Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Δεν νιώθει την ανάγκη να παραιτηθεί η κυρία Ράνια Αντωνοπούλου! - Θα επιστρέψει όμως τις 23.000 ευρώ που αιτήθηκε και εισέπραξε!!!!

Γιατί κυρία μου να τα επιστρέψετε αφού όπως λέτε νομίμως και δικαίως τα εισπράξατε;

Η κυρία Ράνια Αντωνοπούλου με μια μακροσκελή δήλωση τονίζει ότι είναι στην διάθεση του πρωθυπουργού - «Δηλώνω ότι κίνησα ήδη τις διαδικασίες επιστροφής των χρημάτων»
- «Αντιλαμβάνομαι ότι η οικονομική μου κατάσταση, όπως αποτυπώνεται στις δηλώσεις του πόθεν έσχες, ενίσχυσε την αγανάκτηση του κόσμου» - Είχε προκληθεί θύελλα αντιδράσεων για το επίδομα ενοικίου των 12.000 ευρώ το χρόνο ενώ είναι από τους πιο πλούσιους υπουργούς της κυβέρνησης - Νωρίτερα υπήρξε επικοινωνία με τον πρωθυπουργό ο οποίος εξέφρασε την δυσφορία του - ΟΛΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Το μπαλάκι στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ρίχνει η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας Ράνια Αντωνοπούλου για το αν θα την κρατήσει στην θέση της ή θα εκδιωχθεί από την κυβέρνηση μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την αποκάλυψη ότι έπαιρνε 12.000 ευρώ ετησίως ως επιδότηση ενοικίου για διαμέρισμα που νοικιάζει στο Κολωνάκι.
Η κα Αντωνοπούλου στην δήλωση που έκανε με μεγάλη καθυστέρηση μας θυμίζει ότι μας έκανε και χάρη στην πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αφού δεν είχε κάνει αίτηση παρότι την δικαιούνταν. Μόλις, όμως το έμαθε έσπευσε να κάνει την αίτηση…
Ωστόσο, η κα Αντωνοπούλου δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι προκάλεσε το κοινό περί δικαίου αίσθημα με την πράξη της αυτή. Μάλιστα, μας θυμίζει ότι άφησε πίσω της λαμπρή καριέρα για να αναλάβει την θέση αυτή στο υπουργείο Εργασίας.
«Επειδή δεν ήρθα στην Ελλάδα για να γίνω πλουσιότερη και επειδή μοναδικό μου μέλημα ήταν πάντα να υπηρετήσω την προσπάθεια να ξεπεράσει η χώρα μου την οικονομική κρίση, δηλώνω ότι κίνησα ήδη τις διαδικασίες επιστροφής των χρημάτων», αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Αντωνοπούλου. Δείχνει λοιπόν να αντιλαμβάνεται ότι ήταν λάθος της. Αλλά ευθύνη πολιτική δεν αναλαμβάνει. Και κατά κάποιον τρόπο ζητάει και τα ρέστα….
Καταλήγει: «Ζητώ από τους συμπολίτες μου να με κρίνουν για το έργο μου, όπως αποτυπώνεται στην απομείωση της ανεργίας όχι μόνο σήμερα αλλά κυρίως τα δύο πρώτα ιδιαίτερα δύσκολα  χρόνια της διακυβέρνησης  μας. Με άλλα λόγια, ζητώ να κριθώ από όλους για τα αποτελέσματα της δουλειάς μου και όχι από ένα θέμα το οποίο για προφανείς λόγους η αξιωματική αντιπολίτευση επιλέγει αυτή τη χρονική στιγμή να αναγάγει σε υπ’αριθμόν Ένα ηθικό ζήτημα της χώρας».

Όλη η δήλωση Αν. Υπουργού Εργασίας Ράνιας Αντωνοπούλου για την επιδότηση ενοικίου

Για την ορθή ενημέρωση σχετικά με το θέμα της επιδότησης ενοικίου που απασχολεί το δημόσιο διάλογο τις τελευταίες τρεις ημέρες, η κ. Αντωνοπούλου διευκρινίζει τα εξής:
Σύμφωνα με το Ν.4336/2015 που δίνει το δικαίωμα σε εξωκοινοβουλευτικά μέλη της κυβέρνησης να λαμβάνουν επιδότηση διαμονής, εφόσον δε διαθέτουν ιδιόκτητη κατοικία στην Αθήνα, αιτήθηκα και έλαβα  ένα σημαντικό ποσό ως επιδότηση ενοικίου. Αυτήν την πρόνοια του νομοθέτη απολαμβάνουν από το 1994 όλοι οι βουλευτές που δεν έχουν έδρα την Αθήνα, χωρίς άλλες εισοδηματικές προϋποθέσεις.
Διευκρινίζω ότι ως  βουλευτής Επικρατείας, κατά τη διάρκεια της πρώτης κυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δεν αιτήθηκα να λάβω την εν λόγω επιδότηση, παρότι την δικαιούμουν.
Πολλούς μήνες μετά της θεσμοθέτησή της πληροφορήθηκα  ότι ως εξωκοινοβουλευτικό μέλος της κυβέρνησης δικαιούμαι επιδότηση, και μάλιστα από συναδέλφους μου. Έτσι κατέθεσα αίτηση και έκτοτε έλαβα συνολικά 23.000 ευρώ για δύο χρόνια.
Από τον Αύγουστο 2017, οπότε έληξε η περίοδος για την οποία είχα αιτηθεί την επιδότηση, σταμάτησα να την λαμβάνω, καθώς δεν κατέθεσα νέα αίτηση.
Δεδομένου ότι η αντίστοιχη διάταξη για τους εκτός έδρας Βουλευτές βρισκόταν σε ισχύ ήδη από το 1994 και ακολουθείται ακόμα χωρίς ποτέ να αμφισβητηθεί, και δεδομένου ότι όλες οι ενέργειές μου ήταν σύμφωνες με τον νόμο, δεν διανοήθηκα ότι υπήρχε κάτι αμφιλεγόμενο ή μεμπτό στην επιλογή μου, καθώς η επιδότηση αποτελεί τμήμα της αμοιβής μου.
Δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου να προκαλέσω το κοινό περί δικαίου αίσθημα, ούτε να προσβάλω τον ελληνικό λαό.
Έχω πλήρη επίγνωση ότι η αμοιβή μου για τις υπηρεσίες που παρέχω προέρχεται από τους κόπους του.
Ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο της κρίσης, που χιλιάδες κόσμος αγωνιά για την κατοικία του, το εισόδημά του, τα δάνειά του, αντιλαμβάνομαι ότι κάθε παροχή, ακόμα και νόμιμη, εξοργίζει.
Αντιλαμβάνομαι επίσης ότι η οικονομική μου κατάσταση, όπως αποτυπώνεται στις δηλώσεις του πόθεν έσχες, ενίσχυσε την αγανάκτηση του κόσμου.
Πριν τρία χρόνια, όταν ο Αλέξης Τσίπρας με πρότεινε ως βουλευτή Επικρατείας και στη συνέχεια υπουργό, αποδέχθηκα την τιμή χωρίς δεύτερη σκέψη για το τι θα άφηνα πίσω. Όπως τότε, έτσι και τώρα φυσικά παραμένω στη διάθεση του Πρωθυπουργού
Επειδή δεν ήρθα στην Ελλάδα για να γίνω πλουσιότερη και επειδή μοναδικό μου μέλημα ήταν πάντα να υπηρετήσω την προσπάθεια να ξεπεράσει η χώρα μου την οικονομική κρίση, δηλώνω ότι κίνησα ήδη τις διαδικασίες επιστροφής των χρημάτων.
Ζητώ από τους συμπολίτες μου να με κρίνουν για το έργο μου, όπως αποτυπώνεται στην απομείωση της ανεργίας όχι μόνο σήμερα αλλά κυρίως τα δύο πρώτα ιδιαίτερα δύσκολα  χρόνια της διακυβέρνησης  μας.
Με άλλα λόγια, ζητώ να κριθώ από όλους για τα αποτελέσματα της δουλειάς μου και όχι από ένα θέμα το οποίο για προφανείς λόγους η αξιωματική αντιπολίτευση επιλέγει αυτή τη χρονική στιγμή να αναγάγει σε υπ’αριθμόν Ένα ηθικό ζήτημα της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom