- Από απέραντο γαλάζιο, οι ακτές της παραλιακής έχουν μετατραπεί σε απέραντο… μαύρο! - Κομμάτια από την πετρελαιοκηλίδα εντοπίστηκαν και ανοιχτά της Βούλας - Εντοπίστηκε κηλίδα έκτασης περίπου πέντε στρεμμάτων έξω από τη Χερσόνησο του ΠΙΚΠΑ Βούλας!
- Δήμαρχος Γλυφάδας: αντλήθηκαν 28 τόνοι πετρελαίου από την παραλία του Ζέρβα! - Κουρουμπλής: Έχω κινητοποιήσει θεούς και δαίμονες! Σε 20-30 μέρες θα έχουν καθαρίσει τα πάντα! - Έκτακτη συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Ναυτιλίας
http://www.newsit.gr
- Δήμαρχος Γλυφάδας: αντλήθηκαν 28 τόνοι πετρελαίου από την παραλία του Ζέρβα! - Κουρουμπλής: Έχω κινητοποιήσει θεούς και δαίμονες! Σε 20-30 μέρες θα έχουν καθαρίσει τα πάντα! - Έκτακτη συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Ναυτιλίας
Δεν έχει τέλος η οικολογική καταστροφή που προκάλεσε η βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ». Κομμάτια από την πετρελαιοκηλίδα έχουν φτάσει ως τη Βούλα.
Η καταστροφή ξεκίνησε από τα ανοιχτά της Σαλαμίνας και από το βράδυ της Τετάρτης (13.09.2017) έφτασε ως τη Βούλα!
Κηλίδα έκτασης περίπου πέντε στρεμμάτων, 3,2 μίλια ανοιχτά της Χερσονήσου του ΠΙΚΠΑ στη Βούλα εντοπίστηκε το βράδυ της Τετάρτης σύμφωνα με το notiareport.gr.
Άμεσα, ο δήμος Βούλας – Βουλιαγμένης – Βάρκιζας κινητοποιήθηκε και νοίκιασε 3000 μέτρα πλωτών φραγμάτων για να εμποδίσει την πετρελαιοκηλίδα να φτάσει στις ακτές.
Τις επόμενες ώρες θα τοποθετηθεί το φράγμα ώστε να μη φτάσουν στην ακτή τα κομμάτια από την πετρελαιοκηλίδα και την πίσσα που έχουν εντοπιστει στ’ ανοιχτά!
Από τη διαρροή 2.500 τόνων πετρελαίου, μεγάλα κομμάτια πετρελαιοκηλίδων και πίσσας έχουν «μαυρίσει» όλο το παραλιακό μέτωπο!
Εικόνα καταστροφής στη Γλυφάδα
Οι εικόνες από τις παραλίες της Γλυφάδας, είναι χαρακτηριστικές. Εικόνες απόλυτης καταστροφής, με την πετρελαιοκηλίδα να έχει φτάσει ως την ακτή.
Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου, μόνο από την παραλία του Ζέρβα αντλήθηκαν 28 τόνοι πετρελαίου!
Άμεσα, ο δήμος Γλυφάδας τοποθέτησε κορδέλες κατά μήκος της παραλίας και οι πολίτες ενημερώνονται πως δεν μπορούν να κολυμπήσουν.
Δείτε τις συγκλονιστικές εικόνες από τη Γλυφάδα
Θεοί και δαίμονες!
«Έχω κινητοποιήσει θεούς και δαίμονες για την αντιμετώπιση της πετρελαιοκηλίδας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής.
«Έχουμε εξαντλήσει όλα τα μέσα που υπάρχουν διαθέσιμα στον ελληνικό χώρο. Επίσης συμμετέχει και ένα υπερσύγχρονο ευρωπαϊκό σκάφος, ειδικό στις πετρελαιοκηλίδες.
Γίνεται μια γιγάντια επιχείρηση.
Έχω δώσει εντολή στο Λιμενικό να την επιτηρεί από κοντά. Ακόμη και στον γερανό της απάντλησης του πετρελαίου από το βυθισμένο πλοίο έχουμε τοποθετήσει άνδρες του Λιμενικού, τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Εκτίμησε ότι μέσα σε 20-25 ημέρες θα έχουν καθαριστεί τα πάντα.
Σήμερα (14.09.2017) θα δοθεί έκτακτη συνέντευξη Τύπου για την καταστροφή στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.
Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, μαζί με τον υφυπουργό Νεκτάριο Σαντορινιό και τον αρχηγό του Λιμενικού Σταμάτη Ράπτη θα κάνουν αυτοψία στο παραλιακό μέτωπο του Σαρωνικού.
«Δεν φταίμε εμείς» λέει ο πλοιοκτήτης!
Στον Νίκο Ευαγγελάτο και την τηλεοπτική εκπομπή Live News, στο Etv, μίλησε ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ».
Ο Θεόδωρος Κουντούρης είναι από τους παλιούς πλοιοκτήτες του Πειραιά. Η εταιρεία που εκπροσωπεί, πρέπει τώρα να αναλάβει το βαρύ φορτίο για την καταστροφή στην θάλασσα του Αργοσαρωνικού.
Σε ερώτηση για το εάν το πλοίο απώλεσε όλα τα καύσιμα, απαντά: «Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα.
Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά.
Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυμάνσεις».
Ο ίδιος, πάντως, διαψεύδει πως οι εικόνες με το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και την Γλυφάδα οφείλονται στο «Αγ. Ζώνη»! Συγκεκριμένα τονίζει: «Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά».
ΠΕΠΕΝ: Σημεία και τέρατα!
Στην ανακοίνωση η ΠΕΝΕΝ αναφέρει ότι το πλοίο είναι υπερήλικο επισημαίνοντας ότι έχει ναυπηγηθεί το 1972 με συνέπεια το γεγονός αυτό να το καθιστά εξόχως επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
Ταυτόχρονα, η ΠΕΝΕΝ επικαλείται αναφορές και καταγγελίες τονίζοντας ότι «στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου