Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Συγκλονίζει η μητέρα της Μυρτούς στο δικαστήριο: Διαβάστε την κατάθεσή της - Κατέρρευσε η αδερφή της


«Έβλεπα παντού αίμα. Παρά πολυ αίμα. Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή!»

Σπαραχτική είναι η κατάθεση της μητέρας της Μυρτούς στο δικαστήριο της Σύρου, όπου ξεκίνησε η δίκη του Πακιστανού που με ασύλληπτα βίαιο τρόπο κακοποίησε το κορίτσι στην Πάρο το καλοκαίρι του 2012.

Επειδή κάθε περιγραφή είναι περιττή μπροστά σε όσα ακούστηκαν, ακολουθούν τα λόγια της Μαίρης Κοτρώτσου:

«Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ο,τι και αν χρειάζονταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους! Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Οχι της είπα!

-Γιατί μαμά; είπε η Μυρτώ.

- Γιατί παιδί μου είναι ένας μαυριδερός και συνέχεια κοιτάζει προς τα εδώ και με φοβίζει. Και θα φύγουμε σε λίγο.

- Πού είναι τώρα, δεν τον βλέπω, είπε η Μυρτώ

- Εφυγε προς τα επάνω παιδί μου, της είπα

- Εντάξει, θα είμαι εδώ στα βράχια και θα ακούω μουσική. Μόλις μαζέψεις τα πράγματα φώναξε με ή τηλεφώνησε μου και θα έρθω...

Λίγο αργότερα όμως όταν η μητέρα της της τηλεφώνησε, διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο.

Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη. Φτάσαμε στα βράχια και μου λέει η κόρη μου:

- Μαμά, ειναι ένας περίεργος άνθρωπος εδώ κάτω.

- Μήπως ειναι η Μυρτω; ρώτησα

- Οχι δεν νομίζω, είπε το κορίτσι μη μπορώντας να αναγνωρίσει την ίδια της την αδερφή!

Όταν πλησίασα το σημείο είδα ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Εβλεπα παντού αίμα. Παρά πολυ αίμα. Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό, πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Πρησμένο και αυτό και ματωμένο. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή! Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου ειναι κλινικά νεκρό. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα στο νοσοκομείο, όλο της το πρόσωπο ήταν σπασμένο. Τέσσερις μήνες μετά το συμβάν πήγα πάλι στο ίδιο σημείο! Ήθελα να το δω. Ήθελα να δω το μέρος που κακοποιήθηκε το παιδί μου. Παρόλο που έβρεξε και η θάλασσα ξεβράζε τα νερά της, τα βράχια είχαν ακόμα το αίμα του παιδιού μου! Εννέα φιάλες αιμα της χορηγήσαν στο νοσοκομείο.

Ηταν τόσο φορτισμένη και πονεμένη η κ. Κοτρώτσου, που ο εισαγγελέας της έδρας έψαξε λόγια για να την παρηγορήσει και να μην χάσει τις ελπίδες της: «Θα σας πω κάτι, κανένας γιατρός δεν ξέρει τα πάντα! Όλοι οι ανθρώπινοι οργανισμοί αντιδρούν διαφορετικά. Αυτο να το θυμάστε πάντα» της είπε.

Πριν από τη συγκλονιστική αυτή περιγραφή που έκανε τους πάντες στο δικαστήριο να ανατριχιάσουν, ο Πακιστανός είχε το θράσος να ζητήσει συγγνώμη. Διαβάστε αναλυτικά όσα έγιναν σήμερα στο δικαστήριο

Από την πλευρά του, ένας από τους αστυνομικούς, που συμμετείχαν στην επιχείρηση για τη σύλληψη του Πακιστανού δράστη, κατέθεσε, εμφανώς σοκαρισμένος από την αγριότητα της επίθεσης στη νεαρή Μυρτώ: «Είμαι απο το 1992 στο Σώμα. Τέτοιου είδους απόπειρα δεν έχω ξαναδεί. Η συμπεριφορά του (σ.σ. δράστη) δείχνει ενα άτομο νηφάλιο, έξυπνο, ήρεμο, ο οποίος επιστρέφει στην εργασία του μετά το συμβάν, για να μην κινήσει υποψίες. Την άφησε, όταν διαπίστωσε ότι δεν κουνιέται. Θεώρησε ότι ήταν νεκρή. Αυτο καταλαβαίνω».

»Τον συλλάβαμε δύο ημέρες πριν ταξιδέψει για την πατρίδα του, όπως προέκυψε από τις έρευνες. Τότε μας είχε πει ότι αρχικά ήθελε να κλέψει το κινητό της τηλέφωνο και στη συνέχεια, επειδή ήταν ωραία κοπέλα, ήθελε να κάνει σεξ μαζι της. Στη συνέχεια, έσπασε την κάρτα sim του κινητού, προφανώς για να μην εντοπιστεί. Άρα, δείχνει ενα άτομο υποψιασμένο για την πράξη του. Μέχρι τελευταία στιγμή προσπαθούσε να αποφύγει την ομολογία. Αφού πήραμε δείγμα DNA, ομολόγησε».

Στο δικαστήριο κατέθεσε και ο ξενοδόχος της Πάρου, στον οποίο εργαζόταν ο Πακιστανός. «Δεν είχα δει κατι ύποπτο στη συμπεριφορά του. Ούτε είδα ματωμένα τα ρούχα του. Ήταν σιδέρωμενα και καθαρά. Αν είχα δει κάτι ύποπτο, κάτι θα είχα υποψιαστεί» είπε αρχικά.

Σε ερώτηση του δικηγόρου πώς νιώθει σήμερα, που είχε στο ξενοδοχείο του ένα άτομο που δεν γνώριζε και που έκανε μια τόσο βίαιη πράξη, είπε: «Την πρώτη εβδομάδα δεν μπορούσα να κλείσω μάτι. Ακόμα και σήμερα το σκέφτομαι πολλές φορές. Κανένας να μην βρεθεί στη θέση μου. Νιώθω παρά πολυ άσχημα».

Υπενθυμίζεται ότι, μετά τη σύλληψη του Πακιστανού, η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου είχε πει στους δημοσιογράφους για εκείνον: «Είναι πολύ καλό παιδί. Με λέει μαμά. Ό,τι και να του πω μου λέει: ναι μαμά, εντάξει μαμά, θα το κάνω και αυτό. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Δεν έδωσε ποτε δικαιώματα».

Διαβάστε σχετικά:
Τώρα ζητά συγγνώμη το τέρας της Πάρου - Λύγισε η μητέρα της Μυρτούς

Κατέρρευσε η αδερφή της Μυρτούς: Τρόμαξα να την αντικρίσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom