Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Συνελήφθη ο Θωμάς Μαύρος για χρέη της ΠΑΕ ΑΕΚ - Τι λέει ο ίδιος


Στη σύλληψη του Θωμά Μαύρου προχώρησε την Τετάρτη η αστυνομία, λόγω των χρεών που δημιουργήθηκαν από την ΠΑΕ ΑΕΚ προς το δημόσιο (μη απόδοση ΦΠΑ, φόρο μεταγραφών, ΙΚΑ κι άλλες οικονομικές παραβάσεις), κατά το σύντομο διάστημα της προεδρίας του.

Ο παλαίμαχος άσος είχε αναλάβει το καλοκαίρι του 2012 επικεφαλής μίας διοίκησης «σωτηρίας» στην Ένωση, αλλά αποχώρησε στις αρχές Οκτωβρίου.

Μετά την εκκαθάριση της εταιρείας, τα χρέη της βαρύνουν τα φυσικά πρόσωπα με δικαίωμα υπογραφής (προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους) και για τον λόγο αυτό, οι Αρχές έχουν προχωρήσει στη σύλληψη και άλλων άλλοτε κορυφαίων διοικητικών παραγόντων του «Δικεφάλου», όπως ο Ντέμης Νικολαΐδης, ο Σταύρος Αδαμίδης, ο Ανδρέας Δημητρέλος και άλλοι.

Ο Θωμάς Μαύρος θα παραμείνει κρατούμενος την Τετάρτη και θα οδηγηθεί την Πέμπτη στον ανακριτή.

Δήλωση του Θωμά Μαύρου στο Sport24.gr:

"Είμαι στην σήμανση βγάζω φωτογραφίες, δίνω αποτυπώματα, λες και είμαι κανένας κακοποιός και όλα αυτά επειδή προσπάθησα να βοηθήσω την ομάδα μου. Δεν μετανιώνω για ότι έκανα για την ΑΕΚ και τον κόσμο της.

Είμαι περήφανος γι αυτό που έκαναν και βγήκα μπροστά, αλλά έχω πολλά νεύρα με αυτούς τους ανθρώπους που το εκμεταλλεύτηκαν αυτό και με φτάσανε να περνάω σήμερα αυτή τη διαδικασία.

Για δύο μήνες από την αρχή που ανέλαβα είχα ζητήσει να μην έχω καμία επαφή με τα οικονομικά, με τα συμβόλαια και τις υπογραφές. Τα λεφτά που έφερα εγώ στην ΑΕΚ και με την βοήθεια του κόσμου θα έπρεπε αυτοί που τα διαχειρίστηκαν να με σεβαστούν και γι αυτό το διάστημα να πλήρωναν το ΙΚΑ και όλες τις άλλες εκκρεμότητες.

Γι αυτούς τους ανθρώπους έχω πολλά νεύρα και πολλά μέσα μου. Επαναλαμβάνω ότι δεν μετανιώνω λεπτό για όσα έκανα για την ΑΕΚ και τον κόσμο της. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο της ΑΕΚ για την συμπαράστασή του".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom