Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Γέρακας: Τον απήγαγαν παριστάνοντας τους αστυνομικούς - Τι λέει ο 23χρονος (βίντεο)


Τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια των απαγωγέων του περιγράφει ο 23χρονος μιλώντας στο MEGA και στο Live News.Όπως λέει βρισκόταν σε συγγενικό του σπίτι στον Γέρακα, όταν δύο μαυροφορεμένοι άνδρες χτύπησαν την πόρτα.

Η πεθερά του θύματος απαγωγής περιέγραψε:

«Άνοιξα την πόρτα. Οι άντρες αυτοί φορούσαν μαύρα ρούχα και κουκούλες σαν ΟΠΚΕ. Δεν πρόσεξα αν είχαν σήματα της αστυνομίας. Μου ζήτησαν την ταυτότητά μου και την έδωσα. Όταν βγήκαν από το σπίτι, έβαλαν τον γαμπρό μου να καθίσει ανάμεσα από δύο άντρες που φορούσαν μαύρα μπουφάν και στο κεφάλι είχαν τις κουκούλες από τα μπουφάν».

Το σχέδιο των δραστών

Οι δράστες ακολουθούσαν το σχέδιό τους κατά γράμμα για να μην κινήσουν υποψίες. Αφού είδαν την ταυτότητα της γυναίκας, πήραν μαζί τους τον 23χρονο δήθεν για να τον οδηγήσουν στον τμήμα για εξακρίβωση.

«Πάνε να φύγουνε, ξανά γυρνάνε. Με παίρνουν από το χέρι, ”πάμε λίγο μέσα (στο τμήμα) για μια εξακρίβωση. Μην αγχώνεστε θα γυρίσουμε πάλι”. Γυρνάει ο ένας, ο συνοδηγός και μου λέει: ”πρέπει να σου βάλω μια κουκούλα, σε παρακαλώ πολύ, μην φοβάστε, θα σε αφήσουμε”», είπε στο Live News το θύμα.

Τότε συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πάει καλά. Του φόρεσαν κουκούλα στο κεφάλι και του είπαν ότι δεν πρέπει να δει τη διαδρομή. Ήταν αργά για να αντιδράσει.

Η πρώτη επικοινωνία

«Μόλις έφτασα εκεί πέρα στην τοποθεσία τους, με παίρνουν από το χέρι, με κατεβάζουν αρκετές σκάλες. Μόλις κάθισα κάπου, δεν ξέρω πού κάθισα, άρχισαν να με χτυπάνε με μπουνιές, σφαλιάρες».

Η οικογένειά του όσο περνούσαν οι ώρες άρχισε να ανησυχεί. Κάποια στιγμή επικοινώνησαν μαζί τους και τους ζήτησαν 100.000€ για να τον αφήσουν ελεύθερο, αλλιώς θα τον σκότωναν.

Η σύζυγος του θύματος απαγωγής σημείωσε: «Κοιμόμουν και με ξύπνησε η μητέρα μου για να μου πει ότι άρπαξαν τον σύζυγό μου. Ζητούσαν 100.000€ για να τον αφήσουν. Δεν είχε δεχτεί ποτέ απειλές. Ο σύζυγός μου δεν είχε μπλεχτεί ποτέ σε καβγάδες».

«Ήθελαν 100.000€ για να με απελευθερώσουν. Τους λέω ότι ”τα λεφτά αυτά που ζητάτε δεν τα έχουμε”. Μου λέει ”ό,τι και να πεις, θέλουμε τα 100.000€ γιατί θα σε σκοτώσουμε”».

Ο 23χρονος κατάφερε να ξεφύγει από τα χέρια τους. Με την πρώτη ευκαιρία επικοινώνησε με την οικογένειά του και πήγε στο αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλει το περιστατικό.

Οι Αρχές ταυτοποίησαν τους δράστες και αναζητούνται και άλλοι συνεργοί της συμμορίας.

https://www.tanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom