Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

Παιδιά μου να ζήσετε!


Το Σάββατο (23/7) το βράδυ δύο Αγρινιωτάκια,ο Κωστής Τσούκας και η Νατάσα Τορουνίδη ήρθαν εις γάμου κοινωνίαν ενώπιον Θεού και ανθρώπων.Το μυστήριο τελέστηκε στο πέτρινο ξωκλήσι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο γραφικό ποντιακό χωριό Μπαμπαλιό του Βάλτου,στο ύψωμα πάνω από τη λίμνη του Καστρακίου.


Τους νεόνυμφους και τις οικογένειές των τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος συγγενών και φίλων!

Μετά το πέρας της τελετής ακολούθησε δεξίωση και τρικούβερτο γλέντι στον κήπο του σπιτιού της οικογένειας Τορουνίδη.
Από μας τους ευτυχείς γονείς ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους όσους παραβρέθηκαν στη χαρά μας.

Και τις ευχές μας στα παιδιά μας:να ζήσετε,να ευτυχίσετε και να 'στε πάντα δημιουργικοί!


















ΤΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ,ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!! (εργο του καλλιτεχνη,Φανη Σιαχου)!!!!

Φωτορεπορτάζ του γάμου από τον καλό φίλο Δημήτρη Ντόκα



1 σχόλιο:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ήμουν εκεί. Δεν έχασα ούτε μια σκηνή .Δεν μούχει ξανασυμβεί να παραβρεθώ σ΄ένα γάμο εκ του μακρόθεν....
Όλα ήταν ονειρεμένα !
Το ζευγάρι τέλειο και ...χορευτικό. Κάποια στιγμή συνέλαβα την ψυχή μου να χορεύει στον ρυθμό τους...

Εκείνο όμως που έγραψε στην καρδιά μου και δεν θα σβήσει ποτέ είναι.
α. Η ευτυχία, η τρυφερότητα ,το καμάρι,η γλύκα η αγάπη που έστελνε το βλέμμα της Μάνας Σταυρούλας στο ζευγάρι των νεονύμφων την ώρα που δέχονταν τα συγχαρητήρια των προσκεκλημένων, και
β. Η φευγαλέα σου προσπάθειά κάποια στιγμή, να απομακρύνεις με τον δείκτη από τα μάτια σου ένα δάκρυ...

Σε παρακαλώ Δημήτρη, να αξιωθείς να είσαι εκεί και να κάνεις το ίδιο στον γάμο του φιλαράκου μου.

Σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ανθρώπινες στιγμές που μοιράστηκες και μαζί μου.

Read more: Go to TOP and Bottom