Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

Νέα Ιωνία: Ηλεκτροπληξία έπαθε 11χρονος ενώ έπαιζε σε Παιδική χαρά - Τι λέει η μητέρα του (βίντεο)


Από ρεύμα χτυπήθηκε ένας 11χρονος την ώρα που έπαιζε σε παιδική χαρά στη Νέα Ιωνία.Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί έπαιζε μαζί με τους φίλους του, όταν ακούμπησε το χέρι του στα γυμνά καλώδια που προεξείχαν από κολώνα ηλεκτρισμού.

Το παιδί έπαθε ηλεκτροπληξία και έπεσε στο έδαφος, υποφέροντας από τους πόνους.

Η μητέρα του που ήταν πιο δίπλα, έτρεξε να τον βοηθήσει με το παιδί να παραπονιέται για πόνους στην καρδιά.

Ο καρδιολόγος που τον εξέτασε κατόπιν, τους είπε ότι «γλίτωσε από θαύμα».

Η μητέρα του παιδιού μιλώντας στην ΕΡΤ δήλωσε για το συμβάν:

«Ήρθα και μου είπε ότι τον τίναξε το ρεύμα. Είχε διπλωθεί τη μέση και έκλαιγε, πόναγε, είχε δυσκολία στην αναπνοή. Μου λέει “έχουν μουδιάσει τα χέρια μου δεν αισθάνομαι καλα. Του έδωσα λίγο νερό και τον έβαλα λίγο να καθίσει. “Δεν αισθάνομαι τα χέρια μου, πονάει το στήθος μου” μου είπε. Όπως καταλαβαίνετε τον πήγα στο νοσοκομείο (…) Τον ρώτησα αν ακούμπησε τα καλώδια, μου είπε όχι – “Ακούμπησα την κολώνα από πίσω” απάντησε το παδί».

Ρεπορτάζ: Κώστας Στάμου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom