Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Κορυφώνεται η αγωνία για την εξαφάνιση του κτηνοτρόφου στη Θεσπρωτία - Σπαρακτική έκκληση από τη σύζυγο του (βίντεο)


- Γρίφος η εξαφάνιση στη Θεσπρωτία, κορυφώνεται η αγωνία για τον Ηλία Ντρίκο - Κανένα σημάδι ζωής του 35χρονου κτηνοτρόφου - Ο Ηλίας Ντρίκος εξαφανίστηκε την Κυριακή το πρωί - Συγκλονίζει η γυναίκα του: «Βοηθήστε με να βρω τον
άντρα μου, δεν μπορώ ούτε ώρα μακριά του» - «Δεν είχε πειράξει άνθρωπο», λέει η μητέρα του - Η δραματική έκκληση των συγγενών του στην εκπομπή TatianaLive


Διαστάσεις θρίλερ παίρνει η εξαφάνιση του 35χρονου Ηλία Ντρίκου από τη Θεσπρωτία.
Χωρίς προφανή λόγο, χωρίς ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας μοιάζει σαν να άνοιξε η γη και να κατάπιε τον κτηνοτρόφο από τις Φιλιάτες.
Όλες οι αρχές έχουν κινητοποιήθει προσπαθώντας να εντοπίσουν ένα ίχνος ζωής, χωρίς όμως αποτέλεσμα…

Το τελευταίο τηλεφώνημα και η μυστηριώδης εξαφάνιση

Ο Ηλίας Ντρίκος μίλησε για τελευταία φορά με τη σύζυγό του το πρωί της Κυριακής ενώ βρισκόταν στον οικογενειακό στάβλο και έκτοτε χάθηκε από προσώπου γης.
Έξω από τον στάβλο βρέθηκε το αυτοκίνητο του με το κλειδί στη μίζα και με όλα τα προσωπικά αντικείμενα του 35χρονου.
Η οικογένεια από την αρχή μιλούσε για απαγωγή… Ο νους τους πηγαίνει στο πιο φρικτό σενάριο. Ότι δεν θα ξαναδούν ζωντανό τον άνθρωπό τους. Όσο οι μέρες περνούν χωρίς κανένα σημάδι ζωής από τον κτηνοτρόφο, το πέπλο μυστηρίου πυκνώνει και η αγωνία των δικών του ανθρώπων κορυφώνεται.
Μιλώντας στην εκπομπή Tatiana Live με την Τατιάνα Στεφανίδου η μητέρα και η σύζυγος του αγνοούμενου απευθύνουν δραματική έκκληση για βοήθεια σε όποιον γνωρίζει κάτι.
Οι μαρτυρίες τους συγκλονιστικές…

«Μόνο τον Ηλία μου θέλω!»

Συγκλονιστική η γυναίκα του αγνοούμενου, σε πολύ κακή κατάσταση εξιστόρησε όσα έγιναν τον πρωί της Κυριακής στην εκπομπή TatianaLive με την Τατιάνα Στεφανίδου.
Περιγράφει το τελευταίο τηλεφώνημα πριν τη μυστηριώδη εξαφάνιση του άντρα της και πώς ξεκίνησε η αγωνιώδης αναζήτηση.
«Δεν ξέρω απολύτως τίποτα. Μίλησα δύο φορές με τον άνδρα μου. Όπως κάθε πρωί όταν ξυπνάω, μιλάω μαζί του, έτσι και την Κυριακή. 
Συνήθως φεύγει 5.30- 6 .00το πρωί και δεν μας ξυπνάει. Φτιάχνει καφέ και παίρνει μόνος του ρούχα από τη ντουλάπα. Μόλις ξύπνησα το πρωί κατά τις 9 τον πήρα τηλέφωνο. Μια χαρά τον άκουσα, “τι κάνεις” του λέω, “εδώ με τα πρόβατα” μου λέει. Το κλείνω, έκανα τις δουλείες μου, χτυπάει πάλι το τηλέφωνο. Με παίρνει 10.30. “Τι θα φάμε” μου λέει. “Θα πάμε στη μαμά να φάμε” του λέω, “τώρα μαζεύω τα πρόβατα να τα κλείσω, πάω να πάρω ψωμί κι έρχομαι…”» λέει στην κάμερα του TatianaLive.
«Και κατά τις 11.10 ήθελε η κόρη μου να τον πάρει τηλέφωνο, τον παίρνει δεν το σηκώνει. Θα έχει δουλειά μαμά μου λέει. Γιατί ποτέ δεν αφήνει αναπάντητη κλήση από το σπίτι. Αμέσως μας παίρνει πίσω, σε ένα δύο λεπτά μας παίρνει αν δεν το προλάβει. Ό,τι και να κάνει τα τηλέφωνο τα έχει πάντα μαζί του. Περνάει λίγο η ώρα τον παίρνω τον ξαναπαίρνω δεν το σήκωνε. Αγχώθηκα γιατί πάντα μου σηκώνει το τηλέφωνο. Πάντα τα έχει μαζί του…. », λέει συγκινημένη η γυναίκα του αγνοούμενου κτηνοτρόφου.
«Πήγα στην μάνα μου, βγήκα στο μπαλκόνι γιατί φαίνεται ο στάβλος, μήπως κατεβαίνει, μήπως τα ξέχασε τα τηλέφωνα, αλλά τίποτα. Παίρνω την πεθερά μου, μου λέει τώρα πριν λίγο μίλησα, πάει να πάρει ψωμί και έρχεται. Τον παίρνω και δεν το σηκώνει της λέω. Και πήγαμε και ψάξαμε στον στάβλο και βρήκαμε το αμάξι, με το κινητό, το νερό του όλα…» περιγράφει.

«Μια ώρα δεν μπορώ χωρίς αυτόν…»

Η φωνή της γυναίκας του Ηλία σπάει. Της λείπει και ανησυχεί και απευθύνει έκκληση για βοήθεια.
«Δεν τον απασχολούσε τίποτα, ούτε οικονομικό ούτε τίποτα. Είμαστε πολύ αγαπημένοι.
Τον μπαμπά μου θέλω μου λένε. Κι εγώ θέλω τον άντρα μου. Θέλω τον άντρα μου, τον Ηλία μου θέλω. Σας παρακαλώ να βοηθήσετε όλοι να βρω τον άντρα μου. Τίποτε’ άλλο δεν ζητάω. Δεν μπορώ έχω δύο παιδιά, ζητάνε τον πατέρα τους. Είμαι πολύ χάλια.
Δεν θα βρείτε άνθρωπο να σας πει κακή κουβέντα για τον Ηλία μια χαρά ήταν.
Μια ώρα δεν μπορώ χωρίς αυτόν, πόσο μάλιστα τόσες μέρες… Θέλω να βρω τον άντρα μου. Θέλω τον άντρα μου. Είμαι δέκα χρόνια μαζί του και στις χαρές και τις λύπες, Ο ένας στηρίζει τον άλλο. Θέλω τον άντρα μου, τίποτα άλλο δεν θέλω τον Ηλία μου μόνο…» καταλήγει η γυναίκα του Ηλία.

Μητέρα Ηλία: «Δεν έχει πειράξει άνθρωπο ποτέ»

Η μητέρα του Χριστίνα Ντρίκου μιλώντας στο Tatiana Live περιέγραψε κι αυτή τις ώρες αγωνίας που έζησε η οικογένεια όταν συνειδητοποίησαν ότι ο Ηλίας δεν θα έρθει στο σπίτι της, όπου τον περίμεναν για φαγητό.
«Τα συζητήσαμε και με τη νύφη μου, όλα καλά ήταν, μια χαρά ήταν. Με τη γυναίκα του με τα παιδιά του…» είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν γίνεται να άνοιξε η γη και να τον κατάπιε. Δεν γίνεται» είπε η μητέρα του απευθύνοντας έκκληση όποιος γνωρίζει κάτι να ειδοποιήσει τις αρχές.
«Δεν είχε διαμάχες με κανέναν, δεν έχει πειράξει άνθρωπο. Όποιος γνωρίζει κάτι να μιλήσει, κι αν φοβάται ας μιλήσει ανώνυμα. Τον περιμένουν τα αγγελούδια του…» είπε η μητέρα του κτηνοτρόφου.
http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom