Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Πρώην βιβλιοπώλη και νυν διαχειριστή του αγαθού της Υγείας μας,δες τα χάλια μας!

Τηλεφωνείστε τον Απρίλη για ραντεβού Μαϊου

Γράφει η Γιαγιά Αντιγόνη
Αγαπητέ πρώην βιβλιοπώλη και νυν διαχειριστή του αγαθού της Υγείας μας, έχω απορίες πάμπολλες!

Πριν λίγο καιρό πέρασες την πύλη του Νοσοκομείου με τιμές και φαμφάρες! Και μην το αρνηθείς , εκεί ήμουν δεν άπλωνα την μπουγάδα μου!

Απόκριες έχουμε, μπορείς να μεταμφιεστείς και να επιχειρήσεις να κλείσεις ένα ραντεβού που ΔΕΝ χωρά καθυστέρηση!
Δες τα χάλια μας!!! Τον Απρίλιο να τηλεφωνήσουμε για ραντεβού Μαϊου!!!

Πόσοι;;;;;;;
Γιατροί συνταξιοδοτήθηκαν.. άλλοι πέρασαν στον ιδιωτικό τομέα και ο κόσμος αναμένει όχι για μια αμυγδαλεκτομή!!!!!!!

Ενα ΕΙΔΙΚΟ Νοσοκομείο που καταρρέει... και εξυπηρετεί χρόνια τώρα πληθυσμό από νησιά και μια ζώνη τεράστια πληθυσμού!

ΖΩΝΗ για μαστίγωμα διαθέτουμε!!

Οποιοι περιμένουμε καλά σαράντα! Αυτό μου λέει το σημείωμα! Ασε που όταν τόλμησα να εκραγώ με είπαν κυράτσα!
Ναι είμαι μια κυράτσα που απαιτώ το αυτονόητο !

Δικαίως η παρακάτω φωτο από το ΙΚΑ της Καλαμάτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom