Σάββατο 15 Ιουλίου 2023

Κάλλιο αργά παρά ποτέ, Ανέστη!...


Συγχαρητήριο πιπεράτο του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου*

Βρεθήκαμε ξανά εδώ χθες βράδυ στον πεζόδρομο(;) της Κατερίνης με τον φίλο μου Ανέστη και τον ρώτησα εάν έπιασε το μάτι του στο διαδίκτυο την είδηση με την απονομή «ευφήμου μνείας» από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο, παρουσία του Αρχηγού ΓΕΝ Αντιναύαρχου Ιωάννη Δρυμούση στους δύο αξιωματικούς του Πολεμικού μας Ναυτικού που ήταν επιβάτες στο μοιραίο τραίνο της φονικής σύγκρουσης στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου, 2023 και όπως επιβεβαιώνουν και οι διασωθέντες και μαζί τους άλλοι συνεπιβάτες έσωσαν πολλές ζωές αψηφώντας τον κίνδυνο για τη δική τους ζωή.

«Δεν έπιασε το μάτι μου κάτι σχετικό στο διαδίκτυο» μου είπε ο Ανέστης ξαφνιασμένος από την ερώτησή μου.

Και άμεσα βούρκωσαν τα μάτια του όπως και τα δικά μου καθώς θυμηθήκαμε τα δεκάδες θύματα και μαζί και τους δυο αξιωματικούς και άλλους συνεπιβάτες που λειτούργησαν ΗΡΩΙΚΑ για να σώσουν ζωές.

«Τους βράβευσε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, φίλε Ανέστη και εγώ σήμερα χωρίς να ζητήσω άδεια από κανέναν ως παλιός Καθηγητής και της Ανώτατης Σχολής Πολέμου (ΑΣΠ) της Θεσσαλονίκης που εξελίχθηκα σε Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ) της Θεσσαλονίκης στέλνω σήμερα στο διαδίκτυο το σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στον επίσημο ιστότοπο του ΓΕΕΘΑ και ευχαριστώ εκ των προτέρων τους φίλους/φίλες διαχειριστές που θα το φιλοξενήσουν.»

Δείτε κείμενο και φωτογραφίες από την απονομή Ευφήμου Μνείας στο https://geetha.mil.gr/

---------------------- 
* 
Γιώργος Πιπερόπουλος, Δρ Κοινωνιολογίας - Ψυχολογίας, είναι Επίτιμος Καθηγητής Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ στο Βρετανικό Πανεπιστήμιο Durham, Συνταξιούχος Καθηγητής Μάνατζμεντ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και πρώην Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom