Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Άγιος Παντελεήμονας: «Ήμουν σε άμυνα», λέει ο Μπαγκλαντεσιανός που σκότωσε την Άννα


Οι δικαστικές αρχές ξεδιπλώνουν το κουβάρι της συγκλονιστικής υπόθεσης της Άννας, η οποία σκοτώθηκε στις 10 Ιουλίου στον Άγιο Παντελεήμονα από τον 35χρονο Μπαγκλαντεσιανό που έχει ομολογήσει ότι σκότωσε τη 46χρονη από την Κούβα.

Στην απολογία του για το τι συνέβη στον Άγιο Παντελεήμονα την ώρα που έγινε το κακό, όπως γράφει η εφημερίδα Real News και μεταδίδει ο ΑΝΤ1, ο Μπαγκλαντεσιανός φέρεται να υποστήριξε στις αρχές:

«Τσακωθήκαμε και με χτύπησε. Προσπάθησα να αμυνθώ και τη χτύπησα και εγώ. Άρπαξα ένα αντικείμενο που βρήκα μπροστά μου και τη χτύπησα δυνατά».

«Έγινε φασαρία, δεν κατάλαβα ότι είχε σκοτωθεί και έφυγα από το παράθυρο», φέρεται να πρόσθεσε ο άνδρας. 

Σχετικά με τα κοσμήματα που βρέθηκαν πάνω του όταν συνελήφθη από την αστυνομία, ο άνδρας υποστήριξε ότι του τα έδωσε η Άννα.

«Τα κοσμήματα που φορούσα μου τα είχε κάνει δώρο η 46χρονη. Τα λεφτά που βρέθηκαν πάνω μου μου τα έδωσε ο εργοδότης μου», φέρεται να υποστήριξε στις αρχές.

https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom