Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Στους 300 της Βουλής πόσοι είναι αγρότες;

Αριστοφανική συνέντευξη του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο ράδιο ΧΡΟΝΟΣ της Κομοτηνής

Με φιλοξένησε για μια ακόμη φορα όπως κάθε εβδομάδα στην εκπομπή του με τίτλο «Πολιτικό Τανγκό» στο ράδιο ΧΡΟΝΟΣ της Κομοτηνής ο φίλος επί σειρά δεκαετιών δημοσιογράφος κ Δήμος Μπακιρτζάκης με θέμα την εξέγερση των Ελλήνων Αγροτών (όπως και σε όλη την Ευρώπη).

Ξεκίνησα με την Αριστοφανικά καυστική, όχι όμως κακοπροαίρετη, ερώτηση: αλήθεια πόσοι από τους Βουλευτές της σημερινής Βουλής των 300 ανδρών και γυναικών είναι αγρότες;

     Πώς είναι δυνατόν αυτοί που καλούνται να κατανοήσουν και να επιλύσουν τα προβλήματα της Ελληνικής αγροτιάς ξέρουν τι σημαίνει όργωμα, σπορά, πότισμα, περιποίηση, αγωνία για καιρικά φαινόμενα και ποτάμια ιδρώτα στο Θεσσαλικό καμίνι καλοκαιριάτικα;

     Πόσοι κατανοούν το παράπονο των αγροτών που οι μεσάζοντες και μεταπωλητές παίρνουν τις παραγωγές τους με ψίχουλα ενώ εμείς οι πολίτες τα πληρώνουμε τουλάχιστον πέντε φορές την τιμή που πήραν οι αγρότες;

    Είπα πολλά στη συνέντευξή μου και διερωτήθηκα αλήθεια γιατί να έχουμε άνδφρες και γυναίκες Βουλευτές που «υπηρετούν» τους ψηφοφόρους της εκλογικής τους περιφέρειας επί 8, 15, 25 και βάλε χρόνια;

     Δεν υπάρχουν άλλα πρόσωπα που θα μπορούσαν να επιλέξουν τα Κόμματα για να αναναιώνεται καθε 8 χρόινια η Βουλή μας; 

     Θα μου αντιτάξει κάποιος η άκποια φίλος/φίλη αναγνώστης/αναγνώστρια: Μα κ Πιπερόπουλου δεν πάνε στη Βουλή επειδή έτσι θέλουν, εμείς τους εκλέγουμε!

     Συμφωνώ απόλυτα και γιαυτό κάθε πρωί που ξυπνώ αφου πλύνω το πρόσωπό μου με χλιαρό νερό(το ζεστό κοστίζει πολύ) βλέποντας καθαρά το πρόσωπό μου στον καθρέπτη μου ρίχνω που και που και μια μούντζα στον εαυτό μου...

     Έκλεισα ρωτώντας τον οικοδεσπότη μου κ Μπακιρτζάκη εάν μπορεί να μου αναφέρει 2 Βουλευτές ή Υπουργούς που μπήκαν στο Εθνικό Κοινοβούλιο πλούσιοι και βγήκαν φτωχοί και ο άνθρωπος κόντεψε να πνιγεί από τα γέλια!

     Συμφωνήσαμε ομως ότι όλοι οι Έλληνδες και οι Ελληνίδες στους τόπους κατοικίας μας γνωρίζουμε κάποιους τέως Βουλευτές και Βουλευτίνες που μπήκαν ξυπόλοιτοι ή «ξεβράκωτοι» όπως λέει ο Λαός μας στη Βουλή και βγήκαν όχι με λουστρίνια παπούτσια και επωνυμα «σώβρακα και κυλότες» αλλά ως ιδιοκτήτες βιομηχανιών παραγωγής υποδημάτω και εσωρούχων...

Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και αν θέλετε ακούστε την εκπομπή:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom