Δημιούργημα δύο επιχειρηματιών νέας γενιάς, η Μικροζυθοποιία Πάρου αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην περιοχή των Κυκλάδων, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών και δείχνει τον δρόμο της ανάπτυξης στην Ελλάδα της κρίσης.
Ο Νικόλας Παυλάκης, από την Πάρο και ο Μαρίνος Αλεξάνδρου, από την Κύπρο, γνωρίστηκαν στο Λονδίνο και το μεράκι τους να φτιάξουν στην Ελλάδα μια επιχείρηση που να συνδέεται με την πρωτογενή παραγωγή, ένωσε τα επιχειρηματικά τους βήματα, με αποτέλεσμα η Πάρος, από τις αρχές του 2016, να παράγει τη δική της μπύρα με το όνομα «56 isles».
Πρόσφατα, η μπύρα «56 isles» της Μικροζυθοποιίας Πάρου, κατάφερε να αποσπάσει το πρώτο αστέρι που λαμβάνει ελληνική μπύρα, στα βραβεία «Great Taste». Σημειώνεται ότι η μπύρα «56 isles» κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε συνολικά 12.366 προϊόντα που συμμετείχαν.
«Είχαμε την τύχη να δημιουργήσουμε ένα προϊόν το οποίο τιμήθηκε από τους ντόπιους, αγαπήθηκε από τους επισκέπτες και ετοιμάζεται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο» ανέφερε, μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο γενικός διευθυντής της Μικροζυθοποιίας Πάρου, Νίκος Παυλάκης.
Αναφορικά με την διάκριση της μπύρας «56 isles» στα βραβεία «Great Taste» ο συνιδρυτής της Μικροζυθοποιίας Πάρου, Μαρίνος Αλεξάνδρου, ο οποίος κατοικεί μόνιμα στο Λονδίνο, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την βράβευση και τόνισε ότι «η ελληνική επιχειρηματικότητα έχει όλα τα εχέγγυα να πρωταγωνιστήσει στο εξωτερικό, με ποιοτικά προϊόντα που μπορούν να ταξιδέψουν στις διεθνείς αγορές».
Από την πλευρά του, ο κ. Παυλάκης τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Είμαστε περήφανοι που ένα νέο ποιοτικό ελληνικό προϊόν κερδίζει διεθνή αναγνώριση και αντιπροσωπεύει την Πάρο και την Ελλάδα στο εξωτερικό. Αυτό το σήμα τιμής καθρεφτίζει την προσπάθεια και το πάθος που έχουμε επενδύσει στην δημιουργία της μπύρας “56 isles”».
Ο Νίκος Παυλάκης είναι ένας τυπικός εκπρόσωπος της νέας γενιάς, που παρά την κρίση και τις δυσκολίες θέλησε να επενδύσει στην Ελλάδα και ειδικότερα στο νησί του, την Πάρο.
Όπως αναφέρει, μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Παυλάκης, «οι συνθήκες στην Ελλάδα δεν είναι οι καλύτερες για να δημιουργήσει και να συντηρήσει κάποιος μια επιχείρηση. Ωστόσο, παραμένουμε αισιόδοξοι και θεωρούμε ότι στο άμεσο μέλλον αυτές οι συνθήκες θα βελτιωθούν.
Μεγάλο “αγκάθι” αποτελεί η γραφειοκρατία. Εμείς τη βιώσαμε από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε τις ενέργειες για την ίδρυση της εταιρείας μας. Παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση, χρειάζεται να γίνουν πολλά περισσότερα προς την κατεύθυνση αυτή».
Η επιχειρηματική ιδέα ξεκίνησε στο Λονδίνο. Μαζί με τον συνεργάτη του, Μαρίνο Αλεξάνδρου και διαθέτοντας μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα των χρηματοοικονομικών και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, έθεσαν στόχο να επενδύσουν στον χώρο της μικροζυθοποιίας που έχει αναπτυσσόμενη δυναμική.
Η επένδυση, ύψους περίπου 500.000 ευρώ, έγινε λίγο έξω από την Νάουσα, με σύγχρονο εξοπλισμό και με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Μικροζυθοποιία Πάρου ιδρύθηκε το 2014 και η πρώτη παραγωγή βγήκε τον Απρίλιο του 2016 στην εξαιρετικά υποσχόμενη αγορά της Πάρου.
Σύμφωνα με τον κ. Παυλάκη, η Μικροζυθοποιία Πάρου παράγει 22.000 φιάλες τον μήνα, διατηρώντας παράλληλα το εξαιρετικό επίπεδο της ποιότητας. Η πρώτη αγορά-στόχος ήταν η Πάρος, ωστόσο, δεδομένου του εντυπωσιακά αυξανόμενου ενδιαφέροντος, ένα δίκτυο διανομής κτίζεται για περιοχές εκτός της Πάρου, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, διεξάγονται ήδη συζητήσεις με διανομείς για την προώθηση του προϊόντος στην Αθήνα, αλλά και στο εξωτερικό. Πρώτες αγορές- στόχοι για το 2018 είναι το Λονδίνο και το Παρίσι, ενώ θα ακολουθήσουν η Κύπρος, η Ελβετία και η Σουηδία αργότερα. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες που θα δημιουργηθούν, η Μικροζυθοποιία Πάρου προγραμματίζει την υλοποίηση νέων επενδύσεων, σύμφωνα με τον κ. Παυλάκη.
Η Μικροζυθοποιία Πάρου παράγει δύο είδη μπύρας, την ελαφριά ξανθιά Pilsner «56isles» με πλούσιο αφρό και ζυμωμένη με τις δροσερές γεύσεις του παριανού κριθαριού που φύεται κάτω από τον ήλιο, στις ακτές του Αιγαίου. Η χρήση του κριθαριού που καλλιεργείται στο νησί δίνει έναν ιδιαίτερο γευστικό χαρακτήρα στην μπύρα, που οφείλεται στο μικροκλίμα του τόπου. Η αλμύρα της θάλασσας, η ηλιοφάνεια και η ποιότητα των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται προσθέτουν στην γεύση, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά της, ενώ η χρήση ποικιλιών ποιοτικού λυκίσκου από διάφορες χώρες, αλλά και βύνης με έντονα αρωματικό και γευστικό χαρακτήρα αναδεικνύουν τα επιμέρους συστατικά της συνταγής.
Επίσης παράγει την μπύρα Aegean Wit που συνδυάζει τον χαρακτήρα της βελγικής Wit με τις τοπικές γεύσεις. Είναι συνδεδεμένη με την πλούσια παράδοση της βελγικής μπύρας, αλλά στην ουσία της παραμένει Παριανή. Χρησιμοποιώντας παριανό σιτάρι χωρίς βυνοποίηση, το οποίο δίνει ένα ελαφρύ σταρένιο χρώμα με απαλή θολότητα, συνδυάζει άψογα τα αρώματα των εσπεριδοειδών με τα τοπικά μπαχαρικά. Ο συνδυασμός των παραπάνω δημιουργεί μια δροσιστική και χυμώδη μπύρα Wit.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο Νικόλας Παυλάκης, από την Πάρο και ο Μαρίνος Αλεξάνδρου, από την Κύπρο, γνωρίστηκαν στο Λονδίνο και το μεράκι τους να φτιάξουν στην Ελλάδα μια επιχείρηση που να συνδέεται με την πρωτογενή παραγωγή, ένωσε τα επιχειρηματικά τους βήματα, με αποτέλεσμα η Πάρος, από τις αρχές του 2016, να παράγει τη δική της μπύρα με το όνομα «56 isles».
Πρόσφατα, η μπύρα «56 isles» της Μικροζυθοποιίας Πάρου, κατάφερε να αποσπάσει το πρώτο αστέρι που λαμβάνει ελληνική μπύρα, στα βραβεία «Great Taste». Σημειώνεται ότι η μπύρα «56 isles» κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε συνολικά 12.366 προϊόντα που συμμετείχαν.
«Είχαμε την τύχη να δημιουργήσουμε ένα προϊόν το οποίο τιμήθηκε από τους ντόπιους, αγαπήθηκε από τους επισκέπτες και ετοιμάζεται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο» ανέφερε, μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο γενικός διευθυντής της Μικροζυθοποιίας Πάρου, Νίκος Παυλάκης.
Αναφορικά με την διάκριση της μπύρας «56 isles» στα βραβεία «Great Taste» ο συνιδρυτής της Μικροζυθοποιίας Πάρου, Μαρίνος Αλεξάνδρου, ο οποίος κατοικεί μόνιμα στο Λονδίνο, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την βράβευση και τόνισε ότι «η ελληνική επιχειρηματικότητα έχει όλα τα εχέγγυα να πρωταγωνιστήσει στο εξωτερικό, με ποιοτικά προϊόντα που μπορούν να ταξιδέψουν στις διεθνείς αγορές».
Από την πλευρά του, ο κ. Παυλάκης τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Είμαστε περήφανοι που ένα νέο ποιοτικό ελληνικό προϊόν κερδίζει διεθνή αναγνώριση και αντιπροσωπεύει την Πάρο και την Ελλάδα στο εξωτερικό. Αυτό το σήμα τιμής καθρεφτίζει την προσπάθεια και το πάθος που έχουμε επενδύσει στην δημιουργία της μπύρας “56 isles”».
Ο Νίκος Παυλάκης είναι ένας τυπικός εκπρόσωπος της νέας γενιάς, που παρά την κρίση και τις δυσκολίες θέλησε να επενδύσει στην Ελλάδα και ειδικότερα στο νησί του, την Πάρο.
Όπως αναφέρει, μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Παυλάκης, «οι συνθήκες στην Ελλάδα δεν είναι οι καλύτερες για να δημιουργήσει και να συντηρήσει κάποιος μια επιχείρηση. Ωστόσο, παραμένουμε αισιόδοξοι και θεωρούμε ότι στο άμεσο μέλλον αυτές οι συνθήκες θα βελτιωθούν.
Μεγάλο “αγκάθι” αποτελεί η γραφειοκρατία. Εμείς τη βιώσαμε από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε τις ενέργειες για την ίδρυση της εταιρείας μας. Παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση, χρειάζεται να γίνουν πολλά περισσότερα προς την κατεύθυνση αυτή».
Η επιχειρηματική ιδέα ξεκίνησε στο Λονδίνο. Μαζί με τον συνεργάτη του, Μαρίνο Αλεξάνδρου και διαθέτοντας μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα των χρηματοοικονομικών και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, έθεσαν στόχο να επενδύσουν στον χώρο της μικροζυθοποιίας που έχει αναπτυσσόμενη δυναμική.
Η επένδυση, ύψους περίπου 500.000 ευρώ, έγινε λίγο έξω από την Νάουσα, με σύγχρονο εξοπλισμό και με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Μικροζυθοποιία Πάρου ιδρύθηκε το 2014 και η πρώτη παραγωγή βγήκε τον Απρίλιο του 2016 στην εξαιρετικά υποσχόμενη αγορά της Πάρου.
Σύμφωνα με τον κ. Παυλάκη, η Μικροζυθοποιία Πάρου παράγει 22.000 φιάλες τον μήνα, διατηρώντας παράλληλα το εξαιρετικό επίπεδο της ποιότητας. Η πρώτη αγορά-στόχος ήταν η Πάρος, ωστόσο, δεδομένου του εντυπωσιακά αυξανόμενου ενδιαφέροντος, ένα δίκτυο διανομής κτίζεται για περιοχές εκτός της Πάρου, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, διεξάγονται ήδη συζητήσεις με διανομείς για την προώθηση του προϊόντος στην Αθήνα, αλλά και στο εξωτερικό. Πρώτες αγορές- στόχοι για το 2018 είναι το Λονδίνο και το Παρίσι, ενώ θα ακολουθήσουν η Κύπρος, η Ελβετία και η Σουηδία αργότερα. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες που θα δημιουργηθούν, η Μικροζυθοποιία Πάρου προγραμματίζει την υλοποίηση νέων επενδύσεων, σύμφωνα με τον κ. Παυλάκη.
Η Μικροζυθοποιία Πάρου παράγει δύο είδη μπύρας, την ελαφριά ξανθιά Pilsner «56isles» με πλούσιο αφρό και ζυμωμένη με τις δροσερές γεύσεις του παριανού κριθαριού που φύεται κάτω από τον ήλιο, στις ακτές του Αιγαίου. Η χρήση του κριθαριού που καλλιεργείται στο νησί δίνει έναν ιδιαίτερο γευστικό χαρακτήρα στην μπύρα, που οφείλεται στο μικροκλίμα του τόπου. Η αλμύρα της θάλασσας, η ηλιοφάνεια και η ποιότητα των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται προσθέτουν στην γεύση, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά της, ενώ η χρήση ποικιλιών ποιοτικού λυκίσκου από διάφορες χώρες, αλλά και βύνης με έντονα αρωματικό και γευστικό χαρακτήρα αναδεικνύουν τα επιμέρους συστατικά της συνταγής.
Επίσης παράγει την μπύρα Aegean Wit που συνδυάζει τον χαρακτήρα της βελγικής Wit με τις τοπικές γεύσεις. Είναι συνδεδεμένη με την πλούσια παράδοση της βελγικής μπύρας, αλλά στην ουσία της παραμένει Παριανή. Χρησιμοποιώντας παριανό σιτάρι χωρίς βυνοποίηση, το οποίο δίνει ένα ελαφρύ σταρένιο χρώμα με απαλή θολότητα, συνδυάζει άψογα τα αρώματα των εσπεριδοειδών με τα τοπικά μπαχαρικά. Ο συνδυασμός των παραπάνω δημιουργεί μια δροσιστική και χυμώδη μπύρα Wit.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου