Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Κολωνός: Η γιαγιά της 12χρονης ζητά δικαιοσύνη, «Να τους κρεμάσει όλους» (βίντεο)


Την Τετάρτη θα συνεχιστεί η δίκη για την υπόθεση της 12χρονης από τον Κολωνό. Σήμερα έγινε η κλήρωση ενόρκων και η ανάγνωση καταλόγου των 14 συνολικά μαρτύρων κατηγορίας. «Μία λέξη μόνο θα σας πω, να υπάρξει δικαιοσύνη» λέει η γιαγιά του παιδιού και ξεσπά.

«Εδώ είμαι, εδώ είμαστε όλοι. Την είδα (σ.σ. τη μητέρα 12χρονης). Πώς θέλατε να είναι; Όταν τον αντίκρισε, έπαθε… Εγώ καλά είμαι. Προσπαθώ να είμαι καλά. Είμαι η κολώνα του σπιτιού. Έχω υποχρεώσεις και πρέπει να αντέχω», ανέφερε μιλώντας στο Mega, ενώ στη συνέχεια ξέσπασε λέγοντας «να υπάρξει δικαιοσύνη, να βγάλει τη μάνα από εκεί και να κρεμάσει τους ανώμαλους. Αυτό είναι λογικό. Να τους κρεμάσει».

Σημειώνεται πως ως πρώτη μάρτυρας στην επόμενη συνεδρίαση θα εξεταστεί η θεία του παιδιού, που πρώτη αντιλήφθηκε ότι κάτι συμβαίνει με την 12χρονη.

Η δίκη για την υπόθεση της 12χρονης από τον Κολωνό θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών. Το σχετικό αίτημα, στο οποίο συναίνεσαν όλοι οι παράγοντες, υπεβλήθη από την συνήγορο που εκπροσωπεί το παιδί κι έγινε δεκτό από το δικαστήριο.

Η έκκληση της αδελφής της 12χρονης στους συγκεντρωμένους

Νωρίτερα, η αδελφή του κοριτσιού έκανε έκκληση στους συγκεντρωμένους, που βρίσκονται έξω από τη δικαστική αίθουσα και φωνάζουν συνθήματα.

Όπως τους είπε εάν δεν απομακρυνθούν, το δικαστήριο δεν θα ξεκινήσει κι αυτό είναι εις βάρος της υπόθεσης. «Ήρθαμε να δικαιωθεί η μάνα και η αδελφή μου, σας παρακαλώ πολύ, θα περάσει το 18μηνο και θα βγουν όλοι έξω από τη φυλακή, σας παρακαλώ πολύ και σας ευχαριστώ!».

Σημειώνεται ότι νωρίτερα, ομάδα ατόμων άρχισε να φωνάζει συνθήματα κατά των κατηγορουμένων ζητώντας παράλληλα να βγει από τη φυλακή η μητέρα του παιδιού, η οποία είναι μεταξύ των 26 κατηγορούμενων. 

Η ίδια μόλις αντίκρισε τον 55χρονο ιδιοκτήτη mini market Ηλία Μίχο, που σύμφωνα με το κατηγορητήριο είναι ο βιαστής του παιδιού, ξέσπασε σε φωνές, ύβρεις και κατάρες και επιχείρησε να τον λιντσάρει.

Αμέσως παρενέβησαν οι αστυνομικοί, οι οποίοι την απώθησαν και την οδήγησαν στα κρατητήρια.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom