Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Ορεινή Κορινθία: Ποιον «έδειξε» ο 45χρονος «παλαιοχριστιανός» ως πατέρα του βρέφους - «Η κόρη μου που κυοφορεί, είναι παντρεμένη» (βίντεο)


Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση του 45χρονου αυτοαποκαλούμενου «παλαιοχριστιανού», ο οποίος ζει με την οικογένειά του σε παράπηγμα και σε λαγούμι 30 μέτρων στην ορεινή Κορινθία.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Το Πρωινό», το βρέφος της κόρης του 45χρονου δεν έχει δηλωθεί στο ληξιαρχείο. Υπενθυμίζεται ότι έχει δοθεί εντολή για την λήψη DNA από τον 45χρονο, προκειμένου να λυθεί το μυστήριο με το ποιος είναι ο πατέρας του βρέφους.

Στην ίδια εκπομπή αναφέρθηκε το όνομα του πατέρα Κλεομένη, ο οποίος φέρεται να κατονομάστηκε από τον Μανώλη Καλαϊτζιδάκη στις αστυνομικές αρχές ως ο πατέρας του εγγονού του.

Ο Ανδρέας Καραγιάννης από το ekklisiaonline ανέφερε ότι πρόκειται για έναν παλαιοημερολογίτη ιερέα, ο οποίος ήταν πολύ κοντά στους συγκεκριμένους ανθρώπους, «τους είχε υπό τη φτερούγα του», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. «Αυτοί οι άνθρωποι που ζούσαν μαζί», πρόσθεσε.

«Παλαιοχριστιανός»: Ο σύζυγος της κόρης μου, είναι αυτός που είναι

Χθες, ο Μανώλης Καλαϊτζιδάκης μετέβη στο νοσοκομείο «Παίδων» όπου βρίσκεται ο 15χρονος γιος του. Ο 45χρονος μίλησε για τις συνθήκες κράτησης του παιδιού, για τη γυναίκα του, αλλά και για την ενήλικη κόρη του και το βρέφος της.

«Δύο αστυνομικοί πάνοπλοι φυλάνε τον γιο μου και τον πάνε αγκαζέ στην τουαλέτα, ένα 15χρονο παιδί που το πήραν από τα βουνά θέλουν να το διαλύσουν. Τι ρεβανσισμός είναι αυτός από την αστυνομία, παραπέμπει σε άλλα καθεστώτα. Δεν τον προφυλάσσουν έτσι, αλλά θα τον τρελάνουν» είπε αρχικά ο 45χρονος.

Σε ερώτηση για τη σύζυγό του, σχολίασε: «Eυτυχώς που κρύφτηκε εκεί που κρύφτηκε γιατί διαφορετικά θα είχαμε τέσσερα παιδιά εδώ (σσ. στο Παίδων) που είναι και πιο μικρά. Ο Νίκος είναι 15 χρονών, τα άλλα τα παιδιά είναι πιο μικρά. Φανταστείτε να είχαμε ένα 5χρονο να το συνοδεύουν αστυνομικοί για να πάει στην παιδική χαρά. Ανήκουστα πράγματα».

Για το γεγονός πως δεν έχει καταφέρει ακόμα να δει τον γιο του, είπε: «Προφανώς δεν ήθελαν να πάω να δω την κατάσταση για να μην τους καταγγείλω. Απείλησε ένας αστυνομικός το παιδί ότι αν τρέξει να φύγει, θα το πυροβολήσει. Αυτά μου τα είπε η κόρη μου που συνοδεύει το παιδί μέσα και κατάλαβα γιατί δεν με αφήνουν ούτε να επικοινωνήσω μαζί του. Για να μην μου το πει προφανώς. Εδώ μιλάμε για συνθήκες Κολομβίας. Ο ρεβανσισμός της αστυνομίας, όλο τον ανδρισμό και τον επαγγελματισμό της θα τον βγάζει σε ένα 15χρονο παιδί; Πού γίνονται αυτά τα πράγματα;».

«Η κόρη μου που είναι εδώ κυοφορεί, είναι παντρεμένη. Είναι ενήλικη» ανέφερε για την κόρη του, ενώ σε ερώτηση ποιος είναι ο σύζυγός της, απάντησε: «τον έχουν γνωρίσει και τα κανάλια. Ο σύζυγος είναι αυτός που είναι».

Σύζυγος 45χρονου: Φοβάμαι για εμένα και την οικογένειά μου

Στην ίδια εκπομπή φιλοξενήθηκαν δηλώσεις και της συζύγου του «παλαιοχριστιανού». Η Σεβαστή εξέφρασε τον φόβο της για την ίδια και την οικογένειά της.

«Φοβάμαι για εμένα και την οικογένειά μου, η κατάστασή μου είναι κρίσιμη και δεν τη σέβεται κανείς. Το μυαλό μου είναι στον γιο μου που είναι μόνος του και δεν μπορώ να τον βοηθήσω τώρα. Περιμένω τη δίκη για να ξεκαθαρίσουν όλα και να τελειώσει όλο αυτό που βιώνει άδικα η οικογένειά μου. Θέλω να βρω όλη την οικογένειά μου» ανέφερε χαρακτηριστικά.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom