολύ σκληρής αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δύο πρώην συζύγους που δεν θέλουν πια να βλέπουν ο ένας τον άλλον.
Τα χειρότερα έρχονται.
«Ενα ρολόι σταματημένο, ένα καράβι ναυαγισμένο...»
Κανείς δεν μπορούσε εκείνη την περίοδο να ηρεμήσει τον Τόλη Βοσκόπουλο, εκτός από έναν άνθρωπο, τον επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων Αργύρη Παπαργυρόπουλο. Ο πόλεμος του δημοφιλούς τραγουδιστή με την εν διαστάσει σύζυγό του και την οικογένειά της έχει φτάσει στο απροχώρητο. Τότε είναι που θα γνωρίσει τη μετέπειτα σύζυγό του Αντζελα Γκερέκου, τη στιγμή ακριβώς που ο Βοσκόπουλος επιζητά ένα συναισθηματικό διέξοδο. Σχεδόν από την πρώτη στιγμή χάνεται στα μάτια της και ο Παπαργυρόπουλος που του τη γνώρισε τους φέρνει πιο κοντά τις επόμενες ημέρες, χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα. Παρόλο που στην αρχή οι συναντήσεις τους είναι φιλικές, ο έρωτας ανάμεσά τους δεν αργεί να φουντώσει και να παρασύρει τα πάντα, αφού ο τραγουδιστής του έρωτα μαγεύεται από την ομορφιά της ηθοποιού.
Τότε είναι που η Αντζελα Γκερέκου αρχίζει τις μυστικές επισκέψεις στην καμπάνα που διατηρεί μόνιμα ο Τόλης Βοσκόπουλος στον «Αστέρα», φροντίζοντας να μη γίνει αντιληπτή από κανένα αδιάκριτο μάτι. Εισέρχεται και εξέρχεται από το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα από εντελώς διαφορετικές εισόδους και εξόδους θέλοντας, στην αρχή τουλάχιστον, να μη διαρρεύσει η σχέση της με τον παντρεμένο ακόμα τραγουδιστή, έστω και αν ο Βοσκόπουλος επιθυμεί όσο τίποτε άλλο να επισπευστούν οι διαδικασίες για το διαζύγιό του το συντομότερο δυνατό. Θα περιμένει μέχρι τον Νοέμβριο του 1995, τότε που δηλώνει «θέλω επειγόντως διαζύγιο», με τις νομικές διαδικασίες που εκκρεμούσαν σε ό,τι είχε να κάνει με τη λύση του γάμου του από την Τζούλια Παπαδημητρίου να καθυστερούν.
Εντέλει το διαζύγιο του Τόλη Βοσκόπουλου και της Τζούλιας Παπαδημητρίου, σε ό,τι αφορά τη λύση του γάμου τους και μόνο, θα βγει συναινετικό τον Σεπτέμβριο του 1996, με τις αγωγές ένθεν κακείθεν να συνεχίζονται ακάθεκτες. Τον Ιανουάριο του 1999 η αγωγή του Βοσκόπουλου συζητείται στο Εφετείο και ο εισαγγελέας Εφετών Δημήτρης Μαλακάσης προτείνει την αθώωση της Τζούλιας Παπαδημητρίου, της μητέρας της και των δύο αδελφών της. «Δυστυχώς, ο κ. Βοσκόπουλος δεν εμφανίζεται φιλαλήθης. Είναι δυνατόν να μην είχε αντιληφθεί κάτι νωρίτερα;» τόνισε στην εισήγησή του προς το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών. Η 13χρονη τότε Χαρά βιώνει τις παρενέργειες του διαζυγίου της μητέρας της Τζούλιας Παπαδημητρίου με τον Τόλη Βοσκόπουλο χωρίς να βάζει στον νου της καν ότι λίγα χρόνια μετά θα είναι αυτή πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογία της.
«Λάθη, πόσα έκανες λάθη...»
Στα χρόνια που ακολούθησαν η δικαστική αντιπαλότητα ανάμεσα στους δύο πρώην δεν μειώθηκε στο ελάχιστο, αντίθετα φούντωσε ακόμη πιο πολύ. Κανείς πλην της ίδιας της Τζούλιας Παπαδημητρίου δεν μπορεί να γνωρίζει γιατί επέλεξε να μην αποκαλύψει στον Τόλη Βοσκόπουλο την αλήθεια γύρω από το ποιος είναι ο πατέρας της κόρης της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέχρι το 2005 ο γνωστός ερμηνευτής πίστευε ότι η Χαρά ήταν δικό του παιδί, το οποίο μάλιστα είχε αναγνωρίσει σε συμβολαιογράφο τον Φεβρουάριο του 1986.
Αυτή που τον πληροφόρησε σε ό,τι έχει να κάνει με την πατρότητά της ήταν η αδελφή του Γκάρυ Βοσκοπούλου, η οποία του είπε ότι το παιδί δεν ήταν βιολογικά δικό του και δεν γεννήθηκε ως καρπός της σχέσης του με την Τζούλια Παπαδημητρίου, αλλά με τη μέθοδο της εξωσωματικής γονιμοποίησης, με δότη άγνωστο άνδρα. Το σοκ για τον τραγουδιστή ήταν τεράστιο. Μετά από λίγες ημέρες αποφάσισε να κινηθεί δικαστικά ώστε να ακυρώσει την αναγνώριση της Χαράς ως κόρης του. Η πρώην σύζυγός του προσπάθησε να πατήσει πάνω στον νόμο, μια που είχε παρέλθει η διετία από την εν λόγω απόφαση, αλλά το δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της ως αβάσιμο.
Ο Βοσκόπουλος ζήτησε μέσω του δικηγόρου του να έρθει σε συνεννόηση με την πρώην σύζυγό του προκειμένου να διενεργηθούν εξωδίκως οι κατάλληλες και προβλεπόμενες σε μια τέτοια περίπτωση αιματολογικές εξετάσεις. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο HLA (χρωμοσώματα) ή δείγμα DNA θα ήταν πολύ εύκολο να διαπιστωθεί επακριβώς αν είναι ή όχι ο βιολογικός πατέρας της Χαράς.
Τότε η τελευταία εμφανίστηκε μαζί με τη μητέρα της σε εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου μιλώντας πρώτη φορά για τον πατέρα της και το τεστ DNA. Παρεμβαίνοντας την ώρα που η μητέρα της έλεγε ότι τη μεγάλωσε για να αγαπάει και να σέβεται τον πατέρα της, η νεαρή είπε δακρυσμένη: «Απλά πρέπει να θυμάται ότι έχει μια πρωτότοκη κόρη».
Η οποία ανάμεσα σε όλα όσα ανέφερε τότε είπε ότι ο Βοσκόπουλος την κυνηγούσε μαζί με τη μητέρα της με μαχαίρι και όπλο μέσα στο σπίτι, με τις δυο τους να κλειδώνονται σε κάποιο δωμάτιο για να γλιτώσουν.
Δεν παρέλειψε να τονίσει ότι έχασε τη γη κάτω από τα πόδια της όταν την ενημέρωσε ο δικηγόρος της για την αγωγή του ανθρώπου που πίστευε ακράδαντα ότι είναι πατέρας της, με την οποία αμφισβητούσε ότι είναι κόρη του. Η αγωγή μάλιστα κατατέθηκε μετά από συνεννόηση των δικηγόρων των δύο πλευρών, όπου συμφωνήθηκε το μεσημέρι της 26ης Ιανουαρίου του 2006 η Τζούλια Παπαδημητρίου και η κόρη της Χαρά να προσέλθουν σε ιατρικό εργαστήριο προκειμένου να προβούν στις απαιτούμενες εξετάσεις για να αποδειχτεί τι είναι αλήθεια και τι όχι. Οι δύο γυναίκες δεν πήγαν ποτέ στο ραντεβού και η Τζούλια Παπαδημητρίου υποστήριξε ότι δεν είχε ενημερωθεί σχετικά, το οποίο, όμως, δύσκολα μπορεί να ευσταθεί, ειδικά όταν αφορά μια τέτοιου είδους περίπτωση. Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει απόφαση και ζήτησε τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης σε εργαστήριο αναλύσεως DNA ή RNA.
Ο τραγουδιστής προσήλθε, αλλά μητέρα και κόρη για άλλη μία φορά δεν έδωσαν το «παρών», όπως συνέβη άλλωστε και στο τρίτο ραντεβού που ορίστηκε. Ο πραγματογνώμονας δέχτηκε κλήση από την Τζούλια Παπαδημητρίου που δήλωσε δικηγόρος της Χαράς και ζήτησε αλλαγή ημερομηνίας επειδή εκείνη την ημέρα η νεαρή κοπέλα βρισκόταν στο εξωτερικό. Μετά από το τρίτο κατά σειρά ακυρωθέν ραντεβού ο Τόλης Βοσκόπουλος προσέφυγε και πάλι στη Δικαιοσύνη θέλοντας να κλείσει αυτό το κεφάλαιο μια και καλή.
Το Εφετείο Αθηνών με απόφαση που εξέδωσε τελικά τον δικαίωσε, κρίνοντας ότι «εφόσον η δήλωση εκούσιας αναγνωρίσεως τέκνου που γεννήθηκε χωρίς γάμο είναι προϊόν ουσιώδους πλάνης της βούλησης του δηλούντος, ο τελευταίος δικαιούται, ακόμη κι αν τέλεσε γάμο με τη μητέρα του τέκνου, να ζητήσει την ακύρωση της εκούσιας αναγνωρίσεως, χωρίς η άσκηση του εν λόγω δικαιώματος να αντιβαίνει στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση (κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν.1702/1987) για το νομικό καθεστώς των τέκνων που γεννήθηκαν χωρίς γάμο των γονέων τους».
Μητέρα και κόρη, χωρίς να εξηγήσουν ουσιαστικά γιατί και τις τρεις φορές δεν πήγαν για τις αιματολογικές εξετάσεις που θα αποδείκνυαν αν η Χαρά είναι βιολογικό παιδί του Τόλη Βοσκόπουλου, επέλεξαν να προσβάλουν την απόφαση και να προσφύγουν στον Αρειο Πάγο. Ζήτησαν να αναιρεθεί η απόφαση του Εφετείου που έκρινε ότι η Χαρά δεν μπορεί να έχει και να χρησιμοποιεί το επίθετο Βοσκοπούλου, αλλά το Α2 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου απέρριψε ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς τους. Τα 2.700 ευρώ που τους επιδίκασε να πληρώσουν ως δικαστικά έξοδα ήταν το τελευταίο πιθανόν κεφάλαιο στο πολύκροτο σίριαλ της ιστορίας του Τόλη Βοσκόπουλου και της Τζούλιας Παπαδημητρίου.
Μια ιστορία που ξεκίνησε ένα βράδυ καλοκαιριού στο «Ακρωτήρι» της παραλιακής, όταν πρωτογνωρίστηκαν δύο άνθρωποι που έμελλε να αγαπηθούν τόσο, αλλά και να μισηθούν εξίσου περισσότερο. Ισως το τραγούδι που ταιριάζει περισσότερο στην περίπτωσή τους είναι οι στίχοι από τη μεγάλη επιτυχία του Τόλη, μία από τις δεκάδες που ερμήνευσε σε αυτή την πραγματικά μυθική του διαδρομή: «Κι έλεγες, η αγάπη μας θα ζήσει / κι έλεγες, μέχρι η Γη να σταματήσει / κι έλεγες, δεν θα σ’ αρνηθώ ποτέ μου / κι έλεγες, τι δεν έλεγες, Χριστέ μου...».
Δεν παρέλειψε να τονίσει ότι έχασε τη γη κάτω από τα πόδια της όταν την ενημέρωσε ο δικηγόρος της για την αγωγή του ανθρώπου που πίστευε ακράδαντα ότι είναι πατέρας της, με την οποία αμφισβητούσε ότι είναι κόρη του. Η αγωγή μάλιστα κατατέθηκε μετά από συνεννόηση των δικηγόρων των δύο πλευρών, όπου συμφωνήθηκε το μεσημέρι της 26ης Ιανουαρίου του 2006 η Τζούλια Παπαδημητρίου και η κόρη της Χαρά να προσέλθουν σε ιατρικό εργαστήριο προκειμένου να προβούν στις απαιτούμενες εξετάσεις για να αποδειχτεί τι είναι αλήθεια και τι όχι. Οι δύο γυναίκες δεν πήγαν ποτέ στο ραντεβού και η Τζούλια Παπαδημητρίου υποστήριξε ότι δεν είχε ενημερωθεί σχετικά, το οποίο, όμως, δύσκολα μπορεί να ευσταθεί, ειδικά όταν αφορά μια τέτοιου είδους περίπτωση. Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει απόφαση και ζήτησε τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης σε εργαστήριο αναλύσεως DNA ή RNA.
Ο τραγουδιστής προσήλθε, αλλά μητέρα και κόρη για άλλη μία φορά δεν έδωσαν το «παρών», όπως συνέβη άλλωστε και στο τρίτο ραντεβού που ορίστηκε. Ο πραγματογνώμονας δέχτηκε κλήση από την Τζούλια Παπαδημητρίου που δήλωσε δικηγόρος της Χαράς και ζήτησε αλλαγή ημερομηνίας επειδή εκείνη την ημέρα η νεαρή κοπέλα βρισκόταν στο εξωτερικό. Μετά από το τρίτο κατά σειρά ακυρωθέν ραντεβού ο Τόλης Βοσκόπουλος προσέφυγε και πάλι στη Δικαιοσύνη θέλοντας να κλείσει αυτό το κεφάλαιο μια και καλή.
Το Εφετείο Αθηνών με απόφαση που εξέδωσε τελικά τον δικαίωσε, κρίνοντας ότι «εφόσον η δήλωση εκούσιας αναγνωρίσεως τέκνου που γεννήθηκε χωρίς γάμο είναι προϊόν ουσιώδους πλάνης της βούλησης του δηλούντος, ο τελευταίος δικαιούται, ακόμη κι αν τέλεσε γάμο με τη μητέρα του τέκνου, να ζητήσει την ακύρωση της εκούσιας αναγνωρίσεως, χωρίς η άσκηση του εν λόγω δικαιώματος να αντιβαίνει στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση (κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν.1702/1987) για το νομικό καθεστώς των τέκνων που γεννήθηκαν χωρίς γάμο των γονέων τους».
Μητέρα και κόρη, χωρίς να εξηγήσουν ουσιαστικά γιατί και τις τρεις φορές δεν πήγαν για τις αιματολογικές εξετάσεις που θα αποδείκνυαν αν η Χαρά είναι βιολογικό παιδί του Τόλη Βοσκόπουλου, επέλεξαν να προσβάλουν την απόφαση και να προσφύγουν στον Αρειο Πάγο. Ζήτησαν να αναιρεθεί η απόφαση του Εφετείου που έκρινε ότι η Χαρά δεν μπορεί να έχει και να χρησιμοποιεί το επίθετο Βοσκοπούλου, αλλά το Α2 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου απέρριψε ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς τους. Τα 2.700 ευρώ που τους επιδίκασε να πληρώσουν ως δικαστικά έξοδα ήταν το τελευταίο πιθανόν κεφάλαιο στο πολύκροτο σίριαλ της ιστορίας του Τόλη Βοσκόπουλου και της Τζούλιας Παπαδημητρίου.
Μια ιστορία που ξεκίνησε ένα βράδυ καλοκαιριού στο «Ακρωτήρι» της παραλιακής, όταν πρωτογνωρίστηκαν δύο άνθρωποι που έμελλε να αγαπηθούν τόσο, αλλά και να μισηθούν εξίσου περισσότερο. Ισως το τραγούδι που ταιριάζει περισσότερο στην περίπτωσή τους είναι οι στίχοι από τη μεγάλη επιτυχία του Τόλη, μία από τις δεκάδες που ερμήνευσε σε αυτή την πραγματικά μυθική του διαδρομή: «Κι έλεγες, η αγάπη μας θα ζήσει / κι έλεγες, μέχρι η Γη να σταματήσει / κι έλεγες, δεν θα σ’ αρνηθώ ποτέ μου / κι έλεγες, τι δεν έλεγες, Χριστέ μου...».
Διονύσης Θανάσουλας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου