Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Δήλωση του Τζόλλα Μιχάλη πρώην Αντινομάρχη μετά από το πόρισμα ελέγχου του ΣΔΟΕ

Με αφορμή το γνωστό δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ , που αναφέρεται σε 105 αιρετούς, που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ, ένας εκ των συμπεριλαμβανομένων στη λίστα, ο πρώην Αντινομάρχης Θεσσαλονίκης Μιχάλης Τζόλλας, ζήτησε να ελεγχθεί άμεσα από το ΣΔΟΕ

Δήλωση του Τζόλλα Μιχάλη πρώην Αντινομάρχη μετά από το πόρισμα ελέγχου του ΣΔΟΕ:

Στις 13/1/13 στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ της Κυριακής» μεταξύ πολλών άλλων ονομάτων με έκπληξη διαπίστωσα και την αναγραφή του ονόματός μου, ότι εκκρεμεί εις βάρος μου έλεγχος από το ΣΔΟΕ από ανώνυμη (συκοφαντική) τηλεφωνική καταγγελία. Στις 14/1/13 επισκέφτηκα το ΣΔΟΕ Κεντρικής Μακεδονίας και δήλωσα πρόθυμος να προσκομίσω όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την διευκόλυνση του ελέγχου. Επίσης ζήτησα μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου να μου γνωστοποιήσουν τα αποτελέσματα. Στις 25/1/13 το ΣΔΟΕ μου απάντησε με το επισυναπτόμενο έγγραφο

Κατόπιν τούτου θα ήθελα να δημοσιοποιήσετε πλήρως το κείμενο και κατά τον ίδιο τρόπο. Επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μου προς αποκατάσταση της βαθειάς προσβολής της προσωπικότητάς μου.

Με τιμή
Τζόλλας Μιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom