Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

Γιατρός του Ολυμπιακός - ΠAO: «Δεν άλλαξα ποτέ τη γνωμάτευση για Χουάνκαρ, καφρίλα μου εύχονταν τα χειρότερα και για την πεθαμένη μητέρα μου»


Ο Χρήστος Γώγος ήταν ο γιατρός του Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός και βρέθηκε στο επίκεντρο, μετά την κροτίδα που έπεσε δίπλα στον Χουάνκαρ και που τελικά προκάλεσε την οριστική διακοπή του ντέρμπι στο “Γ. Καραϊσκάκης”.

Με βάση ρεπορτάζ που κυκλοφόρησαν, μετά την διακοπή του Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός, ο γιατρός του ντέρμπι φέρεται να είπε πως ο Χουάνκαρ έπρεπε να πάει στο νοσοκομείο, μετά την ρίψη της κροτίδας που έπεσε κοντά του.

Λίγο αργότερα -και με βάση το “πράσινο” ρεπορτάζ- ο Χρήστος Γώγος φέρεται να είπε ότι ο Ισπανός μπακ του Παναθηναϊκού είναι κλινικά “ΟΚ” για να αγωνιστεί, με τον διαιτητή της αναμέτρησης, Φάμπιο Μαρέσκα, να ανάβει το «πράσινο» φως για να συνεχιστεί το παιχνίδι, κάτι που προκάλεσε και την αντίδραση των “πρασίνων”.

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέβασε μια φωτογραφία στο Twitter, εκεί όπου εμφανίζονται μαζί οι Βαγγέλης Μαρινάκης και Χρήστος Γώγος, με το σχόλιο των «πρασίνων» να είναι το εξής: «Ο γιατρός του σημερινού αγώνα. Και ο νοών νοείτω…».

Στη συνέχεια, ακολούθησαν πολλές αναρτήσεις στα social media, με φωτογραφίες του κ. Γώγου δίπλα σε παίκτες του Παναθηναϊκού, αλλά και στο γήπεδο της ΑΕΚ, αλλά και σε άλλα αθλητικά γεγονότα.

Φυσικά, υπήρξε και η αναφορά του Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος τόνισε πως ο γιατρός είπε πως λαμβάνει μηνύματα, που τον απειλούσαν και του έβριζαν τη μητέρα.

Ο γιατρός του μεγάλου ντέρμπι τοποθετήθηκε μετά τις εξελίξεις στο “Καραϊσκάκης” και την πτώση του Χουάνκαρ μετά από ρίψη κροτίδα ξεκαθαρίζοντας ότι δεν άλλαξε ποτέ τη γνωμάτευσή του, ενώ αναφέρθηκε και στα μηνύματα που δέχθηκε.

Η ανάρτηση

“Προς ενημέρωση όλων των φίλων μου.

Είμαι γιατρός αγώνων από το 1991 μέχρι σήμερα γιατί μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Έχω και την ιδιότητα του Αθλητιάτρου από την Ιταλία από τα τέλη της δεκαετίας του 80.

Έχω παίξει σε αμέτρητα ντέρμπι και έχω αντιμετωπίσει άπειρες καταστάσεις δύσκολες. Πρόσφατα η Ένωση με χρησιμοποίησε ώς εκπαιδευτή της UEFA για τίς κακώσεις ΑΜΣΣ.

Το σημερινό με ξεπερνάει ώς άνθρωπο και με λυπεί αφάνταστα.

Λειτουργώ πάντα για το καλό των ασθενών μου. Έτσι λοιπόν δεν άλλαξα ποτέ την γνωμάτευση παρά μόνο περιέγραψα την προοδευτική βελτίωση της κλινικής του εικόνας ενώπιον και των ορθοπαιδικών συναδέλφων των δύο ομάδων. Άρα το ψέμα που ξεκίνησε από έναν δημοσιογράφο του σπορ fm και αναπαράχθηκε από πολλούς μη ειδικούς έχει κοντά πόδια. Όλα περιγράφονται σε δύο γνωματεύσεις αγγλικά για τον διαιτητή και Ελληνικά για το κοινό και την εισαγγελέα. Έχουν γνώση και οι δύο ομάδες.

Τέλος το μόνο που έχω από όλα αυτά τα χρόνια ενασχόλησής μου με το ποδόσφαιρο είναι άπειρες φωτογραφίες με όλους.

Όσοι νομίζουν ότι έπιασαν λαβράκι είναι γελασμένοι.

Κλείνω στεναχωρημένος για την καφρίλα κάποιων στα 3000 τηλ που μου εύχονταν να πάθω τα χειρότερα αλλά και για την ήδη πεθαμένη μητέρα μου.

Λυπάμαι μάνα”.

https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom