Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Λεωφορεία-leasing: Καταπονημένα, με χιλιάδες χιλιόμετρα, με “φεγγίτες” αντί για παράθυρα, χωρίς καμπίνα για τον οδηγό

Από τις φιέστες Μητσοτάκη - Καραμανλή στην πραγματικότητα – Ανακοίνωση της ΔΑΣ ΟΑΣΑ

Με φιέστες και ψέματα δεν αντιμετωπίζεται η πανδημία, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η «Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία» (ΔΑΣ) ΟΑΣΑ και καταγγέλλει την κυβέρνηση που με επικοινωνιακά τρικ και φιέστες προσπαθεί να παραπλανήσει τον λαό παρουσιάζοντας την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών ως λύση απέναντι στον επικίνδυνο συγχρωτισμό που παρατηρείται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η ΔΑΣ ΟΑΣΑ σε ανακοίνωσή της με αφορμή τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για τη χρήση ιδιωτικών μεταχειρισμένων λεωφορείων με τη μέθοδο leasing, αναφέρει: 

«Η κυβέρνηση παρουσιάζει την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών ως λύση απέναντι στον επικίνδυνο συγχρωτισμό που υπάρχει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και έχουν μετατραπεί σε υγειονομικές βόμβες.

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός, παίζοντας τον σωστό του ρόλο, βάζει στο παιχνίδι της κερδοφορίας μέσω της ιδιωτικοποίησης κι άλλους επιχειρηματικούς ομίλους, με τη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΚΤΕΛ, ΟΣ.Υ, εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων, τράπεζες).

Επί της ουσίας η κυβέρνηση αξιοποιεί την πανδημία για να μπουκώσει με κρατικό χρήμα επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των μεταφορών έχοντας οδηγό την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πλήρη απελευθέρωση των Αστικών Συγκοινωνιών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των μετακινήσεων και τη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.

Σε αυτή την κατεύθυνση μετά από τα 200 οχήματα που έφεραν οι ίδιοι επιχειρηματίες για την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ, φέρνουν αλλά 300 μεταχειρισμένα με τη μέθοδο leasing.

Αρκετά από αυτά είναι καταπονημένα ήδη με χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν και ζητήματα σωστών προδιαγραφών, ιδιαίτερα σε συνθήκες πανδημίας που για λόγους υγείας είναι αυξημένες οι απαιτήσεις.

Αντί για παράθυρα άνοιξαν κάποιους “φεγγίτες”, πολλά από τα οχήματα έχουν μία πόρτα λιγότερη, άλλα έχουν σκαλοπάτια στο διάδρομο των επιβατών, κανένα δεν έχει ξεχωριστή καμπίνα για τον οδηγό!!!  

Η κυβέρνηση αντί να προσλάβει το απαιτούμενο προσωπικό, αντί να δώσει χρήματα για ανταλλακτικά και να επισκευάσει τα οχήματα που μένουν στα αμαξοστάσια και σαπίζουν, δίνει ζεστό χρήμα για να νοικιάσει τα σαπάκια για 4 χρόνια που θα τα πληρώσουν οι λαϊκές οικογένειες πολλαπλάσια παραπάνω από όσο κοστίζουν αν τα αγόραζαν.

Τώρα επίταξη όλων των διαθέσιμων ιδιωτικών μέσων για την πύκνωση των δρομολογίων για την προστασία της υγείας των επιβατών και των εργαζομένων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom