Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Οργισμένες οι αντιδράσεις πολιτών μετά τη νέα καταγγελία για το νοσοκομείο Αγρινίου


Πλήθος αρνητικών σχολίων και αντιδράσεων έχει προκαλέσει το χθεσινό ρεπορτάζ του agriniopress.gr, με τις καταγγελίες συγγενών 62χρονου κατά ιατρών του νοσοκομείου Αγρινίου, μετά τον θάνατο του άτυχου συνταξιούχου από περιτονίτιδα και την ταλαιπωρία που υπέστη ο ίδιος
και οικείοι του μέχρι να μεταφερθεί στην Πάτρα, σε μη αναστρέψιμη κατάσταση.

Η σχετική είδηση αναδημοσιεύτηκε από όλα σχεδόν τα site του κέντρου καθώς και σε ενημερωτικές εκπομπές και δελτία ειδήσεων κεντρικών και περιφερειακών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών.

Αυτό όμως που θα πρέπει να προβληματίσει την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, την 6η ΥΠΕ, και την διοίκηση του νοσοκομείου, είναι η αντίδραση των πολιτών, που στην συντριπτική της πλειοψηφία είναι κάτι παραπάνω από αρνητική για την κατάσταση στο νοσηλευτικό ίδρυμα.

Τα εκατοντάδες σχόλια , στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στις φόρμες σχολίων των ιστοσελίδων που φιλοξενούν την σχετική είδηση είναι στην κυριολεξία οργισμένα, σχεδόν στο σύνολο τους, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Αυτό κάτι σημαίνει.

Απλοί πολίτες μεταφέρουν δίκες τους εμπειρίες και η κριτική είναι ισοπεδωτική σε ορισμένες περιπτώσεις, κάτι που σίγουρα αδικεί μια μεγάλη μερίδα ιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού.

Το γεγονός όμως ότι η περίπτωση του 62χρονου Αθανάσιου Νικολόπουλου έρχεται μόλις λίγους μήνες μετά τον θάνατο του 18χρονου Σπύρου Μπάθα, τον περασμένο Ιούνιο, στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγρινίου, μετά από τροχαίο ατύχημα, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Υπάρχουν κάποιοι που δηλώνουν έτοιμοι να οργανώσουν ακόμη και διαμαρτυρίες και το κλίμα είναι εξαιρετικά βαρύ, για ένα νοσηλευτικό ίδρυμα, που όλοι περίμεναν πως με την μεταφορά του σε νέο κτίριο πριν μερικά χρόνια θα το απάλλασσε από κάποιες παθογένειες , δυσλειτουργίες κλπ. Αυτό όμως φαίνεται δεν έχει γίνει. Και οι καταγγελίες και τα παράπονα δεν σχετίζονται μόνο με ιατρικές γνωματεύσεις, αλλά σε πολλές περιπτώσεις και με συμπεριφορές.

Μέσα σε αυτό το κλίμα βασική προτεραιότητα για τους αρμοδίους, θα πρέπει να είναι η ανάκτηση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης του κόσμου απέναντι στην συγκεκριμένη νοσηλευτική μονάδα και τους ανθρώπους της. Οι ίδιοι οι αρμόδιοι θα πρέπει να βρουν και τον τρόπο για να συμβεί αυτό, προτού οδηγηθούμε σε εκρηκτικές καταστάσεις. H οργή των πολιτών είναι ένα “καμπανάκι” που δεν θα πρέπει να αγνοηθεί…
koi-facebook-62xronos4
koi-facebook-62xronos6
koi-facebook-62xronos1koi-facebook-62xronos2
koi-facebook-62xronos7
koi-facebook-62xronos3
koi-facebook-62xronos5
http://www.agriniopress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom