Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

Παιδική Βία: Κύριε Χρυσοχοΐδη προχωρήστε!...

Πιπεράτο σεμνής παραίνεσης του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου

Ομολογώ ότι και χάρηκα και συγκινήθηκα διαβάζοντας τις δηλώσεις στενού συνεργάτη του επανακάμψαντος στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ που δημοσιεύθηκαν το Σαββατοκύριακο στον ημερήσιο τύπο και στο διαδίκτυο για σχέδιο ειδικών δράσεων με τρεις βασικές κατευθύνσεις, για την αντιμετώπιση της «ανήλικης παραβατικότητας», που καταρτίζουν από κοινού το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ, με εντολή του νέου Υπουργού στο πλαίσιο των μεγάλων αλλαγών που είχε προαναγγείλει ουσιαστικά ο κύριος Χρυσοχοΐδης από την ημέρα που ανέλαβε καθήκοντα στο γνώριμο για αυτόν Υπουργείο, κάνοντας λόγο για άμεσες μεταρρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα.

Η αλήθεια είναι ότι οι σχετικές ανακοινώσεις περιλαμβάνουν και άλλες πιο εξειδικευμένες δράσεις που αφορούν στην ΕΛ.ΑΣ. αλλά εγώ στέκομαι στο απροσδόκητα μεγάλο και ανησυχητικό θέμα της «παιδικής βίας» για το οποίο έγραψα το άρθρο μου με τίτλο «Σοκάρει η έξαρση της παιδικής βίας!...Καμπάνα Αφύπνισης» που φιλοξενήθηκε εδώ στον αγαπημένο διαδικτυακό ιστότοπο και σε αμέτρητα άλλα φιλικά Sites & Blogs εντός και εκτός Ελληνικών συνόρων στις 30 Οκτωβρίου, 1η και 2α Νοεμβρίου του πολύ δύσκολου, αιματηρού και καταστροφικού 2023 του χρόνου που πρόσφατα αποχαιρετίσαμε… 

     Χάρηκα και συγκινήθηκα καθώς διαπίστωσα ότι το «Σχέδιο Δράσης» του κοντοχωριανού μου Υπουργού κ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη (εκείνος γεννήθηκε στη Βέροια και εγώ στην Κατερίνη) περιέχουν τα ίδια πλαίσια προβληματισμού και ανάπτυξης δράσεων που έχω προτείνει και εγώ στο άρθρο μου που προανέφερα αλλά και στην ημίωρη συνέντευξή μου στο MILITAIRE την οποία μπορούν οι φίλες και οι φίλοι αναγνώστες να παρακολουθήσουν παρακάτω:

     Στο θέμα της «παιδικής βίας» αναφέρθηκα και σε συνεντεύξεις μου στην εκπομπή «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» του αγαπητού δημοσιογράφου Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΙ (επιστρέφοντας εκεί μετά από 10ετή απουσία), στην εκπομπή «άρωμα ημέρας» της αγαπητής Κυρίας Σοφίας Φίκα στο ρ/σ  ΚΑΝΑΛΙ-! του Δήμου Πειραιά, στην εκπομπή του αγαπητού δημοσιογράφου κ. Δήμου Μπακιρτζάκη στον ρ/σ ΧΡΟΝΟΣ της Κομοτηνής, στην  εκπομπή του αγαπητού δημοσιογράφου κ. Γιάννη Νέγρη ν ρ/σ ΣΑΜΟΣ 2000 και, φυσικά, στην εκπομπή «μέχρι νεωτέρας» του αγαπητού δημοσιογράφου και παλιού μου μαθητή κ Λάζαρου Λαζάρου ο οποίος με φιλοξενεί εδώ και δύο χρόνια κάθε Δευτέρα βράδυ στον ρ/σ Flash99.4FM.

     Χάρηκα διαβάζοντας ότι ενεργό ρόλο στο «Σχέδιο Δράσης» διαδραματίζουν και θα συνεχίσουν να το κάνουν οι Ψυχολόγοι, άνδρες και γυναίκες, που ήδη απασχολούνται ως στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είδα σχετική αναφορά στη δική μου προσέγγιση στη διαχείριση, τον έλεγχο και τη μείωση της βίας ανήλικων παιδιών η οποία περιλαμβάνει και τη συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και την άμεση ανάγκη πρόσληψης και τοποθέτησης Ψυχολόγων σε Γυμνάσια και Λύκεια των περιοχών που θα χαρτογραφηθούν καθώς είναι πλέον επιτακτικά απαραίτητη η παρουσία τους και η παροχή βοήθειας και στα παιδιά που είναι έφηβοι και στο διδακτικό προσωπικό…  

     Καθώς σε λιγότερο από 3 εβδομάδες θα συμπληρωθούν 18 ολάκερα χρόνια από την ημέρα που  μια παρέα παιδιών στη Βέροια σκότωσαν τον Άλεξ και άφησαν την τραγική μητέρα του κ Νατέλα να αναζητεί ακόμη τη σωρό του παιδιού της σας παρακαλώ κ Χρυσοχοϊδη, ΠΡΟΧΩΡΕΙΣΤΕ!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom