Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

"Ευχή" οργής και αγανάκτησης από αξιωματικό: "Είστε πανάθλιοι, να πάτε να..." Που την έστειλε!


Το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν μπορεί να “νικήσει” τα συναισθήματα που προκαλεί η σκληρή πραγματικότητα στις ζωές των πολιτών. Και οι στρατιωτικοί δεν εξαιρούνται του κανόνα παρά το γεγονός ότι η πειθαρχία είναι μέσα στην ιδιοσυγκρασία τους.

Ένα e mail απόστρατου αξιωματικού του ΠΝ , δείχνει ότι τα όρια αντοχής έχουν αρχίσει να “σπάνε”. Ο αξιωματικός έστειλε ένα e mail και στο γραφείο του ΥΕΘΑ , από το οποίο έλαβε απάντηση ότι “το μήνυμά του αναγνώσθηκε”.

Τι γράφει;

Απευθυνόμενος στη πολιτική τάξη που διαχειρίζεται τη κρίση λέει:

“Είστε όλοι πανάθλιοι” και προσθέτει …μια ευχή που δεν μεταφέρεται εύκολα!

Ο ίδιος παραδέχεται ότι η γλώσσα που χρησιμοποιεί είναι εξαιρετικά σκληρή αλλά επισημαίνει ότι "δεν έχω άλλο τρόπο να αντιδράσω".

Το σίγουρο είναι ότι η κρίση και οι επιπτώσεις της "νίκησαν" το παραδοσιακό "πνεύμα των Χριστουγέννων".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ E MAIL ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ:

“Κύριοι,

Αυτό είναι το email που έστειλα σήμερα αγανακτισμένος απο την μεταχείρισή μας απο ολες τις Κυβερνήσεις. Ηδη έχω email απο τον ΥΕΘΑ οτι το email μου αναγνώσθηκε. Το ξέρω οτι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αλλά μία μαζική, κατα κρίση σας, επώνυμη αποστολή email και στούς δύο, μπορεί να προκαλέσει κάποια δυσφορία , ενόχληση.

Η ανακύρηξη της ΑΟΖ μπορει να περιμένει ακόμα λίγο ακόμα.

Κύριοι,

Γεννήθηκα το 1944, φυσικά μέσα στην φτώχεια, οπως οι περισσότεροι Έλληνες εκείνη την εποχή.
Τώρα μετά 68 χρόνια με οδηγείται και πάλι στην φτώχεια χωρίς να έχω ουδεμία ευθύνη γιαυτό. ΓΙΑΤΙ ; Με κάνατε τον ΜΑΛΑΚΑ οπως
xαρακτηριστικά παρουσιάζεται στο συννημένο. Δεν είναι πλούσιοι ολοι οι συνταξιούχοι, οπως είσαστε εσείς η τα ρετιρέ των Δ.Υ, της Βουλής κλπ. Καταστρέφεται οικογένειες που έγιναν με τιμιότητα και υπευθυνότητα.

Λόγω οικογενειακής ανατροφής και στρατιωτικής αγωγής δεν έχω μάθει ούτε να διαδηλώνω ούτε να τα σπάω. Ουδέποτε θα γίνω ΣΥΡΙΖΑ.

Το μόνο που μου μένει είναι να σας πώ,οτι είστε πανάθλιοι ΟΛΟΙ και ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ Γ….. Ειλικρινά ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω
αλλο τρόπο να αντιδράσω.

Και μήν μου μιλήσετε για πατριωτικό καθήκον διότι στα 30 χρόνια μου στο Π.Ν. προσέφερα πολύ περισσότερα απο εσάς.

Χωρίς εκτίμηση”

Ο απόστρατος αξιωματικός υπογράφει το e mail του και δεν χρησιμοποιεί αποσιωπητικά για την επίμαχη …ευχή!

Το συνημμένο στο οποίο αναφέρεται είναι το κείμενο του Απ.Παπαπαρίση για τις συντάξεις των αποστράτων!
http://www.onalert.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom