Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Για το πως δολοφονεί συνταξιούχους και άνεργους θα μιλήσει ο κερατάς στο Χάρβαρντ???


Γράφει ο Μπαρμπανίκος
— Παίρνω καθημερινά και σταθερά και μακροχρόνια, πέντε (5) διαφορετικά φάρμακα, τα οποία σε ακραίες περιστάσεις, γίνονται 6 και 7. Αν δεν τα πάρω, θα ψοφήσω σαν σκυλί.

— ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΩ να μιλώ για τα τυχόν προσωπικά μου προβλήματα, αλλά για άλλη μια φορά, τράβηξα το μαρτύριο του τρελάρα απατεώνα και φονιά Άδωνις Γεωργιάδη, που στο φινάλε δεν αφορά μόνο εμένα, αλλά όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους και ανασφάλιστους, συνταξιούχους και μη.

— Σαν χρόνιος πάσχων, είχα κλείσει το μηνιαίο ραντεβού μου, απλά, για να γραφούν οι συνταγές των φαρμάκων μου και κατάπληκτος πληροφορούμαι από τη γιατρό, ότι θα μου γράψει μόνο τα 2 από τα 5 φάρμακα, γιατί έχει ήδη (από 13 του μηνός) έχει καλύψει το…. πλαφόν του φονιά Άδωνις Γεωργιάδη!!!! Και σαν να μη συνέβαινε τίποτα, μου λέει, ότι πρέπει να βρω άλλον γιατρό, που δεν θα έχει καλύψει το πλαφόν του (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) για να μου γράψει τα υπόλοιπα φάρμακα και φυσικά να με δεχθεί ο άλλος γιατρός χωρίς ραντεβού!!!!

— Μιλάμε για 72% αναπηρία λόγω καρδιοπάθειας +55% αναπηρία από σπονδυλική στήλη + ζάχαρο που δεν το προσμέτρησα ποτέ (= κατά συγχώνευση, πάνω από 82% επίσημο) και στο ξαφνικό, μετά από προκαθορισμένο ραντεβού, να μου λένε κατ΄εντολήν του φονιά Γεωργιάδη, να κόψω τον λαιμό μου, να ψάξω να βρω γιατρό που δεν έχει καλύψει το…. μηνιαίο πλαφόν του ψυχοπαθούς υπουργού της χούντας των ληστών, για να μου γράψει τα άλλα 3 από τα 5 μακροχρονίως χορηγούμενα φάρμακα.

— Γι΄ αυτά τα φάρμακα, μέχρι πριν 4 χρόνια, πλήρωνα συμμετοχή 11,50 € και τώρα με τις ρυθμίσεις του φονιά Άδωνις Γεωργιάδη και των υπό΄λοιπων δολοφόνων του ΕΣΥ, πληρώνω 48 € κατ΄ ελάχιστον!!! Με ψόφησε ο φούστης….

— Για αυτά ρε αληταρά θα πας και θα μιλήσεις στο Χάρβαρντ?????
— Ναι ρε βρωμιάρη, σε καταριέμαι καθημερινά, εσένα και όλο σου το σόϊ…..
από http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/

Σχόλιο Ζείδωρον:Προσυπογράφουμε όσα με αιχμηρό τρόπο περιγράφει ο Μπαρμπανίκος από προσωπική του εμπειρία,που όμως είναι κοινή για όλους όσους έχουν την ατυχία να χρειάζονται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σ' αυτή εδώ τη χώρα που γέννησε τον Ιπποκράτη!

Μονάχα παρανοϊκοι δικτάτορες θα μπορούσαν να σοφιστούν και να κάνουν πράξη τέτοιες απάνθρωπες μεθόδους για να εξοντώσουν τον πληθυσμό που δεν διαθέτει τον παρά για να απευθυνθεί στον ιδιωτικό τομέα,πράγμα που είναι και ο πραγματικός στόχος των μεταρρυθμίσεων των "σωτήρων" μας!

Από προσωπική μας εμπειρία  στα εξωτερικά ιατρεία δημόσιου νοσοκομείου,στις αρχές του Φλεβάρη ,καταθέτουμε το εξής:ενώ η θεραπεία ήταν για 12 ημέρες μας έγραψαν φάρμακα μόνο για τις 6 κι έτσι έπρεπε να ψάξουμε γιατρό συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ για να μας γράψει τα υπόλοιπα.Και πέρα από το δεκάρικο χαράτσι συνυπολογίστε το ραντεβού,το γεγονός ότι δεν υπήρχε στην περιοχή μας η συγκεκριμένη ειδικότητα,αλλά ούτε κι αυτός μας έγραφε πάνω από δύο.

Οπότε εδώ κατά πως φαίνεται με το "πλαφόν" του κυρίου υπουργού έχει στηθεί μια άθλια φάμπρικα!

Στους γιατρούς λοιπόν να τα φάτε αλήτες,αφού μας αναγκάζετε να κατέβουμε στο επίπεδό σας!!!!

Διαβάστε σχετικά:
Άδωνις Γεωργιάδης: Χάρβαρντ…. Και μετά το Χάρβαρντ, τι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom