Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Δύο διαφορετικοί κόσμοι: Ο συμπέθερος του Παπανδρέου εργάζεται στη λαϊκή! - Με εκπλήξεις ο αρραβώνας

Μέχρι χθες ο Θανάσης Πατραμάνης ήταν γνωστός μόνο στις λαϊκές αγορές του ηρακλείου Κρήτης. Εκεί, όλοι τον ξέρουν μόνο με το παρατσούκλι του, ο Ινδιάνος, λόγω της μακριάς κόμης και της μποέμ ζωής!

Από χθες το βράδυ, προαλείφεται και επισήμως για συμπέθερος του Γιώργου Παπανδρέου καθώς η κόρη του Πωλίνα και ο γιος του πρώην πρωθυπουργού αρραβωνιάζονται σε μια ταβέρνα στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που παντρεύω το παιδί» δηλώνει ο ίδιος, τονίζοντας ότι «είναι βέβαια κάτι διαφορετικό να παντρευτεί η κόρη μου τον γιο του κ. Παπανδρέου και φυσικά με παραξενεύει και εμένα».
Όπως παραδέχεται ο ίδιος, νιώθει έξω από τα νερά του: «Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω αρκετά έξω από τα νερά μου διότι δεν ξέρω πώς να διαχειριστώ τέτοια ζητήματα. Εγώ βλέπε είμαι ένας απλός άνθρωπος του μεροκάματου, δεν ξέρω από αυτά. Όπως και να έχει πάντως, ο αρραβώνας είναι απόφαση των παιδιών και πιστεύω ότι ούτε ο κ. Παπανδρέου έχει λόγο σε αυτό».
Με τη μητέρα της Πωλίνας, Αφροδίτη Μαστοράκη, αν και έχουν χωρίσει εδώ και καιρό, ο κ. Πατραμάνης διατηρεί άριστες σχέσεις. Εκτός από την Πωλίνα, έχουν επίσης ένα άλλο παιδί, τον Μάρκο, ο οποίος βοηθά τον πατέρα του στη δουλειά.
Η μητέρα της Πωλίνας διατηρούσε κομμωτήριο στη Χερσόνησο με την επωνυμία «Hair & Style», τα πράγματα όμως δεν πήγαν καλά και αναγκάστηκε να το κλείσει και να στραφεί στην εστίαση. Όμως ούτε και εκεί στάθηκε τυχερή. Σε ό,τι αφορά την προσωπική της ζωή, η συμπεθέρα του πρώην πρωθυπουργού είναι παντρεμένη με αστυνομικό που υπηρετεί στο Α.Τ. Χερσονήσου, ο οποίος στο παρελθόν υπήρξεπροπονητής στην ομάδα βόλεϊ που αγωνιζόταν η κόρη της.
1390679896
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Διαβάστε και το ρεπορτάζ του Εθνους από τον αρραβώνα
Ηράκλειο: Με εκπλήξεις ο αρραβώνας του Ανδρέα Παπανδρέου - Τα κλαρίνα και η αλλαγή της τελευταίας στιγμής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom