Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Η κυρία Νικολοπούλου - Στουρνάρα κατά Πολάκη: Εδρασαν σαν συμμορία με σκοπό να βλάψουν τον σύζυγό μου!

«Ζημίωσαν 3 εκατ. ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο για να βλάψουν την οικογένειά μου»

Ανακοίνωση με αιχμές κατά του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη και των οργάνων του, από τη σύζυγο του Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα.

«Ζημίωσαν 3 εκατ. Ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο για να βλάψουν την οικογένειά μου», είναι ο τίτλος της ανακοίνωσης της κ. Νικολοπούλου, η οποία σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «ο Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας Παύλος Πολάκης και τα όργανά του να βλάψουν εμένα και την οικογένειά μου τέλεσαν το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος. Έδρασαν ως μια συμμορία που ενήργησε με δόλο, με σκοπό να βλάψουν τον σύζυγό μου, Γιάννη Στουρνάρα».

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι, αυτοπρόσωπος, κατήγγειλε το αδίκημα στην εισαγγελέα διαφθοράς, κυρία Ελένη Τουλουπάκη και κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά για απιστία στην υπηρεσία κατά κάθε υπευθύνου και αρμοδίου για την έκδοση της Α.Π. 941/24-3-2017 Υπουργικής Απόφασης με την οποία έγινε ΑΠΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ», η οποία αποτελεί Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ με Απόφαση Ένταξης της Πράξης με αριθμό 3171/10-6-2009 και με αποτέλεσμα τη ζημία του Ελληνικού Δημοσίου με το ποσό κατ’ ελάχιστον των 2.992.821,7 ευρώ και κατά μέγιστον των 3.344.918,432 ευρώ».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Για να μπορούν ο Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας Παύλος Πολάκης και τα όργανά του να βλάψουν εμένα και την οικογένειά μου τέλεσαν το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος. Έδρασαν ως μια συμμορία που ενήργησε με δόλο, με σκοπό να βλάψουν τον σύζυγό μου, Γιάννη Στουρνάρα, Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, μέσω εμού της ιδίας και ενώ γνώριζαν ότι η πράξη τους αυτή είναι κακούργημα και ζημιώνει βάναυσα το Ελληνικό Δημόσιο, εντούτοις δεν δίστασαν ούτε στιγμή να το τελέσουν. Τουναντίον μηχανορράφησαν, ραδιούργησαν, εκβίασαν προκειμένου με αριστοτεχνικό τρόπο να επιτελέσουν τον σκοπό τους, επιστρατεύοντας υπαλλήλους και στελέχη δημόσιας διοίκησης και του Υπουργείου Υγείας.

Αυτοπροσώπως σήμερα κατήγγειλα το αδίκημα στην εισαγγελέα διαφθοράς κυρία Ελένη Τουλουπάκη. Κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά για απιστία στην υπηρεσία (άρθρ. 256 ΠΚ εν συνδ. προς άρθρ. 1 παρ.1 Ν. 1608/1950) κατά κάθε υπευθύνου και αρμοδίου για την έκδοση της Α.Π. 941/24-3-2017 Υπουργικής Απόφασης με την οποία έγινε ΑΠΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ», η οποία αποτελεί Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ με Απόφαση Ένταξης της Πράξης με αριθμό 3171/10-6-2009 και με αποτέλεσμα τη ζημία του Ελληνικού Δημοσίου με το ποσό κατ’ ελάχιστον των 2.992.821,7 ευρώ και κατά μέγιστον των 3.344.918,432 ευρώ.

Ευθύνες για τη ζημία του Ελληνικού Δημοσίου έχουν ο Υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, ο Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας Παύλος Πολάκης, ο Πρόεδρος του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. Θεόφιλος Ρόζενμπεργκ, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. και άλλοι αρμόδιοι δημόσιοι υπάλληλοι. Έχω εμπιστοσύνη ότι η ελληνική δικαιοσύνη θα επιληφθεί και θα πράξει τα δέοντα.

Θέλω να διαβεβαιώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι θα χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσο για να αποδοθεί δικαιοσύνη και να αποκατασταθεί η ζημία που έχω υποστεί εγώ, η οικογένειά μου και η εταιρεία μου. Έχω εμπιστοσύνη στο κράτους δικαίου και τους θεσμούς της χώρας μου».

http://www.kathimerini.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom