Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Πέθανε ο γιος του Δημήτρη Κολλάτου, Άλκης - «Άδικο να ζω εγώ»

Ο Δημήτρης Κολλάτος με τον Άλκη (δίπλα του) και τον Αλέξανδρο

Με μια σπαρακτική ανάρτηση στη σελίδα του στο Facebook, ο Δημήτρης Κολλάτος, έκανε γνωστό ότι έφυγε από τη ζωή ο γιος του, Άλκης. Το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στο Τζάνειο.

Ο Άλκης Κολλάτος, για τον οποίο ο Δημήτρης Κολλάτος είχε κάνει την ταινία «Η ζωή με τον Άλκη» στην οποία είχε παίξει ο άλλος του γιος, Αλέξανδρος, έπασχε από αυτισμό.

Άφησε την τελευταία του πνοή το πρωί της Τετάρτης (14.04.2021) από ανακοπή, στον ύπνο του. Δίπλα του ήταν ο αδερφός του. Εγώ σπίτι μου, τα πόδια μου με φοβερούς πόνους με κράτησαν σπίτι.

«Είναι άδικο να ζω εγώ και να φύγει ο Άλκης» έγραψε ο Δημήτρης Κολλάτος στην ανάρτησή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom