Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Ιερό Υβρεολόγιο (για τους διαχρονικούς Εφιάλτες και Νενέκους εμπρηστές, πράκτορες και μιζαδόρους..)

Ποίημα του εξοργισμένου μ' αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας ποιητή, συγγραφέα και δημοσιογράφου Δημήτρη Ιατρόπουλου

Αγαπημένες μου κι Αγαπημένοι μου,
έφτασε ο κόμπος πια στο χτένι, δεν αντέχω πλέον, όλες και όλους αυτούς, που καίνε, ξεπουλάνε, συκοφαντούν, ραγιαδίζουν, εδώ και διακόσια χρόνια συνέχεια, τον τόπο μου..

Και γι αυτό σας ανεβάζω και μια μόλις χτεσινή φωτογραφία μου, μ' έβγαλε ένας φίλος που τα λέγαμε και την κράτησα, δεν είμαι απλά οργισμένος, είμαι εξοργισμένος κυριολεκτικά μ' αυτό που συμβαίνει στη χώρα.

Και, δεν καταδέχομαι να συνομιλήσω με κανέναν και καμία από δαύτους, παρά μόνον έτσι:
ΙΕΡΟ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟ
(για τους διαχρονικούς Εφιάλτες και Νενέκους
εμπρηστές, πράκτορες και μιζαδόρους..)
***************************************
*Ξεφτιλισμένοι προβοκάτορες, αλήτες
Κομπλεξικοί, ψευτοπατριώτες, τρωγλοδύτες
Μοσχοπηδάτε την πατρίδα μου και πάτε
Φιρί-φιρί, και στάλα-στάλα, να τη φάτε
*Ρουφιάνοι πρόστυχοι και φαύλοι μασκαράδες
Αρχοντοπλούμιστοι και βουτυρολαπάδες
*Με τα συκώτια της ψυχής μας, χορτασμένοι
Φανεροέλληνες και κρυφοπουλημένοι
*Παρακεντέδες, μια ζωή προσκυνημένοι,
Κι απ' τη ζωή κι από τη μοίρα ξεγραμμένοι
*Στην παρακμή σας κολυμπάτε, μαύρα φίδια
Της Ιστορίας μας αισχρά αποκαΐδια
*Σαλπίζω άγρια μες στον τρελό αγέρα
Το ποίημά μου να σαϊτέψω πέρα ως πέρα
*Τριχιά να γίνει, της Αλήθειας, να σας πνίξει
Καινούργια πόρτα στα όνειρά μου πια, ν' ανοίξει
*Κι εκεί ν’ ανθίσει μια γενιά ευλογημένη
να ξαναστήσει μιαν πατρίδα αναστημένη..
***************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom