Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Κατάπιε τη γλώσσα του ο Χαρούλης μπροστά σε μία απολυμένη καθαρίστρια (βίντεο)

Ο τεχνοκράτης Χάρης Θεοχάρης,που παίζει στα δάχτυλα το twitter,τους υπολογιστές και τις εγκυκλίους,στη ζωντανή συζήτηση με μια κυρία στη Λάρισα έχασε τ' αυγά και τα πασχάλια!
Στο τέλος μπόρεσε να ψελίσει :"το υπουργείο να δώσει μια λύση,εγώ δεεεν.... μπορώ να πω κάτι"!
Εσύ αγόρι μου δεν είσαι υπουργείο;ή είσαι μόνο για να στέλνεις φιρμάνια;
Ζείδωρον

Αιφνιδιασμός για τον γενικό γραμματέα εσόδων του υπουργείου Οικονομικών που επισκέφθηκε την Α' ΔΟΥ.


«Ήρθα να σας φωνάξω για μία βοήθεια. Βλέπετε την ηλικία μου. Είμαι 54 χρονών. Πέστε μου σας παρακαλώ τι θα κάνω…» είπε μεταξύ άλλων η απολυμένη καθαρίστρια του υπουργείου Οικονομικών.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Πηγή: http://www.onlarissa.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom