Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

«Μισή συγγνώμη» και νέες απειλές από τον εφοπλιστή Καραγιώργη για την επίθεση στον δημοσιογράφο Παπαχρήστο

«Έχασα την ψυχραιμία μου» υποστηρίζει ο εφοπλιστής

Την πρώτη του τοποθέτηση αναφορικά με την επίθεση σε βάρος του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου, έκανε μέσω ανακοίνωσης ο εφοπλιστής Γιάννης Καραγιώργης.

Όπως τονίζει ο κ. Καραγεώργης «είμαι ηθικά υποχρεωμένος να τοποθετηθώ για το συμβάν, που έλαβε χώρα μεταξύ εμού και του κ. Γεώργιου Παπαχρήστου, δημοσιογράφου γνωστού Ομίλου Μ.Μ.Ε., αφού πρωτίστως απολογηθώ για το "μήνυμα", που στιγμιαία έστω εκπέμπεται, από τέτοιου είδους ενστικτώδεις αντιδράσεις, στην οικογένεια μου, στους φίλους, στο προσωπικό των εταιρειών μου, καθώς και σε όσους είναι δίπλα μου και με στηρίζουν τόσα χρόνια, οι οποίοι γνωρίζουν ότι το εν λόγω συμβάν επ’ ουδενί δεν με αντιπροσωπεύει ως άνθρωπο. Ταυτόχρονα θα ήθελα να απολογηθώ και στην οικογένεια του Γεωργίου Παπαχρήστου για ό,τι συνέβη».

Λιγό μετά, αμφισβητεί τα καταγγελλόμενα από τον δημοσιογράφο ότι «έδωσε εντολή σε μπράβο του να τον πυροβολήσει» και υποστηρίζει ότι δεν συμμετείχαν μπράβοι παρά το γεγονός ότι το περιστατικό έγινε ενώπιον δεκάδων ανθρώπων στο ημίχρονο του ποδοσφαιρικού αγώνα Παναθηναϊκού – Μπράγκα, στο ΟΑΚΑ. Παράλληλα, αφήνει βαρείς υπαινιγμούς για «δημοσιογραφικά πιστόλια».

Στο τέλος της ανακοίνωσής του, προειδοποιεί με απειλητικό ύφος ότι θα διεκδικήσει τα δικαιώματά του ενώπιων των ελληνικών και των αλλοδαπών αρμοδίων δικαστηρίων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

"Είμαι ηθικά υποχρεωμένος να τοποθετηθώ για το συμβάν, που έλαβε χώρα μεταξύ εμού και του κ. Γεώργιου Παπαχρήστου, δημοσιογράφου γνωστού Ομίλου Μ.Μ.Ε., αφού πρωτίστως απολογηθώ για το «μήνυμα», που στιγμιαία έστω εκπέμπεται, από τέτοιου είδους ενστικτώδεις αντιδράσεις, στην οικογένειά μου, στους φίλους μου, στο προσωπικό των εταιρειών μου, καθώς και σε όσους είναι δίπλα μου και με στηρίζουν τόσα χρόνια, οι οποίοι γνωρίζουν ότι το εν λόγω συμβάν επ’ ουδενί δεν με αντιπροσωπεύει ως άνθρωπο. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να απολογηθώ και στην οικογένεια του κ. Γεώργιου Παπαχρήστου, για ό, τι συνέβη.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, θα ήθελα να τονίσω, ότι η απεύθυνσή μου, προς τον θιγέντα, και μόνον προς αυτόν, έγινε αποκλειστικά από εμένα, χωρίς καμία απολύτως συνδρομή οιουδήποτε, χωρίς την ύπαρξη σωματοφυλάκων, που δήθεν οπλοφορούσαν, και φυσικά χωρίς την διατύπωση απειλών και τάχα οδηγιών σε τρίτους περί δήθεν δολοφονίας του.

Η εκ μέρους μου απώλεια της ψυχραιμίας μου, οφείλεται στην συνεχιζόμενη σε βάρος μου επίθεση, με συκοφαντικά στοιχεία, και στη διαρκή προσβολή της προσωπικότητάς μου, μέσω δημοσιευμάτων, που επιχειρούν να με εξοντώσουν, και να μου προκαλέσουν, όχι μόνον μία, «όλως ελαφρά, σωματική βλάβη», αλλά την ίδια την «δολοφονία της προσωπικότητάς μου». 

Όσα προπετώς και ψευδώς έχουν διαδοθεί, εναντίον μου από τον κ. Γεώργιο Παπαχρήστου, στα οποία προστέθηκε και η χθεσινή αναφορά του σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ότι δηλαδή δήθεν εκκρεμούσε αίτημα δικαστικής συνδρομής των Η.Π.Α., εναντίον μου, το οποίο, μάλιστα, όπως υπονοείται, μέσω παραδικαστικής δράσης δήθεν «ενταφιάστηκε» από την Κυβέρνηση, το έτος 2022, δεν προσβάλλουν μόνον εμένα, αλλά και το ίδιο το Κράτος Δικαίου στην Ελλάδα.

Αγνοώ τους πραγματικούς λόγους που υποκρύπτονται πίσω από την διαρκή στοχοποίησή μου, από συγκεκριμένα κέντρα, πλέον όμως είμαι αποφασισμένος να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου, ενώπιον των αρμόδιων ελληνικών και αλλοδαπών Δικαστηρίων, για την ζημία που έχουμε υποστεί εγώ και οι επιχειρήσεις μου από τις εν λόγω παράνομες ενέργειες.

Θα ήθελα να τονίσω, ότι σέβομαι απόλυτα το λειτούργημα της δημοσιογραφίας, όπως τουλάχιστον εγώ το αντιμετωπίζω ως λειτούργημα κατά την δραστηριοποίησή μου, ως ιδιοκτήτης Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία χρηματοδοτώ, και πάντως όχι εγώ με αδιευκρίνιστα ή αδικαιολόγητα χρήματα, από παράνομες δραστηριότητες (όπως αναληθώς ισχυρίζεται ο δημοσιογράφος, κ. Γεώργιος Παπαχρήστου), με σκοπό την ακώλυτη άσκηση έγκυρης και έντιμης δημοσιογραφίας, η οποία δεν εμφορείται από τα ιδεώδη των δημοσιογραφικών «πιστολιών».

Τέλος, δεν θεωρώ ότι η Δημοκρατία και ο Τύπος, που έχουν επιζήσει μετά από πραγματικά δύσκολες συνθήκες στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο, κινδυνεύουν από έναν διαπληκτισμό μεταξύ δύο και μόνο ιδιωτών. Ίσως κινδυνεύει περισσότερο από την στοχευμένη διασπορά συκοφαντικών ειδήσεων κατά ιδιωτών, επιχειρηματιών, πολιτικών και κυβερνήσεων".

https://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom