Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Διάλογοι - σοκ από το κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων

«Το OPDIVO με 700 ή να τα βάλει στον κ… του»!

Θράσος: Η μοναδική λέξη που μπορεί (;) να περιγράψει το πώς δρούσε το κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων - Μια μπίζνα χωρίς όρια και ηθική, εξαπατούσε, έκλεβε και
εμπορεύονταν την ελπίδα ασθενών που έδιναν γενναία μάχη για να κρατηθούν στην ζωή - Οργάνωση με σαφή δομή, αρχηγό και ξεκάθαρους ρόλους με εμπλοκή φαρμακείων και πιθανό χρηματισμό γιατρών και νοσηλευτών - Οι διάλογοι που βλέπουν το "φως" της δημοσιότητας προκαλούν αναγούλα - Κακό χιούμορ, έπαρση, βωμολοχίες και νεύρα για τις... αναποδιές της "επιχείρησης" - Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ η "χασούρα" για το ελληνικό κράτος και ανυπολόγιστη ψυχολογική ζημιά για δεκάδες καρκινοπαθείς

«Αγαπητέ μου κύριε Schultz, και 40.000 και 50.000 είναι περιστρεφόμενο και το μήνα επτά με δέκα φορές, περισσότερο από επαρκές, μου επιτρέπει να σου κάνω έναν τζίρο 1.000.000 το μήνα»… Αυτή ήταν μια πρόταση σε διάλογο που είχε ο αρχηγός της «Καμόρα» της υγείας. Ο 70χρονος «Αιγύπτιος» Rabie Deyab, ο οποίος είχε ηγετικό ρόλο στο κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων.
Ο διάλογος έγινε με… άγνωστο αλλοδαπό, υποψήφιο συνεργάτη του. Και είναι μόνο ένας από τους εκατοντάδες διαλόγους, μέρος των οποίων δημοσιοποιεί σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής, ανάμεσα στα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, που υποκλάπηκαν νόμιμα από τα στελέχη της Διεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας.
Οι διάλογοι αναδεικνύουν το «χρηματιστήριο» υπέρογκων κερδών που είχε στηθεί γύρω από τις κλοπές που έκανε το κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων από δημόσια νοσοκομεία.
Από αυτές τις συνομιλίες είναι επίσης ορατή η απληστία των μελών της «μαφίας», που δεν διστάζουν να βωμολοχούν σε βάρος όσων έμπαιναν εμπόδιο στα κερδοφόρα σχέδια που είχαν στήσει στην «πλάτη» χιλιάδων καρκινοπαθών.

Κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων: Ο «βασιλιάς»

Η συνέχεια της ενδιαφέρουσας συνομιλίας με τον «Κύριο Schultz», στον οποίο ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης λέει ότ θα μπορούσε να εξασφαλίσει μηνιαίο τζίρο 1 εκατ. ευρώ, δείχνει τη «φροντίδα» που εντοπίζεται στο κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων:
Rabie Deyab: 50.000, 40.000, 50.000, 40.000, 50.000, 40.000 και μετά αποφάσισε, μετά το πέρας του πρώτου μήνα, και μετά ας μην υπάρξει εμπιστοσύνη μεταξύ μας, εξαιτίας αυτής της γ… ιστορίας. Εγώ σε πιστεύω, εσύ δεν θέλω να με πιστέψεις, και θα σου δώσω τις φωτογραφίες, θα σου δώσω τον (ακατάληπτο) αριθμό με τις φωτογραφίες με χειρόγραφη την επιβεβαίωση, τη δικιά μου υπογραφή και (ακατάληπτο) της εταιρίας μου, και επίσης την ιδιοκτησία του φαρμακείου μου. Εντάξει; Εγώ είμαι υπεύθυνος ενώπιόν σου. Αλλά ποτέ, ποτέ από εμένα δεν θα ακούσεις ή θα μυρίσεις, έχω να κάνω με τους καλύτερους ανθρώπους ή ότι έχω δυσκολίες ή ότι έχω να κάνω με ανεπίσημα ή ψεύτικα προϊόντα. Εντάξει;
Schultz: Ναι, ναι. Οχι, εντάξει.
Rabie Deyab: Ποτέ.
Schultz: Φυσικά και όχι. Δεν σου επιτρέπεται να κάνεις κάτι άλλο όπως (ακατάληπτο) δεν μου επιτρέπεται να κάνω άλλο, όπως στην υπόθεση με το AVASTIN. Εχουμε αρκετά, έχουμε αρκετά με τις Αρχές για να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. Εντάξει;
Rabie Deyab: Αλλά το θέμα είναι ακριβώς εδώ. Εχω να κάνω με το βασιλιά αυτού του χονδρικού διεθνούς εμπορίου. Στείλε τους e-mail, ξέρουν το όνομά μου. Δεν τους ήξερα πριν. Εχω να κάνω με την εταιρία, εντάξει, που λέγεται STRAUSSZEN PHARMA. Απλά στείλε τους e-mail με το όνομά μου, έρχονται σε μένα από τη Λιθουανία και από τη Μολδαβία και από τη Λετονία, ποια είναι… Εντάξει; Ξέρουν το όνομά μου, δεν πήγα για κανέναν. Αλλά για μένα δεν είναι αρκετό. Δεν μπορούσα να κόψω το κεφάλι μου για να (ακατάληπτο) τρία-τέσσερα κεφάλια σε ένα σώμα.

«…Πολλά λεφτά από τα νοσοκομεία» για το κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων

Από την μεταγωγή των συλληφθέντων στην Ευελπίδων, όπου απολογήθηκαν στον εισαγγελέα στις 04.05.2018
Πολλές από τις επίμαχες συνομιλίες του 70χρονου «Αιγύπτιου» ή «γιατρού» γίνονται με την κατηγορούμενη φαρμακοποιό Ιωάννα Ραντοπούλου και οι περισσότερες αφορούν στην προμήθεια αντικαρκινικών φαρμάκων και τα κέρδη που θα αποφέρουν:
Rabie Deyab: Εγώ το πρωί στις 7 θα είμαι στο αεροδρόμιο.
Ραντοπούλου: Οχι.
Rabie Deyab: Η πτήση στις 09:45.
Ραντοπούλου: Οχι, πολύ νωρίς έτσι. Θα έρθεις και αν δεν σου τα φέρει ο μηχανόβιος, εσύ θα τρελαθείς.
Rabie Deyab: Αυτός γιατί δεν σου απάντησε;
Ραντοπούλου: Ξέρω εγώ; Εγώ του είπα μόνο ότι ο Rabie θα έρθει αύριο, του έστειλα μήνυμα και δεν απάντησε και ότι θα πάρει το AVASTIN και το ALIMTA και δεν απάντησε.
Rabie Deyab: Και τι κάνουμε;
Ραντοπούλου: Μην έρθεις αύριο, έλα την Κυριακή, έλα το Σάββατο ώσπου να απαντήσει.
Rabie Deyab: Και αυτός που έχει δέκα AVASTIN.
Ραντοπούλου: Υπάρχουν και θα είναι πιο πολύ ακόμα. Υπάρχει AVASTIN, εγώ θα σου μαζέψω… θα σου μαζέψω από όλα.
Rabie Deyab: Θέλω να ξέρω αν είναι για αύριο, να ξέρω ότι θα φορτώσω αύριο, ο σκοπός είναι να ξέρουμε…
Ραντοπούλου: Γι’ αυτό σου λέω, όχι αύριο, εγώ δεν ξέρω να σου πω να έρθεις και να περιμένουμε να μας απαντήσουν και τον άλλο να περιμένουμε. Ο,τι και αν γίνει, θα σε πάρω το πρωί.
Rabie Deyab: Να με παίρνει, μη φοβάσαι, αλλά πρέπει να δουλεύουμε συνέχεια για να μπορέσω να ανταποκριθώ στο φαρμακείο όλο. Πρέπει να βγάλω πολλά λεφτά από τα νοσοκομεία.
Ραντοπούλου: Μακάρι να πάνε καλά, ακόμα είμαστε στην αρχή του μηνός, χέρι χέρι θα τα μαζέψουμε όλα.
Rabie Deyab: Εσύ αν μου βγάζεις τριακόσιες χιλιάδες, θα σου αφήσω εκατό χιλιάδες.
Ραντοπούλου: Εντάξει.
Rabie Deyab: Εγώ έχω πολλά λεφτά στα νοσοκομεία. Αν μου βρεις 15 με 20 AVASTIN, θα βγάλω τριακόσια χιλιάρικα, αν βρεις κανένα να τα πάρει, δεν πιστεύεις;

Βωμολοχίες οργής για τα λεφτά στο κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων

Ο 70χρονος που φέρεται να λειτουργεί ως αρχηγός στο κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων εμφανίζεται να οργίζεται και να βρίζει σε πολλές από τις συνομιλίες που έχει με τη φαρμακοποιό για τις αγορές αντικαρκινικών φαρμάκων που έχουν κοντινή ημερομηνία λήξης και δεν τους… ρίχνουν την τιμή:
Rabie Deyab: Πρώτα πρώτα, εμείς από παλιά τα πράγματα που λήγουν σε ένα χρόνο τα παίρνουμε σε μισή τιμή, δεν αλλάξαμε κάτι, αυτός θέλει μόνο 50 ευρώ να κατεβάσει… Τι μ… κάνει; Σωστά ή λάθος;
Ραντοπούλου: Ναι, ακόμη το MABTHERA που έχει, εγώ του είπα την τιμή. Αυτός ήθελε παραπάνω, ότι 350.
Rabie Deyab: Αυτός έχει MABTHERA;
Ραντοπούλου: Εχει MABTHERA, δέκα κουτιά.
Rabie Deyab: Πόσα έχει;
Ραντοπούλου: 10, 12, 14, κάτι τέτοιο.
Rabie Deyab: ΟΚ, άσε τη MABTHERA όπως είναι και το AVASTIN και να πάει να γ… να φέρει τα εμπορεύματα.
Ραντοπούλου: Τα θέλεις με 750, είναι 12 κουτιά αυτά.
Rabie Deyab: Ας τα αφήσει 700.
Ραντοπούλου: 700, θα το προσπαθήσω.
Rabie Deyab: Ασ’ το 700, εγώ θα χάσω με αυτά 200.
Ραντοπούλου: Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για σένα, εντάξει; Και το OPDIVO.
Rabie Deyab: Το OPDIVO με 700 ή να τα βάλει στον κ… του. Οι άνθρωποί μου θα πάρουν λεφτά κάτω από το τραπέζι.
Από την μεταγωγή των συλληφθέντων στην Ευελπίδων, όπου απολογήθηκαν στον εισαγγελέα στις 04.05.2018

«Οι άνθρωποί μου θα πάρουν λεφτά κάτω από το τραπέζι»

«Ενδείξεις» πως υπήρχαν επαφές ανάμεσα στο κύκλωμα αντικαρκινικών φαρμάκων και σε δημόσια νοσοκομεία, αλλά και πιθανό χρηματισμό υπευθύνων -νοσηλευτών και γιατρών- εμφανίζονται σε διαλόγους του φερόμενου ως αρχηγού και της φαρμακοποιού:
Rabie Deyab: Περίμενε, μη βιάζεσαι. Και εγώ είπα στο νοσοκομείο χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί μού απαντήσανε. Οι άνθρωποί μου θα πάρουν λεφτά κάτω από το τραπέζι. Εσύ βάλε μαζί τους πέντε κουτιά που λήγουν το δωδέκατο μήνα. Εγώ συμφώνησα με την υπεύθυνη στο νοσοκομείο. Επειδή αυτοί θέλουν πολύ το AVASTIN.
Ραντοπούλου: Ναι.
Rabie Deyab: Θα τα γράψει όλα το δωδέκατο μήνα.
Ραντοπούλου: Θα τα γράψει ότι λήγουν όλα το δωδέκατο;
Rabie Deyab: Ακριβώς, όλα. Και θα τα διώξουν σήμερα και αύριο.
Ραντοπούλου: Ναι.
Rabie Deyab: Μόλις τελειώσουν, τότε θα τα γράψει αυτή. Οτι λήγανε όλα δύο δωδεκάτου και θα πάρει η καθεμία εκατό ευρώ. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Εγώ, Γιάννα, όταν δώσω αυτά τα 25 ή 30, θα πάρω μια επιταγή με διακόσιες χιλιάδες. Εσύ κατάλαβες αυτά που σου είπα; Αν τα διώξεις σήμερα ή αύριο, θα είμαι μαζί σου την Παρασκευή με διακόσιες χιλιάδες.
Ραντοπούλου: Ναι.
Rabie Deyab: Και θα χάσω, αλλά θα πάρω τα παλιά λεφτά από τα νοσοκομεία.
Ραντοπούλου: Ναι, εσύ δεν έχεις εκατό χιλιάδες; Είναι πολλά για σένα;
Rabie Deyab: Εσύ νομίζεις ότι έχω πολλά λεφτά. Εχω, αλλά στα νοσοκομεία.
Ραντοπούλου: Εντάξει και εγώ έχω λεφτά για σένα στα νοσοκομεία και τι θα κάνουμε τώρα, πώς θα δουλέψουμε;

«Τέσσερα χιλιάρικα σε σένα…»

Διακανονισμός για τα «μερίσματα» αναδεικνύεται από τη συνομιλία του συνταξιούχου νοσηλευτή Δημήτρη Λαγούδη και του ενδιάμεσου των δύο… πυρήνων της «Καμόρα», Μαχέρ Μαχμούτ:
Μαχέρ Μαχμούτ: Βρήκα με τα τέσσερα χιλιάρικα. Αμα είναι Δευτέρα και μου τα δίνεις cash, να τα σπρώξω ή να περιμένω το άλλο;
Λαγούδης: Να σου πω (ακατάληπτο) τέσσερα χιλιάρικα θα πάρω εγώ;
Μαχέρ Μαχμούτ: Τέσσερα χιλιάρικα σε σένα στα δέκα.
Λαγούδης: Εντάξει, δώσ’ τα, δώσ’ τα. Εχω και δύο ΜΑ (αντικαρκινικό φάρμακο) μεγάλα σπίτι.
Μαχέρ Μαχμούτ: Ωραία, εντάξει, άσ’ τα τα ΜΑ, τα μαζεύω για το άλλο γιατί δεν είναι όλοι παίρνουνε ΜΑ, ΜΑ παίρνει ένας αυτός ο α… που τα πήρα τώρα, δεν παίρνει τέτοια, ωραία; Εχω βρει κι άλλα τέτοια από αλλού, τέσσερα, ακούς;
Λαγούδης: Ναι.
Από την μεταγωγή των συλληφθέντων στην Ευελπίδων, όπου απολογήθηκαν στον εισαγγελέα στις 04.05.2018

«Δεν είσαι υπάλληλος της ΔΟΥ και του λογιστή και της Γιάννας. Είσαι δική μου υπάλληλος»

Ο 70χρονος φερόμενος ως αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης σε μία συνομιλία με εργαζόμενη στο φαρμακείο που διαχειριζόταν η Ραντοπούλου, αναφορικά με τα φορολογικά ζητήματα, προέβη σε μια επίδειξη ισχύος, σύμφωνη με το αρχηγικό του προφίλ:
Rabie Deyab: Στείλε μου το σχέδιο και θα το υπογράψω.
Υπάλληλος: …έχω διαταγή να μην εκδώσω τίποτε.
Rabie Deyab: Ποιος σου έδωσε τη διαταγή; Εγώ;
Υπάλληλος: Ο λογιστής και η ΔΟΥ και η Γιάννα και δεν μπορώ να το κάνω αυτό.
Rabie Deyab: Δεν είσαι υπάλληλος της ΔΟΥ και του λογιστή και της Γιάννας. Είσαι δική μου υπάλληλος.
Υπάλληλος: Είναι, είναι, είναι ο νόμος, γιατρέ.
Rabie Deyab: Μην εκδώσεις τίποτε σου είπα, σου είπα, ετοίμασέ το για μένα και θα το κάνω εγώ. Μη στείλεις τίποτε. Ετοίμασέ το για μένα, θα το κάνω εγώ. Εντάξει; Θα το κάνω εγώ. Είμαι ο ιδιοκτήτης του φαρμακείου. Είμαι υπεύθυνος ενώπιον της κυβερνήσεως. Οτιδήποτε χρειάζονται, εγώ θα τους συναντήσω, εντάξει; Αλλά δεν θα το κάνω με το ΑΦΜ του φαρμακείου. Εντάξει; Επειδή αυτή είναι μια τεχνική λεπτομέρεια μονάχα για το (ακατάληπτο) του φαρμακείου (ακατάληπτο) η εταιρία μου, μια τεχνική λεπτομέρεια. Οπως κάνουμε τις δουλειές με τη San Vito. Εκδίδουμε τιμολόγιο με επιστολόχαρτο της RHEINGOLD. Εντάξει; Το ίδιο πράγμα.

Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ!

Από τον έλεγχο των τιμολογίων προέκυψε ότι για τα έτη 2013-2016 έχουν εκδοθεί τιμολόγια αγοράς φαρμάκων κυρίως ελληνικής προέλευσης, υψηλού κόστους, ογκολογικά, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι αποκλειστικά νοσοκομειακής χρήσης, από την εταιρία Printemps Hospital Supplies με έδρα το Κάιρο της Αιγύπτου προς το φαρμακείο της Καλλιθέας και τιμολόγια πώλησης των ίδιων φαρμάκων από το φαρμακείο προς τη φαρμακαποθήκη LUNAPHARM Γερμανίας, την εταιρία Rheingold Γερμανίας και την εταιρία HADICON στην Ελβετία.
Σημειώνεται ότι, με βάση τα συγκεκριμένα τιμολόγια, το συνολικό χρηματικό ποσό αγορών του φαρμακείου από το εξωτερικό ανέρχεται στο ύψος των 24.913.375 ευρώ, ενώ το συνολικό ποσό πώλησης ανέρχεται στα 25.073.196 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom